Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
For3ver
|
Viestin otsikko: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 12:21 pm |
|
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 9:02 pm Viestit: 278 Paikkakunta: Takapihasi
|
|
Viha, se on ihanaa, se tuo elävän tunteen. Minä vihaan ainakin sinua... ja sellaisia nigerialaissaarnaajia jotka on liian fiksuja hyväksikäyttääkseen köyhiä kansalaisia tullakseen rikkaaksi. Vihaan myös vihaamista.
Älä huuda oikeassa elämässä, purkaa tunteesi netissä ja vittuile sydämmesi kyllyydestä.
_________________ **** you...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sand
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 12:56 pm |
|
|
|
En vihaa mitään tai ketään, olen mielummin onnellinen.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
For3ver
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 1:09 pm |
|
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 9:02 pm Viestit: 278 Paikkakunta: Takapihasi
|
Sand kirjoitti: En vihaa mitään tai ketään, olen mielummin onnellinen. No kyllä nyt tässä julmassa maailmassa olla jotain mistä et pidä? Etkö vihaa pedofiilejä ja raiskaajia yhtään? Tai ruotsalaisia, ne on aika pahoja, mutta niin mukavia ja kilttejä ihmisiä maan päällä laali laali laa.
_________________ **** you...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sand
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 2:04 pm |
|
|
For3ver kirjoitti: Sand kirjoitti: En vihaa mitään tai ketään, olen mielummin onnellinen. No kyllä nyt tässä julmassa maailmassa olla jotain mistä et pidä? Etkö vihaa pedofiilejä ja raiskaajia yhtään? Tai ruotsalaisia, ne on aika pahoja, mutta niin mukavia ja kilttejä ihmisiä maan päällä laali laali laa. Onhan noita asioita mistä en pidä kuten rasistit, uskovaiset, pedofiilit, raiskaajat... Ymmärrän myös ettei useimmilla ole riittävästi aivokapasiteettia päästä eroon kasvatuksestaan. Viha on hyvin syövyttävä tunne joten ei kiitos.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
judettaja
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 2:07 pm |
|
|
|
Mä vihaan tiede.fi-sivustoa koska se tuhoaa mun psyykettä.
_________________ jees: "Ei vittusaatananvittu miten rempallaan suomessa on kivun hoito."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carloz
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 2:09 pm |
|
|
Fooreva, miten voit vihata jotakuta, jota et ollenkaan tunne? Vaikuttaa aika sairaalta, anteeksi vaan. For3ver kirjoitti: Minä vihaan ainakin sinua...
_________________ - Totuuden kuuleminen kirpaisee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Marssilainen
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 2:29 pm |
|
|
|
Epäoikeudenmukaisuus, huuhaan tahallinen levittäminen ja muu inhottava perversio ovat tietysti asioita, jotka pistävät vihaksi noin yleisesti.
Aika vähän kuitenkin vihaan asioita. Monet asiat kyllä suututtavat tai kiukuttavat, mutta en yleisesti jaksa vihata kovin pitkään. En ole siis pitkävihainen. Mutta valaanpyytäjät, salametsästäjät ja polkupyörävarkaat pitäisi kaikki tappaa, mutta ei vihoissaan vaan ihan tyynesti seinää vasten ja kaupungin muurilta roikkumaan, kunnes itsestään tipahtavat alla odottavaan laatikkoon.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 2:40 pm |
|
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 5:37 pm Viestit: 1029 Paikkakunta: absoluuttinen nollapiste
|
Marssilainen kirjoitti: Epäoikeudenmukaisuus, huuhaan tahallinen levittäminen ja muu inhottava perversio ovat tietysti asioita, jotka pistävät vihaksi noin yleisesti.
Aika vähän kuitenkin vihaan asioita. Monet asiat kyllä suututtavat tai kiukuttavat, mutta en yleisesti jaksa vihata kovin pitkään. En ole siis pitkävihainen. Mutta valaanpyytäjät, salametsästäjät ja polkupyörävarkaat pitäisi kaikki tappaa, mutta ei vihoissaan vaan ihan tyynesti seinää vasten ja kaupungin muurilta roikkumaan, kunnes itsestään tipahtavat alla odottavaan laatikkoon. Aika "hauskalta" kuulostaa, kun samassa viestissä sanoo vihaavansa epäoikeudenmukaisuutta, ja haluaa polkupyörävarkaan tapettavaksi. Oikeudenmukaisuusko tuossa fillarivarkaan tapauksessa toteutuu?
_________________ Kuuluuko täältä älämölöä?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Marssilainen
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 2:47 pm |
|
|
Mulla on kato vähän sellainen hauska huumori näissä jutuissa  Vitsi menee kyllä pilalle, jos se pitää selittää. edit. Pahuushan on kato suhteellinen käsite ja ehkä polkupyörävarkaus on pahin mahdollinen teko... tai sitten ei. Älkää jaksako olla tosissanne tällaisessa höpöhöpöketjussa. Ottaa ryppyyn vedä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carloz
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 2:49 pm |
|
|
|
Mun mielestä hakkarainen pitäisi lähettää kuuhun asumaan. Hah haa, tämä on sitten vain hauskaa huumoria hihi.
