Tieteessä nyt

Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.

Onnittelut palkituille!

Lisää Tiedettä sähköisenä!

Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.

KESKUSTELU

Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.

Tänään on Ma Touko 28, 2012 9:14 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Ohjeitten mukaan tulisi tehdä asiasta ilmoitus
ViestiLähetetty: Ma Elo 01, 2011 6:20 pm 
Poissa

Aweb kirjoitti:
HSTal, oikeastiko olet sitä mieltä, että ylläpidon pitäisi järjestää sinulle ikioma mode moderoimaan sinun viestejäsi. Kokeilepa noudattaa sellaista ajatusta, jota minä olen yrittänyt soveltaa, eli kirjoita sellaisia viestejä joita ei tarvitse moderoida laisinkaan.

Tapahtuu asia miten tahansa, minua ei tulisi sijoittaa eri asemaan kuin muut keskustelijat!
Näin on kuitenkin todistettavasti tapahtunut tässä foorumissa, tietääkö Aweb mistä syystä?

1. Esim. roskapostit tulisi siivota pois asiaketjusta, kuten tämä:

Lainaa:
fenomenologi
Viestin otsikko: Re: Ihmisen 48 DNA juosteista
Lähetetty: La Heinä 30, 2011 1:54 am
Ei voisi vähempää kiinnostaa, niitä on juuri niin monta kuin haluat.
Minä haluaisin että "juosteita" olisi 666, mitä urantiakirja sanoo tästä?

vapaa-sana-f5/ihmisen-48-dna-juosteista-t51753.html

2. mainittu kirjoitukseni kuuluisi tiedealueelle, kuten Geenit ja biotekniikka

3. minulla on täysi oikeus pyrkiä kirjoittamaan tieteelliset analyysini Urantia-kirjasta niihin linkkeihin joissa käsitellään vastaavia aiheita.

4. Tällä hetkellä on hieman ylimääräistä aikaa kirjoitta. Olen käyttänyt tätä aikaa seuraavassa ketjussa:
Vuosisadan suurin harhaoppi – kasvihuoneilmiö
geologia-maa-meri-ja-ilma-f7/vuosisadan-suurin-harhaoppi-kasvihuoneilmio-t38768-1620.html

Koko joukko vastaavia arvoja, väitteitä ja ilmiöitten selostuksia esiintyy Urantia-kirjasssa.
Miten saan ne käsittelyn alle ja asiantuntijoitten kritisoitaviksi, kun minua ei sallita mainita niitä kyseisessä ketjussa?

Voisiko Aweb ystävälliset kertoa minulle miten menetellä? Tällä hetkellä minulla ei siis ole sama tieteellinen ilmaisuvapaus kuin muilla; joka on selvää syrjintää!

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Elo 01, 2011 6:38 pm 
Poissa

se että arvostelee toisen kirjoitusta ei ole sananvapauden rajoittamista mutta sinun edellä oleva kirjoitus on fenon sananvapauden estämisyritys. hänellä on oikeus sanoa oma näkemyksensä "ei kiinnosta" ja olettaisin hänen myös tietävän että juosteita voi olla niin paljon kuin haluaa.

toisinsanottuna pidät fenoa roskapostittajana joka taas on henk.koht. hyökkäys eli itse taas rikot sananvapautta. sot sot, sanoo uuno turhapuro.

pidetäämpä se oma vakka ensin puhtaana ennen kuin aletaan itselle vaatimaan. kannataa varmaan lukea tuo toinenkin viestini tuossa toisessa valitusketjussasi kuinka vaadit olemattomia. voihan toki sittenkin olla aiheellista kirjoittaa kivestä, piilosta, jakamisesta sekä järjestä mutta jääneet vielä pois.

Tule keskustelemaan uusiutuvasta energiasta irkkiin IRCnet serverille ja kanava on #tuulivoima tai http://www.munirkki.com/ircnet.php lisää vain nimim. ja klikkaa irkkiin!.

toisen polven pilkkuvirhe

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Elo 01, 2011 6:46 pm 
Poissa

sinnipirtti kirjoitti:
se että arvostelee toisen kirjoitusta ei ole sananvapauden rajoittamista mutta sinun edellä oleva kirjoitus on fenon sananvapauden estämisyritys. hänellä on oikeus sanoa oma näkemyksensä "ei kiinnosta" ja olettaisin hänen myös tietävän että juosteita voi olla niin paljon kuin haluaa.

toisinsanottuna pidät fenoa roskapostittajana joka taas on henk.koht. hyökkäys eli itse taas rikot sananvapautta. sot sot, sanoo uuno turhapuro.

pidetäämpä se oma vakka ensin puhtaana ennen kuin aletaan itselle vaatimaan. kannataa varmaan lukea tuo toinenkin viestini tuossa toisessa valitusketjussasi kuinka vaadit olemattomia. voihan toki sittenkin olla aiheellista kirjoittaa kivestä, piilosta, jakamisesta sekä järjestä mutta jääneet vielä pois.

Kyllä sinä ymmärrät yhtä hyvin kuin minä, että kyseessä oli häirintäyritys fenomenologilta. Jos asia ei todella kiinnosta, miksi vasta johonkin ketjuun hävyttömällä tavalla?

Syy on ilmeisesti se, että minua pakotetaan kirjoittamaan väärällä ”Vapaa sana” alueella, joka on yleinen roskalaatikko foorumissa!

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Elo 01, 2011 7:01 pm 
Poissa

no urantia on käytännössä yhtä häirintää kokonaisuudessaan ja käytännössä vailla tieteellistä pohjaa kuten raamattu. molepia "tulkitaan".

jos mielestäsi on häirintää esittää oma mielipiteensä niin mielestäni olet ehkä väärällä foorumilla ajatuksiesi kanssa, yksin.

Tule keskustelemaan uusiutuvasta energiasta irkkiin IRCnet serverille ja kanava on #tuulivoima tai http://www.munirkki.com/ircnet.php lisää vain nimim. ja klikkaa irkkiin!.

toisen polven pilkkuvirhe

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Elo 01, 2011 10:58 pm 
Poissa

HSTal kirjoitti:

Miten saan ne käsittelyn alle ja asiantuntijoitten kritisoitaviksi, kun minua ei sallita mainita niitä kyseisessä ketjussa?"mainittu kirjoitukseni kuuluisi tiedealueelle, kuten Geenit ja biotekniikka
>lääketiede,biokemia,orgaaninen kemia,toksikologia,farmakologia

Löydämme tietysti höpötykset sieltä missä ne ovat, "katso aktiiviset viestiketjut" näyttää myös vapaa-sana-osastolla olevat höpötykset. Voisitko kertoa kuka olisi parempi asiantuntija tässä foorumissa tai edes suomessa, jään mielenkiinnolla odottelemaan vastausta. lisäsin höpötyksiisi jotain.. :wink:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 20 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]