Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: Ke Marras 16, 2011 8:29 pm |
|
|
asdf kirjoitti: Lisää tällaista, niin on Shriek jäähyllä ja modet Shriekin mielestä puolueellisia kuspäitä. Ilmeisesti moderaattorit ottavat nykyään erikoisvapauksia agitoida keskustelijoita, jotta saisivat inhoamansa henkilöt jäähylle ja pois forumilta pysyvästi. Phony, kiinnostaisiko kommentoida miksi varoitus menetelmä ei taaskaan pelaa minun kohdalla, vaan minun kohdalla sovelletaan jotakin saatanan uhkausmenetelmää? Eikö tämä kerro vain siitä, että en ole edelleenkään sovittanut joitakin rikoksia, joita olen forumilla tehnyt? Mitä nämä rikokset ovat, että olen tämän vainon ansainnut? Minä en siis usko selitystä, jossa tuo viesti on sinänsä varoitus. Se on ihan selvää yllyttämistä ja kertoo kyllä moderaattorin omista asenteista minua kohtaan.
_________________ I could not bring / My passions from a common spring / From the same source I have not taken My sorrow; I could not awaken / My heart to joy at the same tone; / And all I loved, I loved alone.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
fenomenologi
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: Ke Marras 16, 2011 8:53 pm |
|
Liittynyt: Ma Maalis 05, 2007 9:22 pm Viestit: 9544 Paikkakunta: tampere
|
Shriek kirjoitti: emp kirjoitti: Shriek kirjoitti: Teoriasi on näistä ad hominemeista huolimatta huono. Ilman muuta. Tosin se ei ollut teoria.  Äskeinen runosikin oli muuten tosi huono.  Mitä se sinun järkeily on ellei asioiden teoretisointia? Hyvä on sitten. Paska, jonka väänsit meidän muiden haisteltavaksi, haisi ***** pahalle. Mene vittuun siitä paskantamasta! Asiallista keskustelua?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: Ke Marras 16, 2011 8:57 pm |
|
|
fenomenologi kirjoitti: Asiallista keskustelua? Unohdit lainata sen kaiken vittuilun, jota minun kustannuksella aluksi tehtiin ja päälle naureskeltiin. Asiallista keskustelua?
_________________ I could not bring / My passions from a common spring / From the same source I have not taken My sorrow; I could not awaken / My heart to joy at the same tone; / And all I loved, I loved alone.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
fenomenologi
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: Ke Marras 16, 2011 10:05 pm |
|
|
Shriek kirjoitti: fenomenologi kirjoitti: Asiallista keskustelua? Unohdit lainata sen kaiken vittuilun, jota minun kustannuksella aluksi tehtiin ja päälle naureskeltiin. Asiallista keskustelua? En oo lukenu niitä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: Ke Marras 16, 2011 10:53 pm |
|
|
|
Minä kieltämättä yritin agitoida, eli vaikuttaa Shriekin puolelleni asiassani, joka oli foorumin sääntöjen noudattaminen.
Oma tapani ainakin ensimmäiseen varoitukseen on usein ollut tuollainen puolihumoristinen heitto, koska se on mielestäni ystävällisempää kuin ihan tyly teksti "Varoitus: käyttäytymisesi on asiatonta" tjsp. Mutta kukin tulkitsee toki tavallaan.
Minunhan mielipidettä tähän ei edes pyydetty, vaan Phonyn, joka vastannee, jos näkee sen tarpeelliseksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 2:11 am |
|
|
asdf kirjoitti: Minä kieltämättä yritin agitoida, eli vaikuttaa Shriekin puolelleni asiassani, joka oli foorumin sääntöjen noudattaminen. Valehtelet.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
fenomenologi
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 3:25 am |
|
|
Shriek kirjoitti: Valehtelet. Itke vähän, jospa se auttaisi?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 11:48 am |
|
|
fenomenologi kirjoitti: Shriek kirjoitti: Valehtelet. Itke vähän, jospa se auttaisi? Kumma juttu, että minulla vääryydet kasvavat korkoa ja teillä ***** hupiveikoilla, joilla ei ole koskaan mitään asiaa sanottavana mistään, näin ei käy. Tampereen luuserikerho.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sinnipirtti
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 11:54 am |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 11:59 am |
|
|
sinnipirtti kirjoitti: aamumuroihin pahoinkin kustu? ottaakohan joku nyt keskustelut liian vakavasti? Kylläpä pistit aivan mahtavan idean. Lisää huumoria palstalle, niin moderointilinja korjautuu.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sinnipirtti
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 12:35 pm |
|
|
Shriek kirjoitti: sinnipirtti kirjoitti: aamumuroihin pahoinkin kustu? ottaakohan joku nyt keskustelut liian vakavasti? Kylläpä pistit aivan mahtavan idean. Lisää huumoria palstalle, niin moderointilinja korjautuu. ei ollut mikään idea vaan itseasiassa kaksi kysymystä sinulle.
_________________ Tietosanakirja uusiutuvasta energiasta
Tule keskustelemaan uusiutuvasta energiasta irkkiin IRCnet serverille ja kanava on #tuulivoima tai http://www.munirkki.com/ircnet.php lisää vain nimim. ja klikkaa irkkiin!.
toisen polven pilkkuvirhe
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 4:03 pm |
|
|
|
Miksi nämä parkukohtaukset aina osoitetaan Phonylle, vaikka noita modeja on todistettavasti kaksi? Ketuttaako sinua asdf, kun sinua pidetään vaan jonakin ison pirun pikku kerubina?
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 4:36 pm |
|
|
Aweb kirjoitti: Miksi nämä parkukohtaukset aina osoitetaan Phonylle, vaikka noita modeja on todistettavasti kaksi? Koska todistettavasti toisen moden arvostelukyky on heikentynyt. Ei ole ensimmäinen kerta ja vaikka sovittiin aiemmalla kerralla, että minä olen synnit sovittanut, niin ainakaan asdf:n käytöksestä asia ei käy mitenkään ilmi. - Ole ihmisiksi. Kunnioita muita keskustelijoita ja heidän mielipiteitään. Älä loukkaa, äläkä ärsytä. Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitä täällä.Pistäköön saatana sen bannin pysyvästi, jos on äijällä noin ***** vaikeaa hoitaa hommia asiallisesti.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 5:40 pm |
|
|
Aweb kirjoitti: Ketuttaako sinua asdf, kun sinua pidetään vaan jonakin ison pirun pikku kerubina? Se, mitä minusta moderaattorina ajatellaan, kiinnosta about saman verran kuin kilo harvinaisen mielenkiinnotonta paskaa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Re: Moderaattorit agitoivat keskustelijoita Lähetetty: To Marras 17, 2011 6:38 pm |
|
|
asdf kirjoitti: Aweb kirjoitti: Ketuttaako sinua asdf, kun sinua pidetään vaan jonakin ison pirun pikku kerubina? Se, mitä minusta moderaattorina ajatellaan, kiinnosta about saman verran kuin kilo harvinaisen mielenkiinnotonta paskaa. Minulle se sinun ja joidenkin muiden kirjoittajien huumorintaju - tiedon puuttuessa - on ihan sitä samaa tavaraa.
|
|
| Ylös |
|
 |