Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 4 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Kiltsuri
|
Viestin otsikko: Kiltamestarin bännit Lähetetty: Su Tammi 29, 2012 10:59 pm |
|
|
|
Tervehdys,
olette uhanneet minua lakisyytteellä, koska käytin sananvapautta keskustelualueellanne.
Haluaisinkin nyt tietää, että miksi alunperin olen saanut tänne bännit ja bonsai ekosysteemi tutkimukseni poistettiin sivustoltanne?
Se ei riitä minulle syyksi, että uhkailette minua. Päinvastoin, se pistää miettimään, että tässä sivustossa on jotain häikkää ylläpidossa.
Joten olkaa hyvä ja selittäkää itsenne, kiitoksia.
- Kiltamestari
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Kiltamestarin bännit Lähetetty: Su Tammi 29, 2012 11:56 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kiltsuri
|
Viestin otsikko: Kiltamestarin bännit osa II Lähetetty: Ma Tammi 30, 2012 12:18 am |
|
|
|
Tervehdys,
ehditte lukita ketjun. Enkä kyllä ymmärrä mistä syystä, koska keskustelu oli edelleen kesken.
Millä tavalla maailmanparannustekstini rikkovat etikettiä? Eikö internetin perimmäinen tarkoitus ole tiedon vapaa kulku? Ja te itseasiassa rikotte sananvapautta vastaan.
Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
- Kiltamestari
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Kiltamestarin bännit Lähetetty: Ma Tammi 30, 2012 12:20 am |
|
|
|
Ja nyt on kirjoituskieltokin voimassa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|