Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
_jone_
|
Viestin otsikko: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 8:58 pm |
|
|
|
Tulen tekemään rikosilmoituksen tiede->keskustelu foorumistanne.
Suositte foorumillanne tiettyjä nimimerkkejä, jotka ovat keskittyneet provosointiin.
Esimerkiksi minä olen helposti provosoitavissa johtuen tulisesta ja temperamenttisesta luonteestani.
Etsin vuosituhannen alussa netistä (netti oli silloin minulle vielä uusi) tietoa erääseen numeeriseen ongelmaan, koska työkaveri kehotti etsimään netistä.
Etsintä ohjasi teidän foorumillenne. Olin harrastanut tuolloin jo reilut 20 vuosikymmentä matematiikkaa, logiikkaa ja algoritmeja. Foorumi vaikutti sellaiselta ensisilmäyksellä, että siellä voisi julkaista omia tutkimuksiaan.
Toisin kuitenkin kävi. En olisi ikinä uskonut, millaista kaatopaikkaa ja tunkiota lehtenne kehtaa ylläpitää. (Olisi täysin eri asia, jos rekisteröinti olisi mahdollista vain omalla nimellä.)
Toisen henkilön provosointi, nimittely, ym. on rikos. Tätä rikosta saa vapaasti harjoittaa sekä Teidän foorumillanne, että muissakin vastaavissa keskustelupalstoilla, joissa ns. moderaattorit nauravat itse mukana, ja pahimmassa tapauksessa ovat samassa juonessa mukana omilla nimimerkeillään, (kuten ilmeisesti edellisessä oikeudenkäynnissä ilmeni.)
Minä takaan ja vannon, että tulette häviämään. Erikoisen sairauteni (samaa sairautta potevat monet muutkin) vuoksi tulen saamaan koko lääkärikunnan taakseni.
Jukka Ruukki. Sinä tulet häviämään vastuuhenkilönä tämän koitoksen. Ja voittajana selviän minä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sakarias
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 9:09 pm |
|
|
|
Hohhoijjakkaa...
_________________ "Kukaan ei ole täydellinen, patsi minä."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 9:16 pm |
|
|
_jone_ kirjoitti: Erikoisen sairauteni (samaa sairautta potevat monet muutkin) Eli mikä siinä sitten on erikoista?
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 9:32 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13734 Paikkakunta: Oulu
|
Olipa tosi asiatonta tekstiä Jonelta! Provosoiduin! Haastan Jonen oikeuteen kyllä 
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sakarias
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 9:37 pm |
|
|
Aweb kirjoitti:Lainaa: Eli mikä siinä sitten on erikoista? Älä provosoi, joudut vielä linnaan! "Tauti" on varmaan asperger. Aah, tulee ihan tiede-foorumin pönnikaustin vuodet mieleen.
_________________ "Kukaan ei ole täydellinen, patsi minä."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
iMuke
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 9:38 pm |
|
Liittynyt: To Maalis 13, 2008 8:58 pm Viestit: 855 Paikkakunta: Helsinki
|
_jone_ kirjoitti: Idioottimaisuuden huipentuma Kaikenlaista soopaa sitä saakin lukea.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kabus
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 9:41 pm |
|
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 4:09 pm Viestit: 3870 Paikkakunta: Takanasi...
|
|
Varaudu jone siihen, että poliisi ottaa ensimmäisenä sinuun yhteyttä ja sinut ja muut multinikkisi poistetaan ensimmäisenä.
_________________ ...ja aina askeleen edellä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 10:58 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15944 Paikkakunta: WWW
|
|
Ei pidä provosoitua jos provosoidaan.
Jos nyt kuitenkin provosoituu, niin ei pidä ainakaan sortua holtittomaan, asiattomaan käytökseen, jota saattaa myöhemmin katua.
Jos nyt kuitenkin sortuu, niin ei pidä ainakaan syyttää siitä muita.
Jos nyt kuitenkin syyttää, niin ei ainakaan pidä itse esittää puhdasta pulmusta.
Jos nyt kuitenkin esittää, niin ei pidä ainakaan itkeä modeille ja ylläpidolle.
Jos nyt kuitenkin itkee, niin ei pidä ainakaan samaan hengenvetoon myös uhkailla heitä.
