Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
salai
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Syys 01, 2007 2:23 am |
|
|
|
Karkasiko Cargolta perävaunu kesken reissun?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
MarsMan
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Syys 01, 2007 2:37 am |
|
|
palpatine kirjoitti: MarsMan kirjoitti: palpatine... asiaa sinänsä ja sopivasti valittu just tiedevitsiosastolle  Savor + puskaryssä molemmat multinickeineen kuuluvat juuri vitsiosastolle. Asiasta yheksänteen... enpäs nyt muista oletko sinä kommentoinut mitään palstan tieteellisiin aiheisiin liittyvää? (Viestihistoriastahan se selviää mutta eipä tullut katsottua ennen tämän viestin kirjoittamista...  ) En halunnut tunkea tätä aihetta mihinkään muualle. En ole yrjö ja tosiaankaan en ole Savor. Olen joskus aikaisemmin sanonut että olen seurannut tätä(ja aikaisempaa) palstaa jo vuosikausia. Olen nähnyt Arkosin taistelut erään nimimerkin kanssa ja visailta ihmisiltä olen jopa kysynyt joskus neuvoja(Neutroni). Olen lievässä humalassa nyt, mutta ei se haittaa. Sitä paitsi helvetin puskaryssä haukku muaki kommariks.
No et varmaan olekaan mikään hörhö. Kysymys on nyt siitä että täällä mennään henkilökohtaisuuksiin!!!Homokomukka buskapunikki voisi miettiä uudemman kerran miksi tuli haukuttua meikäläistä porvariksi!!!!! Perkele oletko buska jotenkin muita parempi? HÄH? Oletko?
Niin ja palpatine... Et maininnut edelleenkään mitään mistään tieteellisesti asiallisesta aiheesta.
Eli siis katsellaan mitä muut puhuu ja otetaan kantaa tilanteen mukaan...
Ja nyt SAVORI PERKELE TURPA KIINNI!!!!! Alkaa jo oikeasti VITUTTAMAAN TUO SAATANAN PASKANJAUHANTA!!!!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sfinksi
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Syys 01, 2007 4:17 am |
|
Liittynyt: Ma Touko 14, 2007 12:07 pm Viestit: 543 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mun tila ei kaareudu tai mene jonnekkin poispäin johtuen tilan kaareutuvuudesta. Istun paskalla ja paska menee alaspäin tilan kaareutuvuudesta huolimatta. Se tippuu vaan.
_________________ Never eat yellow snow.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sfinksi
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Syys 01, 2007 4:21 am |
|
|
|
Poisto - toisto.
Viimeksi muokannut sfinksi päivämäärä La Syys 01, 2007 4:23 am, muokattu yhteensä 1 kerran
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sfinksi
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Syys 01, 2007 4:23 am |
|
|
|
Poisto - toisto
|
|
| Ylös |
|
 |
|
palpatine
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Syys 01, 2007 8:43 am |
|
|
MarsMan kirjoitti: palpatine kirjoitti: MarsMan kirjoitti: palpatine... asiaa sinänsä ja sopivasti valittu just tiedevitsiosastolle  Savor + puskaryssä molemmat multinickeineen kuuluvat juuri vitsiosastolle. Asiasta yheksänteen... enpäs nyt muista oletko sinä kommentoinut mitään palstan tieteellisiin aiheisiin liittyvää? (Viestihistoriastahan se selviää mutta eipä tullut katsottua ennen tämän viestin kirjoittamista...  ) En halunnut tunkea tätä aihetta mihinkään muualle. En ole yrjö ja tosiaankaan en ole Savor. Olen joskus aikaisemmin sanonut että olen seurannut tätä(ja aikaisempaa) palstaa jo vuosikausia. Olen nähnyt Arkosin taistelut erään nimimerkin kanssa ja visailta ihmisiltä olen jopa kysynyt joskus neuvoja(Neutroni). Olen lievässä humalassa nyt, mutta ei se haittaa. Sitä paitsi helvetin puskaryssä haukku muaki kommariks. No et varmaan olekaan mikään hörhö. Kysymys on nyt siitä että täällä mennään henkilökohtaisuuksiin!!!Homokomukka buskapunikki voisi miettiä uudemman kerran miksi tuli haukuttua meikäläistä porvariksi!!!!! Perkele oletko buska jotenkin muita parempi? HÄH? Oletko? Niin ja palpatine... Et maininnut edelleenkään mitään mistään tieteellisesti asiallisesta aiheesta. Eli siis katsellaan mitä muut puhuu ja otetaan kantaa tilanteen mukaan... Ja nyt SAVORI PERKELE TURPA KIINNI!!!!! Alkaa jo oikeasti VITUTTAMAAN TUO SAATANAN PASKANJAUHANTA!!!!
Ei ole ollut pahempaa tarvetta esittää omaa alaani koskevia kysymyksiä tänne, mutta seuraan kyllä palstaa joka päivä. Täällä kyllä pörrää ihan asiallisiakin tyyppejä, vituttais vain noi perkeleen trollin mulkurat.
_________________ "i'm the one without a soul i'm the one with this big fucking hole"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
MarsMan
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Syys 01, 2007 9:25 am |
|
|
palpatine kirjoitti: ...vituttais vain noi perkeleen trollin mulkurat.
Niin... sehän tässä on se mikä minuakin vituttaa. Noh, täytyy yrittää elää siitä huolimatta 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
palpatine
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Syys 01, 2007 9:30 am |
|
|
MarsMan kirjoitti: palpatine kirjoitti: ...vituttais vain noi perkeleen trollin mulkurat. Niin... sehän tässä on se mikä minuakin vituttaa. Noh, täytyy yrittää elää siitä huolimatta 
Sehän tässä onkin, elämä ei jatku,eikä mikään ole ikuista. Kuolemassa on se hyvä puoli, että silloin me kaikki saamme tietää "oman" totuudemme".
_________________ "i'm the one without a soul i'm the one with this big fucking hole"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jussipussi
|
Viestin otsikko: Re: Lähetetty: To Heinä 07, 2011 7:05 am |
|
|
palpatine kirjoitti: Sehän tässä onkin, elämä ei jatku,eikä mikään ole ikuista. Kuolemassa on se hyvä puoli, että silloin me kaikki saamme tietää "oman" totuudemme". Mistä tiedät nämä kaikki, voitko hieman avata noita kirjoittamiasi?
|
|
| Ylös |
|
 |