Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi? Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012. Haasta itsesi ja osallistu! Tsekkaa video ja kilpailuohjeet.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Ayla
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Joulu 13, 2006 10:22 pm |
|
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 3:41 am Viestit: 14567 Paikkakunta: Sverige
|
_________________ - Olen arabi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Black Hawk
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Joulu 14, 2006 11:31 am |
|
|
Nelly Furtado - All Good Things
Ihan hyvä biisi mutta videosta en sano mitään
http://www.youtube.com/watch?v=O4U8jZpP0D4
_________________ Liittoutumisella rakennetaan rauhaa, ei sotaa. Pienen ei ole hyvä olla yksin. Kuka taistelisi meidän puolestamme jos hätä tulisi?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
SAMAEL
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Joulu 14, 2006 11:35 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:07 pm Viestit: 9998 Paikkakunta: City of Dis
|
_________________ *Destroy Everything* (rebuild and start again)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
twoDogs
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Joulu 14, 2006 1:25 pm |
|
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 4:02 pm Viestit: 2341 Paikkakunta: Down Under
|
_________________ ~ Usko itseesi, älä anna kenenkään pelotella sinua, äläkä anna kenenkään masentaa sinua ~
|
|
| Ylös |
|
 |
|
morjestamoro
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Joulu 14, 2006 4:47 pm |
|
Liittynyt: Ma Maalis 20, 2006 3:45 pm Viestit: 1178 Paikkakunta: tampere
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mestariampuja PiPi
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Joulu 14, 2006 10:49 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ayla
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Joulu 15, 2006 6:41 pm |
|
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Mestariampuja PiPi
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Joulu 16, 2006 7:23 am |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
twoDogs
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Joulu 16, 2006 1:48 pm |
|
|
Ayla kirjoitti:
heh  tiedä sitten oliko tuo siteen hyvinkin erilainen taiteellinen elämys, kuin tämäkään allaoleva  Mutta artisti oli ihan nätti, nätimpi kuin allaolevassa yksikään. sanoista ei saanut selvää, mutta ei saa allaolevassakaan
Paradisio - Bailando
tässähän on olo kuin jossain levyraadissa 
_________________ ~ Usko itseesi, älä anna kenenkään pelotella sinua, äläkä anna kenenkään masentaa sinua ~
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ayla
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Joulu 16, 2006 2:00 pm |
|
|
twoDogs kirjoitti: Ayla kirjoitti: heh  tiedä sitten oliko tuo siteen hyvinkin erilainen taiteellinen elämys, kuin tämäkään allaoleva  Mutta artisti oli ihan nätti, nätimpi kuin allaolevassa yksikään. sanoista ei saanut selvää, mutta ei saa allaolevassakaan  Paradisio - Bailandotässähän on olo kuin jossain levyraadissa 
Nätti ja nätti, mutta Haifa sattuu olemaan arabi-maailmassa hyvin tunnettu, etenkin Libanonissa ja hieman vapaantuneempien muslimien parissa ympäri maailmaa.
Haifa wahby - Omry Ma3ak
|
|
| Ylös |
|
 |
|
twoDogs
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Joulu 16, 2006 2:17 pm |
|
|
Ayla kirjoitti: twoDogs kirjoitti: Ayla kirjoitti: heh  tiedä sitten oliko tuo siteen hyvinkin erilainen taiteellinen elämys, kuin tämäkään allaoleva  Mutta artisti oli ihan nätti, nätimpi kuin allaolevassa yksikään. sanoista ei saanut selvää, mutta ei saa allaolevassakaan  Paradisio - Bailandotässähän on olo kuin jossain levyraadissa  Nätti ja nätti, mutta Haifa sattuu olemaan arabi-maailmassa hyvin tunnettu, etenkin Libanonissa ja hieman vapaantuneempien muslimien parissa ympäri maailmaa. Haifa wahby - Omry Ma3ak
olisi kyllä mielenkiintoista tietää mistä tämä nätti artisti laulaa..
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ayla
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Joulu 16, 2006 2:56 pm |
|
|
twoDogs kirjoitti: Ayla kirjoitti: twoDogs kirjoitti: Ayla kirjoitti: heh  tiedä sitten oliko tuo siteen hyvinkin erilainen taiteellinen elämys, kuin tämäkään allaoleva  Mutta artisti oli ihan nätti, nätimpi kuin allaolevassa yksikään. sanoista ei saanut selvää, mutta ei saa allaolevassakaan  Paradisio - Bailandotässähän on olo kuin jossain levyraadissa  Nätti ja nätti, mutta Haifa sattuu olemaan arabi-maailmassa hyvin tunnettu, etenkin Libanonissa ja hieman vapaantuneempien muslimien parissa ympäri maailmaa. Haifa wahby - Omry Ma3akolisi kyllä mielenkiintoista tietää mistä tämä nätti artisti laulaa..
Noo hän laulaa tietääkseni lauluja kuten muutkin. Erilaisia lauluja, mitä milloinkin. Ei ne laulut läheskään aina seksistä kerro. Haifalla vain on tuollainen diivamainen tyyli. Häntä kutsutaan pop-diiva'ksi.
Minä ymmärrän vain sanan sieltä sun täältä. Harmittaa nyt jälkeen päin että en suostunut arabiaa opiskelemaan. Äitini toivoi niin mutta minä laitoin vastaan ja julistin julmasti että minä en mikään arabi ole.  Luulen että äiti taisi silloin luokkaantua suuresti sanoistani. Mutta sitten kuitenkin isä ja äiti päättivät että eivät pakota minua opiskelemaan arabiaa. Nyt aikuisena ei kieliä enää opi niin helposti kuin oppii lapsena. Olen siis tavallani "suomalaistunut", "ruotsalaistunut" hyvin ja siinähän on sekä hyvät että huonot puolensa. Riippuu miten katsoo elämää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ayla
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Joulu 16, 2006 4:12 pm |
|
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
twoDogs
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Joulu 16, 2006 7:57 pm |
|
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
twoDogs
|
Viestin otsikko: Lähetetty: La Joulu 16, 2006 9:01 pm |
|
|
|
|
| Ylös |
|
 |