Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi? Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012. Haasta itsesi ja osallistu! Tsekkaa video ja kilpailuohjeet.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 1:09 am |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13501 Paikkakunta: Oulu
|
Kosh kirjoitti: Vatkain kirjoitti: Kosh kirjoitti: Vaan ilman kovaa ei ooo elämää. Älkää velttoilko! Äyh! Minä ainakin olen täällä jo "paska jäykkänä" kun kersantti "Vatkain" Karoliina noin ärjäisi. Juu juu, poistun poistun.... Älkää peljätkö.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 1:12 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15495 Paikkakunta: WWW
|
Vatkain kirjoitti: Älkää peljätkö. Myöhästä pyristellä kun paska on jo housussa.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 4:00 am |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5584 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Kosh kirjoitti: Vatkain kirjoitti: Älkää peljätkö. Myöhästä pyristellä kun paska on jo housussa. Ai nyt vasta?  Noh, kukin kehittyy omassa tahdissaan. Toiset kehittyy nopeemmin ja toiset hitaammin. Onneksi mulla on ollut paskat housussa jo monta vuotta, vaikka olenkin vasta 23 vuotias.
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 4:03 am |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5584 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Siis ei helvetti. Kokoajan nälkä.  Pitää syödä pastilleja että se lähtis pois. Rasittavaa. Vatkain kirjoitti: TERÄS NALLEPUH kirjoitti: Ilmeisesti et ole ikinä värjännyt hiuksia. Otan osaa jos et osaa.  No olen värjännyt, mutta idioottikin tietää että tummia hiuksia ei kannata blondata. Ainakaan kotikonstein. Mut mä en ookkaan idiootti.  Enkä pässi, vaikka heitti vain kuukaudella. Jos ny oinas on pässi. En ookkaa kyl koskaan ite blondannu itteeni, mutta parturit tekee sen nii helposti, että ei se voi kovinkaan vaikeaa olla.
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 4:07 am |
|
|
TERÄS NALLEPUH kirjoitti: Siis ei helvetti. Kokoajan nälkä.  Pitää syödä pastilleja että se lähtis pois. Rasittavaa. Vatkain kirjoitti: TERÄS NALLEPUH kirjoitti: Ilmeisesti et ole ikinä värjännyt hiuksia. Otan osaa jos et osaa.  No olen värjännyt, mutta idioottikin tietää että tummia hiuksia ei kannata blondata. Ainakaan kotikonstein. Mut mä en ookkaan idiootti.  Enkä pässi, vaikka heitti vain kuukaudella. Jos ny oinas on pässi. En ookkaa kyl koskaan ite blondannu itteeni, mutta parturit tekee sen nii helposti, että ei se voi kovinkaan vaikeaa olla. Just nii. Makkarantekoki näyttää niin iisiltä että taidan mennä ostaan pari possua. 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Naksuttaja
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 5:12 am |
|
|
|
ihan humalaisen hyvälhyvyötätä tuntuu.
_________________ "Hetkinen, voinko kirjoittaa tuon muistiin?" Arthur kysyi innoissaan ja etsi kynää taskustaan. "Se on saatavilla lentoasemalla", vanhus sanoi. "Tätä on siellä telinekaupalla." (Adams: Enimmäkseen harmiton)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Erakko
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Su Maalis 07, 2010 8:58 am |
|
Liittynyt: Pe Elo 26, 2005 10:06 pm Viestit: 1047 Paikkakunta: Pohjanmaan korpi
|
Hei yöt on nukkumista varten. Ensimmäinen kolmen suorani. 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ma Maalis 08, 2010 2:04 am |
|
|
|
Aika raunioina olen.
_________________ All animals are equal, but some animals are more equal than others. -animal farm, Orwell.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
-:)lauri
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ma Maalis 08, 2010 9:53 pm |
|
|
|
Hyvää naistenpäivää naisille.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Maalis 09, 2010 12:20 am |
|
|
Kiitos Laori! 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Maalis 09, 2010 12:24 am |
|
|
! 8 kahvikupin jälkeen hirmuinen pieruntuotanto? Juhla Mokkaa, ja pari kourallista lakuja. 
_________________ Lololololoooooooo! La la-laaaaaah, la la laah, lol, haha. Oh-ho-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, oh-ho-ho-ho-ho! Oh-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, lo-lo-loooo! AAIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-eee-eee-EEEE! Luh luh lah, lah, lah-lah.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Maalis 09, 2010 8:27 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Dark Shade
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Maalis 09, 2010 11:19 pm |
|
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 12:22 pm Viestit: 3899 Paikkakunta: Random corner of this world of ours
|
|
Linda täyttää vuosia huomenna, ja suunnittelen parhaillaan sopivaa tapaa juhlistaa asiaintilaa. Takaisinmaksun paikka...
_________________ Hypocrites. So loudly complain about human rights and international justice -and are the first to violate both.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Maalis 10, 2010 12:42 am |
|
|
Kävin tänään ostaan lipun Children of Bodomin keikalle 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Maalis 10, 2010 2:36 am |
|
|
|
Huomenna vois lähtee ostelee. Lompuukissa 505 euroa seteliä. Ne täytyy käyttää, homehtuvat pian.
Saatan ostaa hiusvärin. Mustaa tai oikein tumman ruskeaa.
Uudet farkut ois tarpeen.
_________________ Lololololoooooooo! La la-laaaaaah, la la laah, lol, haha. Oh-ho-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, oh-ho-ho-ho-ho! Oh-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, lo-lo-loooo! AAIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-eee-eee-EEEE! Luh luh lah, lah, lah-lah.
|
|
| Ylös |
|
 |