Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: La Helmi 11, 2012 1:38 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mitä se Heli Järvinen teki?
Ai niin ja sitä vaan vielä että minkälainen sopimus modeilla on ja millon ne vaihtuu? Onko se elinikäinen jobi vai voiko kansalaisvaltuuskunta vaikuttaa asiaan? Ei mulla mitään moitittavaa kauheasti ole nykyisien modejen touhuihin liittyen mutta joskushan sitä pitää vaihtaa väkee. Jos vaikka jompi kumpi kuolee tai jotain. (tämä ei ollut tappouhkaus)
Että millon on seuraavat vaalit?
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: La Helmi 11, 2012 2:52 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Mitä se Heli Järvinen teki? Tutkintapyynnön. CE-hyväksytty kirjoitti: Että millon on seuraavat vaalit? Kuntavaalit 28. Lokakuuta 2012. Sitähän sää kysyit.
_________________ Don't mind your make-up, you'd better make your mind up. - Frank Zappa -
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: La Helmi 11, 2012 4:17 pm |
|
|
Phony kirjoitti: CE-hyväksytty kirjoitti: Mitä se Heli Järvinen teki? Tutkintapyynnön. CE-hyväksytty kirjoitti: Että millon on seuraavat vaalit? Kuntavaalit 28. Lokakuuta 2012. Sitähän sää kysyit. Koetetaanpa nyt pysyä asiassa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: La Helmi 11, 2012 5:22 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Koetetaanpa nyt pysyä asiassa. Siitähän mulle maksetaan. Vitsivitsi. Haittaakshe?
_________________ Don't mind your make-up, you'd better make your mind up. - Frank Zappa -
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kampasimpukka
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: La Helmi 11, 2012 5:35 pm |
|
|
Phony kirjoitti: Kuntavaalit 28. Lokakuuta 2012.
Kokoomus on siirtänyt vaalit vuoteen 2016. Näillä mennään.
_________________ Tosi hyvä juttu.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: La Helmi 11, 2012 6:23 pm |
|
|
Phony kirjoitti: CE-hyväksytty kirjoitti: Koetetaanpa nyt pysyä asiassa. Siitähän mulle maksetaan. Vitsivitsi. Haittaakshe? Haittaa!  Ihmeellistä pelleilyä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: Su Helmi 12, 2012 12:59 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Phony kirjoitti: CE-hyväksytty kirjoitti: Mitä se Heli Järvinen teki? Tutkintapyynnön. CE-hyväksytty kirjoitti: Että millon on seuraavat vaalit? Kuntavaalit 28. Lokakuuta 2012. Sitähän sää kysyit. Koetetaanpa nyt pysyä asiassa. Phony vaan vitsili. Tänään ne vaalit on. Turkmenistanissa.
_________________ Everyone Should Own A Gun For Protection And Possibly For Suicide.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: Su Helmi 12, 2012 2:04 pm |
|
|
asdf kirjoitti: Phony vaan vitsili. Tänään ne vaalit on. Turkmenistanissa. Lähde? Jos lähdettä ei löydy katoaa viimeisimätkin uskot ja luotot. Multa loppuu kohta kärsivällisyys kun modet vaan "vitsailee" ja jättää asiallisuutensa toimittamatta. Jumankaare.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: Su Helmi 12, 2012 2:57 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: asdf kirjoitti: Phony vaan vitsili. Tänään ne vaalit on. Turkmenistanissa. Lähde? Jos lähdettä ei löydy katoaa viimeisimätkin uskot ja luotot. 12 February: Turkmenistan, President Lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Electoral_calendarasdf mitään vitsaile! ( Ei se osaa, se on tosikko.)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: Su Helmi 12, 2012 3:00 pm |
|
|
|
No voi perkele. Epäilin turhaan. Pyydän anteeksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mouho
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: To Helmi 16, 2012 4:29 pm |
|
Liittynyt: Pe Huhti 29, 2011 8:20 pm Viestit: 1953 Paikkakunta: Olemassaolon keskipiste
|
|
Miksi Affenaketjuun lukko?
_________________ *Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä. .....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.
Typeryyden edessä minäkin olen voimaton.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: To Helmi 16, 2012 10:17 pm |
|
|
Mouho kirjoitti: Miksi Affenaketjuun lukko? En viitsinyt poistaa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: To Helmi 16, 2012 10:20 pm |
|
|
Mouho kirjoitti: Miksi Affenaketjuun lukko? No miksiköhän. Avainsanoina voisivat olla "joku" ja "tolkku".
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sinnipirtti
|
Viestin otsikko: Re: Phonyn piinapenkki ja perusteluja Lähetetty: To Helmi 16, 2012 10:57 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
o_turunen
|
Viestin otsikko: Re: HadCRUT-lämpötilamittaus datasarjat päivitetty Lähetetty: Ke Maalis 21, 2012 12:43 pm |
|
|
|
Kerrotko vielä, millä perusteella tarvitaan uusi eipäs-juupas-väittelyketju?
|
|
| Ylös |
|
 |