Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
tietäjä
|
Viestin otsikko: tiede-lehden tilaus Lähetetty: Pe Maalis 18, 2005 3:29 pm |
|
Liittynyt: Pe Maalis 18, 2005 3:25 pm Viestit: 592 Paikkakunta: Turku
|
|
Minä tilaan tiedelehteä, entä te?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
A. Ankka
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Maalis 18, 2005 3:49 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 11:16 am Viestit: 2067 Paikkakunta: Helsinki
|
|
voit poistaa ylimääräiset (omat) viestit painamalla siinä viestin kohdalla muokkaa-napin viereistä ruksia. Ei tule sitten näitä toistoja sotkemaan asioita.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Blackwood
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Maalis 18, 2005 7:04 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 10:56 am Viestit: 48 Paikkakunta: Ylläs
|
|
Kummieni joululahja minulle oli Tiede-lehden lahjatilaus vuodeksi 2005. Eli voisin kai sanoa että tilaan.
_________________ Computer Welt. Denn Zeit is Geld.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
digtic
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Maalis 23, 2005 6:15 pm |
|
|
|
Se tuli monta vuotta tietotekniikan liiton jäsenyyden kautta mutta kun erosin siitä vuoden alussa niin tilaus loppui siihen. Tekisi mieli tilata pelkkä lehti mutta kun sekin on niin kallis. Eli en tilaa enää jos sen ei hinta laske.
Edit: Vaimo toi tullessaan heti tämän kirjoitettuani viimeisen Tiedelehden irtonumeron ja sen välissä sattui olemaan tarjouskupunki jolla lehden saa -50% alennuksella. Eli se on nyt taas tilattuna. Ainakin vuodeksi eteenpäin.
Tähdet ja avaruus tulee minulle myös kun "Scifi" tarinat ovat lähinnä sydäntä näissä tiede jutuissa.
Viimeksi muokannut digtic päivämäärä La Maalis 26, 2005 2:20 am, muokattu yhteensä 1 kerran
|
|
| Ylös |
|
 |
|
tietäjä
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Maalis 24, 2005 5:47 pm |
|
Liittynyt: Pe Maalis 18, 2005 3:25 pm Viestit: 592 Paikkakunta: Turku
|
|
Minä tilaan tieteen lisäksi tieteen kuvalehteä ja tähdet ja avaruus-lehteä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Asimov
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Huhti 06, 2005 5:26 pm |
|
|
Tilaan. Meille taisi tulla Tiede 2000 jo 80-luvulla ja nyt aikuisena olen jatkanut tilausta. Välillä oli taukoa.
tietäjä kirjoitti: Minä tilaan tieteen lisäksi tieteen kuvalehteä ja tähdet ja avaruus-lehteä.
Tieteen kuvalehteä? Oho -lehdestä tuli kanssa hyvä tarjous. Samaa tasoa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
SAMAEL
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Huhti 06, 2005 5:29 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:07 pm Viestit: 9998 Paikkakunta: City of Dis
|
|
Kyllä TK:ssa on asiaakin, ei vertaudu roskalehtiin.
_________________ *Destroy Everything* (rebuild and start again)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Wolf
|
Viestin otsikko: Tilaatko Tiede lehden / oletko tilaaja Lähetetty: Ti Touko 31, 2005 8:28 pm |
|
Liittynyt: Su Touko 29, 2005 3:45 pm Viestit: 825 Paikkakunta: Synkkä Metsä
|
|
Minä olen tilaaja jo numerosta 1 /1981 alkaen katkeamattomasti, vaikka välillä asuinkin Baltian maissa ihmettelemässä vapautunutta Baltiaa.....
Mutta siis Tiedelehti. Kaikki Tieteet ovat hyllyssä ja kansioissa ja järjestyksessä ja luettevissa ja käytettävissä ja...
Joskus yritin lukea Tieteen Kuvalehteä, mutta se ei oikein toiminut. Miksikö? Ehkä se vaan ei ole minua varten.
