Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 1 viesti ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Pleione
|
Viestin otsikko: Juttuidea Lähetetty: Ke Maalis 02, 2011 11:19 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2011 10:21 am Viestit: 9 Paikkakunta: OmituinenKumpu
|
|
Tiede-lehti on antanut minulle monia vastauksia, mutta tähän yhteen kaipailisin kovasti vastausta. Mitä ihmettä aivoissa (ja muussa kropassa) tapahtuu unissakävelyn/puhumisen aikana ja mikä tämän aiheuttaa? Ja miksi? Itse olen kärsinyt unissakävelystä ja - puhumisesta aina. Vaikka nykyään hieman vähemmän tuosta kävelystä. Voisiko Tiede pliis pliis tehdä jutu kyseisestä aiheesta?
_________________ Homer: There’s only two kind of guys who wear those shirts: gay guys and big, fat party animals. And Bart doesn’t look like a big, fat party animal to me. Marge: So, if you wore a Hawaiian shirt, it wouldn’t be gay?
-The Simpsons, Homer's Phobia-
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 1 viesti ] |
|