Aweb kirjoitti:
HSTal, oikeastiko olet sitä mieltä, että ylläpidon pitäisi järjestää sinulle ikioma mode moderoimaan sinun viestejäsi. Kokeilepa noudattaa sellaista ajatusta, jota minä olen yrittänyt soveltaa, eli kirjoita sellaisia viestejä joita ei tarvitse moderoida laisinkaan.
Tapahtuu asia miten tahansa, minua ei tulisi sijoittaa eri asemaan kuin muut keskustelijat!
Näin on kuitenkin todistettavasti tapahtunut tässä foorumissa, tietääkö Aweb mistä syystä?
1. Esim. roskapostit tulisi siivota pois asiaketjusta, kuten tämä:
Lainaa:
fenomenologi
Viestin otsikko: Re: Ihmisen 48 DNA juosteista
Lähetetty: La Heinä 30, 2011 1:54 am
Ei voisi vähempää kiinnostaa, niitä on juuri niin monta kuin haluat.
Minä haluaisin että "juosteita" olisi 666, mitä urantiakirja sanoo tästä?
vapaa-sana-f5/ihmisen-48-dna-juosteista-t51753.html2. mainittu kirjoitukseni kuuluisi tiedealueelle, kuten
Geenit ja biotekniikka3. minulla on täysi oikeus pyrkiä kirjoittamaan tieteelliset analyysini Urantia-kirjasta niihin linkkeihin joissa käsitellään vastaavia aiheita.
4. Tällä hetkellä on hieman ylimääräistä aikaa kirjoitta. Olen käyttänyt tätä aikaa seuraavassa ketjussa:
Vuosisadan suurin harhaoppi – kasvihuoneilmiögeologia-maa-meri-ja-ilma-f7/vuosisadan-suurin-harhaoppi-kasvihuoneilmio-t38768-1620.htmlKoko joukko vastaavia arvoja, väitteitä ja ilmiöitten selostuksia esiintyy Urantia-kirjasssa.
Miten saan ne käsittelyn alle ja asiantuntijoitten kritisoitaviksi, kun minua ei sallita mainita niitä kyseisessä ketjussa?
Voisiko Aweb ystävälliset kertoa minulle miten menetellä? Tällä hetkellä minulla ei siis ole sama tieteellinen ilmaisuvapaus kuin muilla; joka on selvää syrjintää!