Tiedekirjat ovat kyllä makuuni
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hurskapöllö
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Kesä 02, 2005 7:58 am |
|
|
|
Kaksi lehteä on jo tullut, samalla minusta tuli päivyrikellon onnellinen omistaja. Siihen saa herätyksen ja siitä näkee monen vieraan maan suurkaupungin tämänhetkisen ajan. Nimeltään tämä toiminto on maailmankello. Olenkin pannut merkille, että ulkomailla usein nukutaan samaan aikaan, kun meillä valvotaan. Ainakin Honolulussa nukkuvat keskellä Suomen kauneista päivää. Outoa sakkia.
Lehden sisällöstä en sano vielä mitään, kun ei ole oikein perspektiiviä; pitää katsoa, mitä seuraavat numerot tuovat tullessaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Tyko
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Loka 30, 2005 11:18 am |
|
|
|
Tilaan Tiede-lehteä ja Tähdet ja Avaruus-lehteä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
tintti
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Joulu 21, 2005 12:45 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mummo
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Joulu 21, 2005 2:55 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 11:41 am Viestit: 9234 Paikkakunta: Stadi, Sörkan kulmat
|
|
Saavutettuani nyt täydellistymisen itsetyytyväisyyden nirvanan siteeraan omaa, aiempaa kirjoitustani aiheesta:
"Minulle Tiede-lehti on tullut ilmestymisestään lähtien, joten se on vaikuttanut koko perheemme tiedekäsitykseen.
Tiede on yleisaikakauslehti kaikesta tieteen piiriin kuuluvasta. Omalta erikoisalaltani saan yllinkyllin tietoa muutenkin. Tiede on kurkistus siihen, mitä kaikkea inhimillinen uteliaisuus ja tiedonhalu voi muillekin kuin vain ammattilaisille tuottaa.
Omat lapseni ovat tottuneet tappelemaan lehdestä vanhempiensa kanssa. Vuorotellen jokainen on paljastunut raukkamaiseksi salakuljettajaksi tai kähvelletyn tavaran kätkijäksi. Jokainen lapsistani on halunnut vuorollaan rauhassa lukea lehden ensimmäisenä, vaikka se olisi sitten pitänyt muilta perheenjäseniltä piilottaa.
Kaikki lapset ovat oman erikoisalansa löytäneet, harva tosin Tiede-lehden kautta. Vaan siitäpä on koitunut ihan yllättävää lisäarvoa jokaisen elämään.
Se järjestelmäsysteemianalyytikko on menettänyt sydämensä arkeologiaan ja antiikin historiaan. Loma-aikansa ja -rahansa käyttää arkeologisilla kaivauksilla konttaamiseen ja intoilee Roomalaisista tiilileimoista.
Insnortti tietää paljon Ameriikan alkuperäiskansoista ja konkistadoreista ja tuleva lääkäri on innokas kaukoidän kulttuurien, kielen ja historian harrastaja.
Harrastelijaa tarkoittava sana, amatööri, palautuu latinan sanaan amate, rakastaa.
Parhaimmillaan Tiede-lehti kasvattaa lukijoitaan rakastamaan ja ihailemaan tieteellistä tutkimusta ja sen harjoittajia, teki itse leipätyönsä millä alalla tahansa."
_________________ Se siitä. Kiitos kaloista, erityisesti haipuvussa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
s&s&s
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Joulu 21, 2005 8:18 pm |
|
|
Mummo kirjoitti: Saavutettuani nyt täydellistymisen itsetyytyväisyyden nirvanan siteeraan omaa, aiempaa kirjoitustani aiheesta:
Mummo, tykkään huumoristasi!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mummo
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Joulu 21, 2005 8:20 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 11:41 am Viestit: 9234 Paikkakunta: Stadi, Sörkan kulmat
|
Kiitos Tripla-kulta, sinulla on aina niin hyvä maku! 
_________________ Se siitä. Kiitos kaloista, erityisesti haipuvussa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hurskapöllö
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Joulu 21, 2005 9:22 pm |
|
|
Mummo kirjoitti: Kiitos Tripla-kulta, sinulla on aina niin hyvä maku! :D