Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 9 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Ninix
|
Viestin otsikko: Androidista tietävät Lähetetty: To Marras 10, 2011 11:25 am |
|
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 2:08 am Viestit: 99 Paikkakunta: Tku
|
|
En tiedä menikö oikeaan ketjuun vai ei, mutta kysyn kuitenkin koska olen itse vähän käsi puhelimien kanssa. Olen nyt sitten onnellinen HTC Sensationin omistaja. Paska akkuhan siinä on, sen tiesin etukäteen, mutta suurin osa näyttää kuluvan musan kuuntelusta. Tiedän että muitakin musiikkisoittimia saa siihen, mutta niitä on mijoona ja ajattelin josko joku teistä osaisi suositella jotain yksinkertaista mikä ei verottaisi akkua niin paljoa.
_________________ Follow me
As I trip the darkness One more time
Follow me
I awake from madness Just in time
|
|
| Ylös |
|
 |
|
ID10T
|
Viestin otsikko: Re: Androidista tietävät Lähetetty: To Marras 10, 2011 2:40 pm |
|
|
|
Villi veikkaus:
Äänipiiri (ja äänen prosessointi) on se suurin virrankuluttaja, eli akkukeston suhteen on suht sama millä softalla se ääni tuotetaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ninix
|
Viestin otsikko: Re: Androidista tietävät Lähetetty: To Marras 10, 2011 2:59 pm |
|
Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 2:08 am Viestit: 99 Paikkakunta: Tku
|
|
Myyjä totesi, että androidmarketista saisi jonkun yksinkertaisemman ja "kevyemmän" version kun tuo mikä on tossa valmiina. Mutta kuten sanoin, tämä ei todellakaan ole vahvinta alaani joten en osannut sanoa asiaan juuri mitään.
_________________ Follow me
As I trip the darkness One more time
Follow me
I awake from madness Just in time
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Androidista tietävät Lähetetty: To Marras 10, 2011 4:44 pm |
|
|
market.android.com haku: music player tulos: noin 2 461 tulosta otan osaa  Mutta laitteen ostoshan siis oli tosi jees! Tykkään 
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Snow
|
Viestin otsikko: Re: Androidista tietävät Lähetetty: To Marras 10, 2011 4:56 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2011 12:24 pm Viestit: 42 Paikkakunta: Kesän kaunein kaupunki
|
|
Joo tota mäkin katoin. Ei näin!
Oliko muuten sarkastisesti todettua tuo laitteen ostos? ^^
_________________ “My religion is nature. That’s what arouses those feelings of wonder and mysticism and gratitude in me. ”
― Oliver Sacks
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Androidista tietävät Lähetetty: To Marras 10, 2011 5:03 pm |
|
|
Mä oon pitkän kaavan Nokia-mies. Mutta kyllä ton HTC Sensationin rauta ja sen hiplailu on oikeasti hienoa.  Ei jumita kuten Nokiat... jota mun pitää kuitenkin ladata joka päivä, vaikka rauta ei ole samaa tasoa kuin HTC:llä.
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pacanus Rusticanus
|
Viestin otsikko: Re: Androidista tietävät Lähetetty: To Marras 10, 2011 10:12 pm |
|
|
|
Ehkäpä on sovelluksia/ laitteita jotka kuormittavat raskaammin pääprosessoria musiikin toistossa. Ero lie kuitenkin marginaalinen. Myyjä on puhunut kauppaa hieroessaan myyntipuhekieltä.
Sinänsä yhdellä AAAA paristolla meikäläinen kuuntelee pienellä teholla mp3 audiota likimain vuorokauden putkeen Wanhalla Greative Muvolla. Jos teen saman esim. miniläppärillä, akku tsuraa parissa tunnissa. Niinpä en käytä hepulintakaan soittimena vaan puhelimena.
_________________ Draconem dormientem nunquam titillandus.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Androidista tietävät Lähetetty: Pe Marras 11, 2011 8:54 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13733 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mulla kestää HTC Desire HD kaks vuorokautta ja surffaan aika paljo. Musiikkia kuuntelen vähemmän mutta joskus tulee kateltua juutuupia.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Snow
|
Viestin otsikko: Re: Androidista tietävät Lähetetty: La Marras 19, 2011 7:40 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 02, 2011 12:24 pm Viestit: 42 Paikkakunta: Kesän kaunein kaupunki
|
Saw kirjoitti: Mä oon pitkän kaavan Nokia-mies. Mutta kyllä ton HTC Sensationin rauta ja sen hiplailu on oikeasti hienoa.  Ei jumita kuten Nokiat... jota mun pitää kuitenkin ladata joka päivä, vaikka rauta ei ole samaa tasoa kuin HTC:llä. Mä kanssa ihmettelin sitä jäätävää nihkeilyä akun huonosta kestosta, mutten kuitenkaan muihin älypuhelimiin verrattuna mitään ihan hirveetä eroa ole huomannut. Itselläni on kanssa tuo sensation mikä on yksi loistavimmista puhelimista mikä mulla on ollut. Samsungiin en voi verrata kun ei ole ollut.
_________________ “My religion is nature. That’s what arouses those feelings of wonder and mysticism and gratitude in me. ”
― Oliver Sacks
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 9 viestiä ] |
|