Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 11 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Su Joulu 11, 2011 1:26 am |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mä en kauheesti seuraa muita keskustelupalstoja kuin tätä yhtä mutta silti tuntuu että on joitain ihmisiä jotka heittävät jonkin kriittisen lausunnon jostain ajankohtaisesta asiasta joka tuuttiin jäämättä keskustelemaan siitä. Saati vastaamaan kysymyksiin ja perustelemaan mielipidettään.
Vähän niin kuin mä heittäisin johonkin aamulehden uutisen kommenttiosioon että putin on homo.
Olenko väärässä vai kuvittelenko vaan olevani väärässä?
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Electric shadow
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Su Joulu 11, 2011 3:26 am |
|
|
|
En muista kuulleeni tai lukeneeni koskaan mistään Putinin naisasioista, joten voi olla että olet jopa oikeassa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Ti Joulu 13, 2011 9:05 am |
|
|
|
Asdäffä ja phony on priskunta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
syytinki
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Ti Joulu 13, 2011 6:37 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Mä en kauheesti seuraa muita keskustelupalstoja kuin tätä yhtä mutta silti tuntuu että on joitain ihmisiä jotka heittävät jonkin kriittisen lausunnon jostain ajankohtaisesta asiasta joka tuuttiin jäämättä keskustelemaan siitä. Saati vastaamaan kysymyksiin ja perustelemaan mielipidettään.
Vähän niin kuin mä heittäisin johonkin aamulehden uutisen kommenttiosioon että putin on homo.
Olenko väärässä vai kuvittelenko vaan olevani väärässä? Kyllä. Onhan noista ollut mainintoja/vihjailuja. Sillä pitäis oleman muija (1 kpl) ja epäilyjä jostain mallipimusta on kasassa. Voi myös olla hyvin monipuolinen. Vasta hiljanhan se yllätettiin puolipukeissa hevosen kanssa ja mikähän tarkoitus tuon nukutetun tiikerin paijauksella lie.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
DedMoroz
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Ke Joulu 14, 2011 10:32 am |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Asdäffä ja phony on priskunta. Joo, niin on. Mutta ei homolla tavalla. terkuin yks huutelija
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pacanus Rusticanus
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Ke Joulu 14, 2011 11:09 am |
|
|
DedMoroz kirjoitti: CE-hyväksytty kirjoitti: Asdäffä ja phony on priskunta. Joo, niin on. Mutta ei homolla tavalla. terkuin yks huutelija Niin. Ainakaan vielä. Vannomatta paras.
_________________ Draconem dormientem nunquam titillandus.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Ke Joulu 14, 2011 11:56 am |
|
|
|
Mitenkä voitte olla tuosta niin varmoja?
_________________ Everyone Should Own A Gun For Protection And Possibly For Suicide.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Ke Joulu 14, 2011 3:33 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Asdäffä ja phony on priskunta. asdf:stä en tiedä, mutta minä en ole priskunta! Lauseessa on sitäpaitsi kongruenssivirhe.
_________________ Don't mind your make-up, you'd better make your mind up. - Frank Zappa -
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Pe Joulu 16, 2011 5:16 am |
|
|
|
Sitte on nää yhet jotka viestittää sillain että ne laittaa vaan linkin ja lainauksen. Ne on hauskoja. Ne on sen verta älykkäitä että ne on keksiny niihin jonkin yhtymäkohdan ilman että tarvii ite kirjottaa mitään.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pacanus Rusticanus
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Su Joulu 18, 2011 3:07 pm |
|
|
Electric shadow kirjoitti: En muista kuulleeni tai lukeneeni koskaan mistään Putinin naisasioista, joten voi olla että olet jopa oikeassa. Eikös se Venäjän Imperaattori Putin ole ihan oikeissa naimisissa Putinansa kanssa. Vaan liekö sittenkin kulissiavioliitto ja Putin ankara kaappihomo. Mietin tässä, että kun mm. 80 oleskelin Leningradissa, olen hyvinkin voinut törmätä Ljutmiilaan jossain.
_________________ Draconem dormientem nunquam titillandus.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Electric shadow
|
Viestin otsikko: Re: Huutelijat palstoilla. Lähetetty: Su Joulu 18, 2011 5:11 pm |
|
|
Pacanus Rusticanus kirjoitti: Electric shadow kirjoitti: En muista kuulleeni tai lukeneeni koskaan mistään Putinin naisasioista, joten voi olla että olet jopa oikeassa. Eikös se Venäjän Imperaattori Putin ole ihan oikeissa naimisissa Putinansa kanssa. Vaan liekö sittenkin kulissiavioliitto ja Putin ankara kaappihomo. Mietin tässä, että kun mm. 80 oleskelin Leningradissa, olen hyvinkin voinut törmätä Ljutmiilaan jossain. Taitaa tosiaan olla. Niin hiljaa asiasta on oltu, etten vaan muistanut edes mainitun. Kulissiavioliitto ja ankara homo.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 11 viestiä ] |
|