Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Heke
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Kesä 16, 2006 5:31 pm |
|
|
Vastaaja_s24fi kirjoitti: Heke kirjoitti: Vastaaja_s24fi kirjoitti: Jos mulla on vaikkapa viisi selainta avattuna tälle keskustelupalstalle ja vain yhdessä olen kirjautunut, lisääkö se sivuston vierailijoita 4 kpl? Riippuu mitkä selaimet. Mozilla, Xplorer, Opera.. äsh. sama selain viidessä eri ikkunassa. ie
minäpä testaan mozzillallani.. nyt 54 viersta..
_________________ Where di´ u leave u mani, a mericano,
Capita, capita!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Heke
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Kesä 16, 2006 5:38 pm |
|
|
Heke kirjoitti: Vastaaja_s24fi kirjoitti: Heke kirjoitti: Vastaaja_s24fi kirjoitti: Jos mulla on vaikkapa viisi selainta avattuna tälle keskustelupalstalle ja vain yhdessä olen kirjautunut, lisääkö se sivuston vierailijoita 4 kpl? Riippuu mitkä selaimet. Mozilla, Xplorer, Opera.. äsh. sama selain viidessä eri ikkunassa. ie minäpä testaan mozzillallani.. nyt 54 viersta..
Testaus suoritettu:
Oli 10 ikkunaa auki tiede-foorumilla, ei kirjautuneena. Hakkasin päivitys nappulaa koko ajan. Maksimissaan nousi vain 58 vieraaseen.
Mitä opimme tästä?
Capita, capita!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vastaaja_s24fi
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Kesä 16, 2006 5:52 pm |
|
|
Heke kirjoitti: Heke kirjoitti: Vastaaja_s24fi kirjoitti: Heke kirjoitti: Vastaaja_s24fi kirjoitti: Jos mulla on vaikkapa viisi selainta avattuna tälle keskustelupalstalle ja vain yhdessä olen kirjautunut, lisääkö se sivuston vierailijoita 4 kpl? Riippuu mitkä selaimet. Mozilla, Xplorer, Opera.. äsh. sama selain viidessä eri ikkunassa. ie minäpä testaan mozzillallani.. nyt 54 viersta.. Testaus suoritettu: Oli 10 ikkunaa auki tiede-foorumilla, ei kirjautuneena. Hakkasin päivitys nappulaa koko ajan. Maksimissaan nousi vain 58 vieraaseen. Mitä opimme tästä?
kerro vain. ei tuo kuvaus niin tarkka ollut, että pystyisin sanoon oikein yhtään mitään. paitsi että ei ehkä tullu kymmentä vierasta yhdeltä koneelta.
_________________ Vastaajalle varoitus 22.5.2008 12:07 viewtopic.php?f=16&t=30635&p=802006#p802006 23.5.2008 12:25 Varoituksien taso: 1 Katso myös viewtopic.php?f=16&t=29857&p=801999#p801999
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Heke
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Pe Kesä 16, 2006 5:53 pm |
|
|
Vastaaja_s24fi kirjoitti: Heke kirjoitti: Heke kirjoitti: Vastaaja_s24fi kirjoitti: Heke kirjoitti: Vastaaja_s24fi kirjoitti: Jos mulla on vaikkapa viisi selainta avattuna tälle keskustelupalstalle ja vain yhdessä olen kirjautunut, lisääkö se sivuston vierailijoita 4 kpl? Riippuu mitkä selaimet. Mozilla, Xplorer, Opera.. äsh. sama selain viidessä eri ikkunassa. ie minäpä testaan mozzillallani.. nyt 54 viersta.. Testaus suoritettu: Oli 10 ikkunaa auki tiede-foorumilla, ei kirjautuneena. Hakkasin päivitys nappulaa koko ajan. Maksimissaan nousi vain 58 vieraaseen. Mitä opimme tästä? kerro vain. ei tuo kuvaus niin tarkka ollut, että pystyisin sanoon oikein yhtään mitään. paitsi että ei ehkä tullu kymmentä vierasta yhdeltä koneelta. aivan..
Capita, capita!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Heke
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Kesä 27, 2006 4:24 pm |
|
|
Miksi tiedevitsi-osastolla on monia vieraiden kirjoittamia juttuja, vaikken itse yrittäessäni pysty kirjoittamaan sinne kuin rekisteröitynä 
Capita, capita!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Perkele
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Kesä 28, 2006 3:32 am |
|
|
Heke kirjoitti: Miksi tiedevitsi-osastolla on monia vieraiden kirjoittamia juttuja, vaikken itse yrittäessäni pysty kirjoittamaan sinne kuin rekisteröitynä 
Häiriköinnin vuoksi "vieraana" kirjoittelu estettiin kokonaan.
_________________ tiäremiäs: "Nainen voi ehkäistä itse raiskauksia, myöskin moni onneksi niin tekeekin. Ei kannata lähteä miesten matkaan, vaikka mustaihoisen sukuelimet ja muidenkin voivat tuntua eksoottisilta."
|
|
| Ylös |
|
 |