Jos nyt kuitenkin uhkailee, niin ei pidä ainakaan vedota sananvapauteen, sensuuriin tai netikettiin.
Jos nyt kuitenkin vetoaa, niin ei kannata ainakaan oikeustoimilla pelotella.
Jos nyt kuitenkin ottaa viranomaisen lyömäaseekseen, niin ei kannata ainakaan toteuttaa uhkailujaan.
Jos nyt kuitenkin kantelee viranomaisille kaikesta edellämainitusta, niin ei pidä ainakaan pelätä nöyryyttävää tappiota.
Jos nyt kuitenkin pelkää, niin ei ainakaan kannata uhata ikuisella palstalta lähtemisellä ja polttaa kaikkia mahdollisia siltoja.
Jos nyt sitten näinkin vielä pääsee käymään, niin ainahan voi perustaa oman ilmastoblogin.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Ti Elo 16, 2011 11:09 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13734 Paikkakunta: Oulu
|
No nyt pääsi naurahdus 
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: To Elo 18, 2011 1:29 pm |
|
|
Kosh kirjoitti: Ei pidä provosoitua jos provosoidaan.
Jos nyt kuitenkin provosoituu, niin ei pidä ainakaan sortua holtittomaan, asiattomaan käytökseen, jota saattaa myöhemmin katua.
Jos nyt kuitenkin sortuu, niin ei pidä ainakaan syyttää siitä muita.
Jos nyt kuitenkin syyttää, niin ei ainakaan pidä itse esittää puhdasta pulmusta.
Jos nyt kuitenkin esittää, niin ei pidä ainakaan itkeä modeille ja ylläpidolle.
Jos nyt kuitenkin itkee, niin ei pidä ainakaan samaan hengenvetoon myös uhkailla heitä.
Jos nyt kuitenkin uhkailee, niin ei pidä ainakaan vedota sananvapauteen, sensuuriin tai netikettiin.
Jos nyt kuitenkin vetoaa, niin ei kannata ainakaan oikeustoimilla pelotella.
Jos nyt kuitenkin ottaa viranomaisen lyömäaseekseen, niin ei kannata ainakaan toteuttaa uhkailujaan.
Jos nyt kuitenkin kantelee viranomaisille kaikesta edellämainitusta, niin ei pidä ainakaan pelätä nöyryyttävää tappiota.
Jos nyt kuitenkin pelkää, niin ei ainakaan kannata uhata ikuisella palstalta lähtemisellä ja polttaa kaikkia mahdollisia siltoja.
Jos nyt sitten näinkin vielä pääsee käymään, niin ainahan voi perustaa oman ilmastoblogin. Loistava!!
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sophia
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: To Elo 18, 2011 2:08 pm |
|
|
 Ylittehyvä!
_________________ sit cultus domus pulvis exiguus
|
|
| Ylös |
|
 |
|
syytinki
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Pe Elo 19, 2011 9:59 pm |
|
|
|
Tietääkö joku onko nimimerkki _jone_ varakas.
Tunnen itseni niin niin loukatuksi. Haastan oikeuteen kunniani loukkauksesta, jos on tarpeeksi varakas. Olen sentään aina kirjoitellut vain asiaa ja tiedettä.
Kyseinen nimimerkki näkyy osallistuneen palstan mielipiteisiin vuodesta 2006. Varmaan on rikastunut tuossa ajassa. On täällä senverta arvokasta tietoa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Pe Elo 19, 2011 10:04 pm |
|
|
Koshilta loistava viesti. 
_________________ Love is a Discovery.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Pe Elo 19, 2011 10:08 pm |
|
|
Jos nyt kuitenkin perustaa sen ilmastoblogin niin ei siellä kannata enää alkaa vittuilemaan vanhalle foorumille ja väelle. http://onesimpleprinciple.com/forum/Tuonne mahtuu suhteellisuusteoriaa vastustavia threadeja vaikka kuinka. Savorin foorumi.
_________________ Love is a Discovery.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
champ
|
Viestin otsikko: Re: Avoin kirje Tiede-lehdelle Lähetetty: Pe Elo 19, 2011 10:18 pm |
|
|
Sophia kirjoitti: :D Ylittehyvä! Tosi ihana viesti.
|
|
| Ylös |
|
 |