Teetkö työtä elääksesi vai elätkö työtä tehdäksesi? Visionääri 20XO-kilpailu koululaisille 7.10.2011–29.2.2012. Haasta itsesi ja osallistu! Tsekkaa video ja kilpailuohjeet.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 3:09 am |
|
|
|
^^ musta tuntuu ettei nää täällä ymmärrä keskustella BB:stä.
_________________ Lololololoooooooo! La la-laaaaaah, la la laah, lol, haha. Oh-ho-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, oh-ho-ho-ho-ho! Oh-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, lo-lo-loooo! AAIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-eee-eee-EEEE! Luh luh lah, lah, lah-lah.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
VHM
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 3:20 am |
|
|
|
Posken palovamma ei parane. Menin työntämään pääni saunan ikkunan metalliseen kahvaan. Kun miespuolinen ringettevalmentaja hakkasi minut 17-vuotiaanan nyrkkeilyssä, jäljet hävisivät 2-3 viikossa. Luin jostakin, että palovamman parantuminen voi kestää vuoden tai kaksi. En jaksa odottaa niin kauan vaan kuolen vitutukseen. Mutta ensiksi minun täysyy mennä Raamatun kanssa sopimaan välini valmentajan, yläastekiusaajien ja rehtorin kanssa. En voi mennä Taivaaseen Jumalan oikealle puolelle, jos minulla on kaunoja maan päällä.
_________________ Alkoholisti.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 11:21 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13501 Paikkakunta: Oulu
|
|
Minkäkähän tähen sitä tullee aina semmonen outo olo kun on saanu kirjan luettua? Sitä vaan olla öllöttää ja on yhtä aika tyhjä ja kylläinen. Sitten kestää hetken ennen kuin jatkuu. Pittää niinko katella ja makustella siinä lopuksi. Ja on siinä vähän haikeuttaki että nytkö se jo loppu? Ja on siinä joskus semmosta perkele, loppuhan se jaaraus vihon! Kaikista huonoin kirja on semmonen jonka jälkeen pystyy saman viijen minuutin sisään alottaan uuen. Ite oon viikon aikana lukenu 4 kirjaa. Mutta yks niistä oli Veikolta ni en tiiä voiko sitä laskea... Vielä olis yksi kirja tuossa jemmassa. Lasken sen varaan että sillä pärjään loppuviikon. Mutta jos se loppuu kesken jo viikonloppuna niin mulla on tuossa tuo Suomen historia jemelissä. Se on kanssa jännässä kohassa, siinä just Isak Rothoviusta kehutaan ja Ruotsin hovin kuviota pilkataan. Vähän seki jännittää että mitenkähän sille Kaarle-kuninkaalle tuossa käy... Niin että mitä näihin kirjahommiin tulee niin on mulla tämä loppuviikko aika hyvin kumminki nyt lakkarissa. Ja eihän sitä tiiä että jos joutuu muutaki tekemään ku lukemaan niin sitte piisaa komiasti pitkälle ens viikkoaki!
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
VHM
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 11:41 pm |
|
|
|
Alakerran naapurit kopisuttivat. En ole varma, kopisuttivatko ne siksi, että minun pitäisi olla hiljempaa. Joskus ne metelöivät ilman järkevää syytä. Parempia ne silti ovat kuin aiksemmat bilejuopot. Kukahan niitäkin saa nyt kuunnella? Omassa kämpässä voisi metelöidä niin paljon kun sielu sitää ja saunoa joka päivä. Yhtä yksinäinen olisin siinä hienossa omakotitalossakin. Ensi vuonna tulee 25 vuotta täyteen. Hieman haikea olo siitä, että nuoruus on ohi. Tosi kivastihan se kului maaseudun rauhassa. Oli ihan helvetin hilpeää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ti Elo 31, 2010 11:47 pm |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5584 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Saw kirjoitti: ^^ musta tuntuu ettei nää täällä ymmärrä keskustella BB:stä. Totta. Mutta sehän onkin jo tunnettu fakta, että täällä palstalla keskustelee vain vajakkeja joilla ei ole kaikkia muttereita tallella päässä.  Ehkäpä muutamat ihmiset innostuisisivat uteliaisuudesta katsomaan bbtä ja huomaisisivat että "oho täähän onkin hyvä sarja". Mut tietysti aina sitä sarjaa haukutaan, mutta katotaan kuiteskin. Tuo on aika tyypillistä aina.  Se on hyvä sarja ja herättää paljon enemmän tunteita ja mielipiteitä kuin yksikään tv-sarja olipa se mitenkä hyvin tahansa kirjoitettu. Täydellisesti kirjoitettu draama elokuva tai sarjakaan ei kykene herättämään samoja tuntemuksia, kuin mitä bb. Ja se on Fakta.
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
VHM
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 1:23 am |
|
|
|
VHM-vajakilla pukkaa pientä paniikkia kandin kanssa, mutta ei viitsisi keväällekään siirtää. Kaikki vuoden rentarit tekemättä.Teen yhden taistellakseni rauhan puolesta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
VHM
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 2:05 am |
|
|
|
kahvi haittasi rentaria.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
jees
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 11:00 am |
|
|
Hyvältä tuntuu. Kaveri sattuu olemaan matikan opettaja (kohta, nyt DI) ja käytiin eilen kurssin sisältö ja ainakaan tätä helpointa kurssia en kykene reputtamaan. Hyvä kun muistin edes ensimmäisen asteen yhtälöitä, mutta eipä niitä kauaa joutunu miettimään sen kanssa niin taas muisti missä mennään. On helvetin hyvä opettamaan, mitä nyt lähti välillä avaruuteen juttujensa kanssa (x^3+y^3 MOT ja nollan kummallisuuksia.) Onki kätevä tyyli käydä sen kanssa joka jakson sisältö tukiopetuksessa kurssin alussa niin voi ottaa lungimmin koulussa. 
