Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi? Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012. Haasta itsesi ja osallistu! Tsekkaa video ja kilpailuohjeet.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Wiisas
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 4:41 pm |
|
|
DedMoroz kirjoitti: Hitto, nyt on pää kuin porkkana ikään. Aina ei onnistu. Kanna vaan ylpeästi pystyssä porkkanapää, tuskin on luonnossa läheskään niin hirveä kuin kansanedustaja Seljävaaran pää. Väri myös tasoittuu parin pesun jälkeen ja silmä tottuu, älä leikkaa.
_________________ "kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 5:04 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13501 Paikkakunta: Oulu
|
Semmonen perjantai. Kävi ihan hyvin. Aamulla päässä ei ollut kuin yksi takertunut pinni jossain takaraivomaastossa. 
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 5:52 pm |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5584 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Tuli iso pieru.  Aika hajuton tosin. 
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
DedMoroz
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 6:37 pm |
|
|
Wiisas kirjoitti: DedMoroz kirjoitti: Hitto, nyt on pää kuin porkkana ikään. Aina ei onnistu. Kanna vaan ylpeästi pystyssä porkkanapää, tuskin on luonnossa läheskään niin hirveä kuin kansanedustaja Seljävaaran pää. Väri myös tasoittuu parin pesun jälkeen ja silmä tottuu, älä leikkaa. Tää ei liene tasotu kauheasti, mutta kai silmä tottuu. Tai on pakko, kun lisäpoisteluun pääsee vasta kolmen viikon päästä. Höh. No, tiukka nuttura saa luvan pelastaa tän illan... ja ei kun koitosta päin. Hauskaa iltaa itse kullekin T: Leeloo 2
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 6:46 pm |
|
|
|
Deddiparka! Onneksi tummaa tukkaa on niiiiiiiiiiiiin paljo helpompi värjätä!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 7:15 pm |
|
|
Vatkain kirjoitti: Deddiparka! Onneksi tummaa tukkaa on niiiiiiiiiiiiin paljo helpompi värjätä! No ei todellakaan ole. Onpa hienoa, pitää eka värjätä blondiksi, ennenkuin saa jotai oikeita sävyjä aikasix värjäyksellä.  Ja blondintaminen ei oo kivaa puuhaa.Tuntuu kuin kirppukasa ajelis rallia pään päällä. 
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sakarias
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 7:57 pm |
|
|
Anomalia kirjoitti:Lainaa: Minulle tuo on myös aika outo maailma. Allekirjoittaneelle se oli outo ja iljettävä maailma jo nuoruusvuosina, mutta tuo mainitsemasi antropologinen ote lähtökohtana tekee asioista hieman mielenkiintoisempia ja ehdottomasti selkeämpiä - harmi vain, etteivät monet muut alan työntekijät ole kyseiseen analyyttisyyteen kykeneviä.
_________________ "Kukaan ei ole täydellinen, patsi minä."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Dark Shade
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 8:42 pm |
|
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 12:22 pm Viestit: 3899 Paikkakunta: Random corner of this world of ours
|
|
Kolmatta päivää vatsataudissa ja olo sen mukainen. Onneksi se tänään helpotti edes hiukan, saatoin taas syödäkin jotakin.
_________________ Hypocrites. So loudly complain about human rights and international justice -and are the first to violate both.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 10:28 pm |
|
|
TERÄS NALLEPUH kirjoitti: Vatkain kirjoitti: Deddiparka! Onneksi tummaa tukkaa on niiiiiiiiiiiiin paljo helpompi värjätä! No ei todellakaan ole. Onpa hienoa, pitää eka värjätä blondiksi, ennenkuin saa jotai oikeita sävyjä aikasix värjäyksellä.  Ja blondintaminen ei oo kivaa puuhaa.Tuntuu kuin kirppukasa ajelis rallia pään päällä.  Pässi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 10:42 pm |
|
|
Ilmeisesti et ole ikinä värjännyt hiuksia. Otan osaa jos et osaa. 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: La Maalis 06, 2010 10:44 pm |
|
|
|
KAstelin äsken kukkaa. Aika uro työ. Vois syödä iltapala, kun en ole syönyt kuin yhden ruuan tänään.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 12:04 am |
|
|
TERÄS NALLEPUH kirjoitti: Ilmeisesti et ole ikinä värjännyt hiuksia. Otan osaa jos et osaa.  No olen värjännyt, mutta idioottikin tietää että tummia hiuksia ei kannata blondata. Ainakaan kotikonstein.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 12:58 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15495 Paikkakunta: WWW
|
Barbaari kirjoitti: Elämä on kovaa. Vaan ilman kovaa ei ooo elämää.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 1:05 am |
|
|
Kosh kirjoitti: Barbaari kirjoitti: Elämä on kovaa. Vaan ilman kovaa ei ooo elämää. Älkää velttoilko!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 1:08 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15495 Paikkakunta: WWW
|
Vatkain kirjoitti: Kosh kirjoitti: Vaan ilman kovaa ei ooo elämää. Älkää velttoilko! Äyh! Minä ainakin olen täällä jo "paska jäykkänä" kun kersantti "Vatkain" Karoliina noin ärjäisi. Juu juu, poistun poistun....
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |