Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 12 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Sinunkaupat Lähetetty: To Syys 01, 2011 12:44 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mä en oo tehny sinunkauppoja tiede.fi keskustelufoorumin keskustelijoiden kanssa lukuunottamatta muutamia poikkeuksia. Silti mua sinutellaan. Miksi? Onko keskustelupalstoilla tapana sinutella ventovieraita?
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carloz
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: To Syys 01, 2011 12:52 pm |
|
|
|
Olet vuodesta 2005 lähtien kirjoitellut Tiede-fi:n keskustelupalstoille ja asia on sinulle vieläkin epäselvä?
_________________ - Totuuden kuuleminen kirpaisee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: To Syys 01, 2011 1:34 pm |
|
|
Carloz kirjoitti: Olet vuodesta 2005 lähtien kirjoitellut Tiede-fi:n keskustelupalstoille ja asia on sinulle vieläkin epäselvä? Kyllä näin on.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
penni
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: To Syys 01, 2011 1:46 pm |
|
Liittynyt: Pe Huhti 15, 2011 11:30 pm Viestit: 1529 Paikkakunta: Rantaruotsi
|
|
Sinuttelu on Ruotsista Suomeen tullut tapa, tuli tuossa 1980-luvun alussa. Alkoi akateemissa piireissä siten ettei professoreita, lehtoreita jne tarvinnut enää teititellä. Minusta tiede lehden palsta on myös sellainen yhteisö jossa ei teitittelyä kaivata.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: To Syys 01, 2011 2:31 pm |
|
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 5:37 pm Viestit: 1030 Paikkakunta: absoluuttinen nollapiste
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Mä en oo tehny sinunkauppoja tiede.fi keskustelufoorumin keskustelijoiden kanssa lukuunottamatta muutamia poikkeuksia. Silti mua sinutellaan. Miksi? Onko keskustelupalstoilla tapana sinutella ventovieraita? niin, eikö olekin mielenkiintoista? Te siis itse ilmeisesti teitittelette muita foorumin keskustelijoita? jepjep... juu kyllähän tuo sinuttelu on käytännöllisempää, kun ei kiihkeän peitsen taittelun tuoksinassa tarvitse alkaa miettimään noita pronomineja(vai mitä ne nyt oli) jos vaikka suuntaa osan viestistä yhdelle kohteelle ja osan useammalle. teidän armollinen  korkeutenne  ps."miehän sinuttelen siua muutenkii, ko sie oot nuorempk ko miä"
_________________ Kuuluuko täältä älämölöä?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: Pe Syys 02, 2011 12:13 am |
|
|
kopernikustako kirjoitti: CE-hyväksytty kirjoitti: Mä en oo tehny sinunkauppoja tiede.fi keskustelufoorumin keskustelijoiden kanssa lukuunottamatta muutamia poikkeuksia. Silti mua sinutellaan. Miksi? Onko keskustelupalstoilla tapana sinutella ventovieraita? niin, eikö olekin mielenkiintoista? Te siis itse ilmeisesti teitittelette muita foorumin keskustelijoita? jepjep... juu kyllähän tuo sinuttelu on käytännöllisempää, kun ei kiihkeän peitsen taittelun tuoksinassa tarvitse alkaa miettimään noita pronomineja(vai mitä ne nyt oli) jos vaikka suuntaa osan viestistä yhdelle kohteelle ja osan useammalle. teidän armollinen  korkeutenne  ps."miehän sinuttelen siua muutenkii, ko sie oot nuorempk ko miä" Minä en teitittele enkä taita peistä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: Pe Syys 02, 2011 10:57 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15944 Paikkakunta: WWW
|
|
Olen huomannut, että on joukossamme vielä hyvätapaisia, kurilla ja pieteetillä kasvatettuja valioyksilöitäkin. Esimerkiksi persuketjuissa on ilahduttavasti henkilöitä, jotka yksinomaan teitittelevät kaikkia vastapuolia mitä kohteliaimmin: "Te mokuttajat/vihervasurit/yms sitäsuntätä" on ehdoton tapa, josta ei poiketa. Ilahduttava perinteisten kohteliaiden käytöstapojen saareke tämä netin anonyymit persupuolustajat.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vaari
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: La Syys 03, 2011 1:31 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Mä en oo tehny sinunkauppoja tiede.fi keskustelufoorumin keskustelijoiden kanssa lukuunottamatta muutamia poikkeuksia. Silti mua sinutellaan. Miksi? Onko keskustelupalstoilla tapana sinutella ventovieraita? Me voisimme käydä kauppaa. Tollasella tonnilla voisimme virallisesti alkaa sinutella teitä. Meidän tilitietomme ovat ylläpidolla ja olemme antaneet sille luvan luovuttaa tiedot teille, jos hyväksytte tarjouksemme.
_________________ Uuden vastakohta ei ole vanha, vaan sama. M.Envall
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: La Syys 03, 2011 9:27 pm |
|
|
|
Emme hyväksy.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sinnipirtti
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: Su Syys 04, 2011 9:43 am |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: To Syys 08, 2011 8:21 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13734 Paikkakunta: Oulu
|
|
Teillä menee teitittely, monikossa puhuttelu ja kolmannessa persoonassa puhuminen sekaisin. Ette taida olla kovin älykkäitä tai kyvykkäitä. Ette taida olla kovin älykäs ja kyvykäs.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Sinunkaupat Lähetetty: To Syys 08, 2011 9:41 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15944 Paikkakunta: WWW
|
sinnipirtti kirjoitti: olishan se hienoa kun vedettäisiin kolmannessa persoonassa... Häntä vedätettiin, sanoi katti, kun hiiren nakista kiskoi.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 12 viestiä ] |
|