_________________ Mark Zuckerberg on reptiliaani
|
|
| Ylös |
|
 |
|
VHM
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 4:00 pm |
|
|
|
Ranne on rasittunut vaikka pitäisi tehdä töitä. Sivarikin hyväksyttiin ihkubeibin Facebook-ystäväksi mutta ei minua. Hän pääsi huomattavalla älyllään parempaan yliopistoon. Ei ole mitään hyötyä käydä armeijaa. Päinvastoin olen saanut siitä vinkumista. Tarvitsisin kuulemma hameen, koska palvelin vain 6kk. Herää kysymys, että ovatko tällaisia puhuneet olleet armeijassa kun eivät ymmärrä armeijan komentoketjua. Ei se ole mikään päiväkoti, jossa sinulta kysytään missä tai kuinka kauan sinua huvittaa palvella. Siellä määrätään. Valitukset siis tulisi esittää esimiehilleni, ei minulle.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 5:14 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 13831 Paikkakunta: Oulu
|
|
Vituttaa. Mä olen sellaisella tiellä, että tästä paluu onnistumiseen, ja "ns" normaaliin elmään vaatii raskaita tekoja. Niihin mä en ole valmis. Kuolema ei ole kaukana.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 6:04 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13501 Paikkakunta: Oulu
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Vituttaa. Mä olen sellaisella tiellä, että tästä paluu onnistumiseen, ja "ns" normaaliin elmään vaatii raskaita tekoja. Normaalielämä onki vaan tavallisille ihmisille. Erityiset kulkee omia polkujaan! CE-hyväksytty kirjoitti: Kuolema ei ole kaukana. Elä mäne. Sitte ei pysty enää polttaan tupakkia ja juomaan kaliaa mietiskellen.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: Ke Syys 01, 2010 11:26 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15495 Paikkakunta: WWW
|
Vatkain kirjoitti: Minkäkähän tähen sitä tullee aina semmonen outo olo kun on saanu kirjan luettua? Sitä vaan olla öllöttää ja on yhtä aika tyhjä ja kylläinen. Sitten kestää hetken ennen kuin jatkuu. Pittää niinko katella ja makustella siinä lopuksi. Ja on siinä vähän haikeuttaki että nytkö se jo loppu? Ja on siinä joskus semmosta perkele, loppuhan se jaaraus vihon! Kaikista huonoin kirja on semmonen jonka jälkeen pystyy saman viijen minuutin sisään alottaan uuen. Ite oon viikon aikana lukenu 4 kirjaa. Mutta yks niistä oli Veikolta ni en tiiä voiko sitä laskea... Vielä olis yksi kirja tuossa jemmassa. Lasken sen varaan että sillä pärjään loppuviikon. Mutta jos se loppuu kesken jo viikonloppuna niin mulla on tuossa tuo Suomen historia jemelissä. Se on kanssa jännässä kohassa, siinä just Isak Rothoviusta kehutaan ja Ruotsin hovin kuviota pilkataan. Vähän seki jännittää että mitenkähän sille Kaarle-kuninkaalle tuossa käy... Niin että mitä näihin kirjahommiin tulee niin on mulla tämä loppuviikko aika hyvin kumminki nyt lakkarissa. Ja eihän sitä tiiä että jos joutuu muutaki tekemään ku lukemaan niin sitte piisaa komiasti pitkälle ens viikkoaki! Son vähän sama kuin silloin kun joku Tiede-palstan ketju loppuu tai Big Brotherin kausi päättyy.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pacanus Rusticanus
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Syys 02, 2010 12:23 am |
|
|
|
Tuntuu kuin silmiin olisi annosteltu lusikalla hiekkaa. 6-7 h 9" ruudun kyttäys vaatii veronsa.
Nyt voin unohtaa enemmän asioita kuin ennen sessiota..
_________________ Draconem dormientem nunquam titillandus.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Syys 02, 2010 12:27 am |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5584 Paikkakunta: Marikalandia!
|
Kosh kirjoitti: Son vähän sama kuin silloin kun joku Tiede-palstan ketju loppuu tai Big Brotherin kausi päättyy. Nii o. Myöskin jos joku lemppari putoo big brotherissa, niin tulee kans haikee olo.  Varsinkin jos ei oo toista lempparia. CE-hyväksytty kirjoitti: Vituttaa. Mä olen sellaisella tiellä, että tästä paluu onnistumiseen, ja "ns" normaaliin elmään vaatii raskaita tekoja. Niihin mä en ole valmis. Kuolema ei ole kaukana. Kato big brotheria. Sen katsominen muuttaa jokaisen ihmisen normaaliksi. 
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt? Lähetetty: To Syys 02, 2010 2:16 am |
|
|
Pacanus Rusticanus kirjoitti: Tuntuu kuin silmiin olisi annosteltu lusikalla hiekkaa. 6-7 h 9" ruudun kyttäys vaatii veronsa.
Nyt voin unohtaa enemmän asioita kuin ennen sessiota.. Taas on selityksen paikka. Miksi menit kyttäämään miniläppäriä?
_________________ Lololololoooooooo! La la-laaaaaah, la la laah, lol, haha. Oh-ho-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, oh-ho-ho-ho-ho! Oh-ho-ho-ho, ho-ho-ho, ho-ho-ho, lo-lo-loooo! AAIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-eee-eee-EEEE! Luh luh lah, lah, lah-lah.
|
|
| Ylös |
|
 |