_________________ - Totuuden kuuleminen kirpaisee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 2:59 pm |
|
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 5:37 pm Viestit: 1029 Paikkakunta: absoluuttinen nollapiste
|
Marssilainen kirjoitti: Mulla on kato vähän sellainen hauska huumori näissä jutuissa  Vitsi menee kyllä pilalle, jos se pitää selittää. edit. Pahuushan on kato suhteellinen käsite ja ehkä polkupyörävarkaus on pahin mahdollinen teko... tai sitten ei. Älkää jaksako olla tosissanne tällaisessa höpöhöpöketjussa. Ottaa ryppyyn vedä. sen verran puolustelen, että oli mulla tarkotus hassu naama tohon viestini perään laittaa, mut se jäi laittamatta. Korjaan tilanteen laittamalla tähän kaksi  Mää meen ny aika-ajoi kattoon... jos se Heikki vaik tänää paalulle...
_________________ Kuuluuko täältä älämölöä?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Marssilainen
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 3:13 pm |
|
|
Aivan. Lisäksi hymiöhän paljastaa, että se oli vitsi ja näin samalla tärvelee sen vitsin. Hyvä vitsihän on sellainen, että se samalla hämää kanssakulkijan. Aamulla hän sitten ehkä hoksaa, että voi pihkura, lankaan menin. Jos vitsin vastaanottaja hoksaa sen vitsin, niin hän ei luonnollisestikaan osoita asiaa nauramalla, vaan "pelaa mukana". Voidaan myös muka hämääntyä, vaikka oikeasti havaittiinkin se juju ja heittää piilotettu hämyidea vähän niinkuin yllättäen tai huomaamatta takaisin. Vitsin kertominen ja vastaanottaminen on sellainen moniulotteinen peli, jossa liikutaan eri kerronnan tasojen välillä. Noin puolet kirjoittamistani tai suullisista sanomisistani menee tällä tyylillä. Sitten jos on tosi kyseessä, kuten voittaako Kirk vai Picard, niin ei enää lasketakaan leikkiä  (silmäniskuhymiö kertoo sen, että tämä vitsin kieltokin oli vitsi) Aivan aivan oikeasti kyllä niistä pitäisi kutakuinkin nähdä, milloin kirjoitan tosissani. Luotan yleensä vastaanottajan hoksottimiin toisinaan ehkä liikaakin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
judettaja
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 3:26 pm |
|
|
|
Mä vihaan aika paljon myös sitä että kebabbiin ei laiteta tarpeeksi chiliä.
_________________ jees: "Ei vittusaatananvittu miten rempallaan suomessa on kivun hoito."
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Rousseau
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 4:06 pm |
|
|
|
Onhan sitä kaikenlaista vihattavaa, mitä tässäkin ketjussa on jo esille tuotu. Erityisen vihattavaa on kun tuntuu että vääryys saa rehottaa ja jotain semmoista kuin se salametsästys ei vaan saada kuriin. Ihmiset jotka yrittävät tehdä tästä maailmasta mahdollisimman köyhän ja tylsän paikan mm. eläinlajeja vähentämällä ovat käsittämättömiä olioita, mutta jotakin käsitettävää heissäkin tavallaan on kun tietää että jokainen pyrkii moninkertaisesti varmistamaan oman hyötynsä eli money talks ja silleen.
Abstraktimmalla(?) tasolla vihaan yli kaiken sitä kun tulee tunne että tie nousee pystyyn kaikissa asioissa. Yritit sitä tai tätä, niin ei onnistu. Sairauksiin syömistäsi lääkkeistä saat uusia sairauksia. Juuri kun olet muka saanut jonkun epäkohdan hoidettua, on uusi tilalla. Lopulta sitä oikein raivostuu että mitä saatanan helkuttia tässä edes yrittää ja yrittää, kun mitään asiaa ei saa kuntoon tai tulee niitä uusia ongelmia tilalle. Saisipa tyydytystä siitä tiedosta että "onpahan ainakin yritetty" silloin kun mitään lopputulosta tai ainakaan myönteistä sellaista ei ilmaannu. Kaikkeen ei pysty itse vaikuttamaan. Joskus voi esim. kävelyllä kuvitella astuvansa tasaiselle tantereelle ja pudonneiden lehtien alla lurkkiikin pieni kuoppa, jossa taitat kinttuasi pahasti. Sitten taas nilkutat päivätolkulla ja odotat että koskahan se terve elämä oikein alkaisi. Jos taas et mene sinne polulle kävelemään eli vältät liikuntavammat, niin istut kotonasi pöhöttymässä eli lihot. Suo siellä, vetelä täällä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Mitä vihaat kaikista eniten? Lähetetty: La Loka 29, 2011 4:11 pm |
|
|
|
Korruptiota tällä hetkellä vihaan. Tottakai seksuaalirikollisia ja muita rikollisia. Älyllistä epärehellisyyttä.
_________________ Love is a Discovery.
|
|
| Ylös |
|
 |