Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Maalis 10, 2010 2:40 am |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13501 Paikkakunta: Oulu
|
Saw kirjoitti: Huomenna vois lähtee ostelee. Lompuukissa 505 euroa seteliä. Ne täytyy käyttää, homehtuvat pian. Voi fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Lähetä mulle. Edes viidesosa! Tukkaväreistä sen verran, että ei kannata talvella värjätä mustaksi. Valitse ennemmin oikein tummanruskea, se näyttää mustalta kumminkin mutta on pehmeämpi. Olen värjännyt tukkaani mustaksi joitain kertoja tässä elämässä... Talvella musta on liian kova.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Maalis 10, 2010 2:50 am |
|
|
|
Mulla on ison rahan pula, joten en voi jakaa ny. Auto ostoslistalla... Katsotaan sitten köyhäinapua uudelleen kun ison rahan pula on ohi.
Musta hiusvärin tosiaan on aika härski... otan kestoväriksi jotain tummaa ruskeaa. Oma väri on tylsä vaaleanruskea.
_________________ Lololololoooooooo! La la-laaaaaah, la la laah, lol, haha. Oh-ho-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, oh-ho-ho-ho-ho! Oh-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, lo-lo-loooo! AAIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-eee-eee-EEEE! Luh luh lah, lah, lah-lah.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Maalis 10, 2010 3:08 am |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5584 Paikkakunta: Marikalandia!
|
|
Musta on kätevä jos käyttää toista väriä sen lisäksi. Ainakin valkoinen ja musta on ihan hyvä yhistelmä.
Kyllä kokomusta naisille käy hyvin. Hoikille ja normaaleille siis. Tai siis riippuu kyl hiustyylistä.
Tekis kyllä mieli blondata ittesä kokonaa, ku vihaan tätä tumman vaaleaa tukkaa. Tosin se kasvaa kumminki pois eikä oo treffejäkään tai työhaastatteluja tiedossa, niin aika turhaahan se on.
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Maalis 10, 2010 3:23 am |
|
|
Mä värjään päätä ihan itseni vuoksi. Kivempi katsella peilistä itseä sitten. 
_________________ Lololololoooooooo! La la-laaaaaah, la la laah, lol, haha. Oh-ho-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, oh-ho-ho-ho-ho! Oh-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, lo-lo-loooo! AAIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-eee-eee-EEEE! Luh luh lah, lah, lah-lah.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Maalis 10, 2010 3:40 pm |
|
|
|
Nyt mullakin alko tekeen mieli tukkaväriä... Mulla on onneksi oma tukka todella tummanruskea ja siinä on tasainen väri ja kiilto, mutta joskus sitä vaan kaipaa vaihtelua. Olen värjännyt tätä erilaisin ruskein sävyin (aina näyttää mustalta), mustaksi siten että joukossa on ollut punaista tai viininpunaista eli valossa heijastaa muita sävyjä ja sitten ihan perinteisellä mustalla. Mutta pitääkin alkaa miettimään seuraavaa tukkaväriä, edellisestä värjäyksestä on aikaa...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Maalis 11, 2010 12:28 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15495 Paikkakunta: WWW
|
Vatkain kirjoitti: Kävin tänään ostaan lipun Children of Bodomin keikalle  Ajattelin itsekin. Otsikkoon: tuntuu vaihteeksi ihan mukavalta. Pörssipäivä oli iloinen, ulkona hyvä keli, talonrakennus eteni ja Unicum maistuu hyvältä.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
DedMoroz
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Maalis 11, 2010 2:26 am |
|
|
Vatkain kirjoitti: Kävin tänään ostaan lipun Children of Bodomin keikalle  Jaa... Ostin määkin tiketin. Maikin keikalle. Seura on ainakin hyvää Ja sitte toisen kattoon Danko Jonesia ja GN'Rrää ja ketä kaikkia, hah! Likalla vaan on lakkiaiset samalle päivälle, mutta lupas se olla joviaali ja kadota ajoissa, jotta mamma saa heitettyä väet pihalle ja pääsee kans humpalle. On mulla vaan niin hyvä likka  Aiheeseen: hyvin menee mutta menköön. Oon tässä tovin pohtinu, jotta mitä hittoa sitä vakiintumaan enää vanhalla iällä, kun on halvatun hyviä kavereita ja päättymätön jono jos jonkinlaista happeninkiä. 
_________________ Mielipiteeni on selvä, älä sekoita minua tosiasioilla.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Maalis 11, 2010 2:51 am |
|
|
DedMoroz kirjoitti: GN'R En usko päivääkään että se pitää se keikka. Peruuntuu ihan varmasti, mark my words! Sitä paitsi tuntuu väärältä kutsua nykyistä kokoonpanoa Gn'R:ksi. Se on sillä nimellä vaan siksi että Vainoharha-Axl osti aikonaan oikeudet nimeen pändikavereiltaan. Heppu teki sen ennen kuin porukka oli edes saanut minkäänlaista mainetta. Ja uus levy on ihan paska! Tai on siinä kaks kuunneltavaa piisiä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Maalis 11, 2010 2:53 am |
|
|
Kosh kirjoitti: Vatkain kirjoitti: Kävin tänään ostaan lipun Children of Bodomin keikalle  Ajattelin itsekin. Olikko Sonataa kattelemassa? Mää olin. Eivät soittaneet mun lempipiisiä  Vaikka muuten oli mahtava keikka! Bodomikin vetää hyvin livenä, oon kerran nähny.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
IFEUN_2.0
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Maalis 11, 2010 3:48 am |
|
|
|
Lähes 300:n vastauksen jälkeen minusta tuntuu tältä: paskaaks tässä. Ollaan ihmisiksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Maalis 11, 2010 3:57 am |
|
|
|
Paisuttelen tässä mahaa kebap-annoksen jäljiltä. Järetön annos... Soosi oli mietoa, ja aika pahaa. Kohta haisee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Maalis 11, 2010 1:06 pm |
|
|
Hain tänään passin. Pitäs olla valmis viikon päästä.  Ja jepulista jee...hain passikuvia, enkä ollut värjänny hiuksia tai käyny parturissa.  Tosin eipä sillä juuri väliä, kun se on mustavalkonen anyways.
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Maalis 11, 2010 1:07 pm |
|
|
|
Määkin olen nähnyt pootomin livenä telkusta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Pe Maalis 12, 2010 5:22 am |
|
|
Pari viikkoa sitten kävin kokemassa Rammsteinin Hartwallilla. On se vaan musiikillisesti paska bändi, mutta shownhan ne osaa.  Rammmstainin musiikki ja Lindemannin surkea laulu saa aina hyvälle mielelle.  Ja saatana ne on koneita. Mitähän ne oikein ottaa ennen keikkaa. Löytyykö Rammstainin suuntausta mukailevia bändejä Suomesta Ruoskan lisäksi?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
-:)lauri
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Pe Maalis 12, 2010 3:58 pm |
|
|
|
Muutama erä biljardia tekisi tänään eetvarttia siinä samalla kun nautiskelisin pari onnellisen panimon tuopillista — vapaan lattialagerin olutta.
|
|
| Ylös |
|
 |