Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
emp
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: To Tammi 12, 2012 10:45 am |
|
|
silfos kirjoitti: no niin epäilevä tuomas!
atkinsin dieetti 20g hiilareita päivässä koko paaston ajan. hengityksestä sen huomaa kuinka dieetti toimii(ketoosi) makea tuoksu.
Öö...ajattelin ennemminkin näitä henkisen (hengellisen) puolen tuloksia. Vai onko paaston (dieetin) tulokset vain fyysisluonteisia?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
emp
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: To Tammi 12, 2012 10:50 am |
|
|
silfos kirjoitti: god only knows  paastoja/dieettejä on monenlaisia, tarkoitus on opetella kurinalaisuutta, sekä nuorentaa aivot tulevaan ... No minä olen opetellut kurinalaisuutta jo jokseenkin nuoresta treenatessani tavoitteellisesti ja vaikkapa hoitaessani kouluni tiukassa aikataulussa itseltäni kiitettäviä tuloksia vaatien. Eikä ole ruokavalioon liittyviä terveysongelmiakaan, joten kaipa sitä nyt vähintään kohtuullista kuria siinäkin on noudattanut, kun ei ole lihavuutta, ei verenpainetta, ei kolesterolia. Mihin tarvitsen paastoa, jos jo osaan olla kurinalainen ja jo syön terveellisesti ja olen jo ihannepainossa? Pitäisikö koettaa ryhytä anorektikoksi ihan vain kurinalaisuuden vaatimuksia lisätäkseni?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
silfos
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: To Tammi 12, 2012 3:04 pm |
|
|
emp kirjoitti: silfos kirjoitti: god only knows  paastoja/dieettejä on monenlaisia, tarkoitus on opetella kurinalaisuutta, sekä nuorentaa aivot tulevaan ... No minä olen opetellut kurinalaisuutta jo jokseenkin nuoresta treenatessani tavoitteellisesti ja vaikkapa hoitaessani kouluni tiukassa aikataulussa itseltäni kiitettäviä tuloksia vaatien. Eikä ole ruokavalioon liittyviä terveysongelmiakaan, joten kaipa sitä nyt vähintään kohtuullista kuria siinäkin on noudattanut, kun ei ole lihavuutta, ei verenpainetta, ei kolesterolia. Mihin tarvitsen paastoa, jos jo osaan olla kurinalainen ja jo syön terveellisesti ja olen jo ihannepainossa? Pitäisikö koettaa ryhytä anorektikoksi ihan vain kurinalaisuuden vaatimuksia lisätäkseni? paasto/dieetti nuorentaa/parantaa aivoja, kun aivot vertyvät paranee suhde jumalaan. muutos alkaa viimeisessä kvartaalissa. kokeile, niin ymmärrät mistä puhun.
_________________ omnia mea mecum porta
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mouho
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: To Tammi 12, 2012 3:27 pm |
|
Liittynyt: Pe Huhti 29, 2011 8:20 pm Viestit: 1953 Paikkakunta: Olemassaolon keskipiste
|
silfos kirjoitti: emp kirjoitti: silfos kirjoitti: god only knows  paastoja/dieettejä on monenlaisia, tarkoitus on opetella kurinalaisuutta, sekä nuorentaa aivot tulevaan ... No minä olen opetellut kurinalaisuutta jo jokseenkin nuoresta treenatessani tavoitteellisesti ja vaikkapa hoitaessani kouluni tiukassa aikataulussa itseltäni kiitettäviä tuloksia vaatien. Eikä ole ruokavalioon liittyviä terveysongelmiakaan, joten kaipa sitä nyt vähintään kohtuullista kuria siinäkin on noudattanut, kun ei ole lihavuutta, ei verenpainetta, ei kolesterolia. Mihin tarvitsen paastoa, jos jo osaan olla kurinalainen ja jo syön terveellisesti ja olen jo ihannepainossa? Pitäisikö koettaa ryhytä anorektikoksi ihan vain kurinalaisuuden vaatimuksia lisätäkseni? paasto/dieetti nuorentaa/parantaa aivoja, kun aivot vertyvät paranee suhde jumalaan. muutos alkaa viimeisessä kvartaalissa. kokeile, niin ymmärrät mistä puhun. Rölli...
_________________ *Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä. .....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.
Typeryyden edessä minäkin olen voimaton.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
emp
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: To Tammi 12, 2012 3:35 pm |
|
|
silfos kirjoitti: paasto/dieetti nuorentaa/parantaa aivoja, kun aivot vertyvät paranee suhde jumalaan. muutos alkaa viimeisessä kvartaalissa. kokeile, niin ymmärrät mistä puhun. Nälkiintyminen ei kyllä missään tapauksessa tee hyvää aivoille. Mutta kyllähän se voi tuottaa ties millaisia harhoja oikein pitkälle vietynä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
silfos
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: To Tammi 12, 2012 9:09 pm |
|
|
|
käyttiksen saitte,tehkää niin kuin hyväksi näette. jumalan sana parantaa tai pahentaa, mutta tyhjänä se ei koskaan palaja. p.s. jos rohkenitte atkinsin-dieetin niin kommentteja pääsiäisen jälkeen.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: Pe Tammi 13, 2012 12:12 am |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mä paastoon aina kun mä oon ryypänny kaikki rahani.
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
emp
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: Pe Tammi 13, 2012 9:31 am |
|
|
silfos kirjoitti: käyttiksen saitte,tehkää niin kuin hyväksi näette. jumalan sana parantaa tai pahentaa, mutta tyhjänä se ei koskaan palaja. p.s. jos rohkenitte atkinsin-dieetin niin kommentteja pääsiäisen jälkeen. Siis täh? Ensin piti luopua kokonaan lihasta ja sitten kuitenkin kokeilla Atkinsia? Yritäs nyt päättää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
silfos
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: Pe Tammi 13, 2012 2:09 pm |
|
|
emp kirjoitti: silfos kirjoitti: käyttiksen saitte,tehkää niin kuin hyväksi näette. jumalan sana parantaa tai pahentaa, mutta tyhjänä se ei koskaan palaja. p.s. jos rohkenitte atkinsin-dieetin niin kommentteja pääsiäisen jälkeen. Siis täh? Ensin piti luopua kokonaan lihasta ja sitten kuitenkin kokeilla Atkinsia? Yritäs nyt päättää. jo haluat luopua lihasta,niin sekin käy
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Asentaja
|
Viestin otsikko: Re: ihmisen suhde jumalaan Lähetetty: La Tammi 21, 2012 1:59 am |
|
|
|
Eli vähän sama kuin tkoneen ja käyttäjän??. Tuntuuko elämä joskus siltä?!.." Et haluu mutta on pakko mennä!!?.
|
|
| Ylös |
|
 |