Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Cover kappaleet jotka ovat parempia kuin alkuperäinen Lähetetty: La Elo 27, 2011 10:48 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15944 Paikkakunta: WWW
|
Taivaantallaaja kirjoitti: Pet Shop Boys - It's a SinGamma Ray - It's a SinBändien genre-ero ei aiheuta tässä kovin suurta shokkiaaltoa. Tykkään kuitenkin hiukan enemmän jälkimmäisestä. Jumankauta, Gamma Ray on toki vatun kova mutta tämä tekee niistä kyllä vielä hatunnoston verran kovempia! Jännä ylläri minulle moinen coverointi.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Cover kappaleet jotka ovat parempia kuin alkuperäinen Lähetetty: La Elo 27, 2011 10:57 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15944 Paikkakunta: WWW
|
Kosh kirjoitti: Taivaantallaaja kirjoitti: Pet Shop Boys - It's a SinGamma Ray - It's a SinBändien genre-ero ei aiheuta tässä kovin suurta shokkiaaltoa. Tykkään kuitenkin hiukan enemmän jälkimmäisestä. Jumankauta, Gamma Ray on toki vatun kova mutta tämä tekee niistä kyllä vielä hatunnoston verran kovempia! Jännä ylläri minulle moinen coverointi. Mielenkiintoista muuten lähteä YouTubessa seuraaman coverointiversioita. Tästäkin kappaleesta löytyy ainakin toistakymmentä eri tyylistä coveria, toinen toistaan mainiompia tulkintoja. Erityisesti Gravewormin versio miellytti minua.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Äemänkäki
|
Viestin otsikko: Re: Cover kappaleet jotka ovat parempia kuin alkuperäinen Lähetetty: La Elo 27, 2011 11:20 pm |
|
|
_________________ Krääh, krääh, kviih, lokit norpalla...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Cover kappaleet jotka ovat parempia kuin alkuperäinen Lähetetty: Su Elo 28, 2011 3:16 am |
|
|
Joo, onhan tää It's A Sin - Graveworm käheetä moshattavaa. http://www.youtube.com/watch?v=NHohRwMo2GsJust tälleen coverit pitää tehdä. Loistaviksi oman genren edustajiksi.
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
petsku
|
Viestin otsikko: Re: Cover kappaleet jotka ovat parempia kuin alkuperäinen Lähetetty: Su Elo 28, 2011 8:42 pm |
|
Liittynyt: La Kesä 06, 2009 2:34 pm Viestit: 1366 Paikkakunta: Espoo
|
Tämä on minun mielestäni jopa alkuperäistä versiota kauniimpi. Tosin tiedän, että harva on kanssani samaa mieltä. Ja varoitan, että tämä ei sitten ole kaikkien korville tarkoitettu. Graveworm - Losing My Religion
|
|
| Ylös |
|
 |
|
morjestamoro
|
Viestin otsikko: Re: Cover kappaleet jotka ovat parempia kuin alkuperäinen Lähetetty: Ma Elo 29, 2011 8:36 pm |
|
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 3:45 pm Viestit: 1188 Paikkakunta: tampere
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Rousseau
|
Viestin otsikko: Re: Cover kappaleet jotka ovat parempia kuin alkuperäinen Lähetetty: Ma Elo 29, 2011 8:41 pm |
|
|
Vatkain kirjoitti: Zaibowski kirjoitti: Pakko olla eri mieltä. Tässä tapauksessa alkuperäinen on paras versio. Itsekin kuuntelen mieluummin inkkarin versiota.
|
|
| Ylös |
|
 |