Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
|
Sivu 1/1
|
[ 14 viestiä ] |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
tiäremiäs
|
Viestin otsikko: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 27, 2008 1:14 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 27, 2008 4:21 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Ei kai.
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 27, 2008 4:58 pm |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5625 Paikkakunta: Marikalandia!
|
|
Politiikot huijaa.
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 27, 2008 10:00 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13734 Paikkakunta: Oulu
|
|
Ei nouse. Nous viime vuonna ja samoin asumislisän maksimivuokrakatto.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 27, 2008 10:00 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13734 Paikkakunta: Oulu
|
|
Ja se nous että paljo saa tienata ennen ku tuet menee.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kabus
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 10, 2011 4:02 am |
|
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 4:09 pm Viestit: 3870 Paikkakunta: Takanasi...
|
|
Nyt aihe on ajankohtainen. Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Tyottomyyskorvaukset nousevat 120 €, joten opintotuenkin olisi noustava. Aika vi*un perseestä, jos ei nouse. Opiskelija saa nykyäänkin vain puolet siitä mitä työtön. Jos opintotuki ei nouse, minä ainakin lopetan opiskelun alan työttömäksi. 5000 € opinto lainaa jo tullu kerättyä, mutta ei se mitään. Opiskelu on homojen hommaa Suomessa.
_________________ ...ja aina askeleen edellä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Neonomide
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 10, 2011 9:03 am |
|
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 11:44 am Viestit: 11456 Paikkakunta: Riversmouth
|
|
Halvempi safka ja puoli-ilmaiset junamatkat ja tuhansittain opiskelija-alennuksia ei sitten pelasta mitään, häh?
Opiskelijaeduilla roikkuvat huoraajat jotka käy duuneissa suorittamatta opintoja lainkaan ja silti ratsastavat opiskelijatarroilla käyttävät molempia systeemejä hyväkseen.
_________________ “You may drive out Nature with a pitchfork, but she will ever hurry back, to triumph in stealth over your foolish contempt.” *
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kabus
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 10, 2011 11:34 am |
|
|
Neonomide kirjoitti: Halvempi safka ja puoli-ilmaiset junamatkat ja tuhansittain opiskelija-alennuksia ei sitten pelasta mitään, häh?
Opiskelijaeduilla roikkuvat huoraajat jotka käy duuneissa suorittamatta opintoja lainkaan ja silti ratsastavat opiskelijatarroilla käyttävät molempia systeemejä hyväkseen. Onko tuo sarkasmia? En käytä junaa, koska en juurikaan reissaa. Pari euron alennus kouluruoasta kahvilassa ei pelasta mitään. Opiskelija-alennus jostain teatterilipusta on pelkkää vittuilua.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 10, 2011 5:11 pm |
|
|
|
Opiskelija-alennuksilla ei oikein tee mitään, jos ei ole varaa siihen alennettuunkaan hintaan! Muutenkin on pakko mennä töihin. Opintotuki on tuki, ei sillä elä.
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
idiotus
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 10, 2011 5:22 pm |
|
Liittynyt: La Joulu 08, 2007 5:01 pm Viestit: 1075 Paikkakunta: Eurostoliitto
|
Minä elin ja rahat riittivät. Tosin saatan olla joidenkin määritelmien mukaan melko aktiivinen kuollut.  Mun pitäisi opettaa ihmisille vähän talouden hallintaa. Mun opeilla Suomesta tulisi pystyyn kuolleiden köyhäilijöiden paratiisi.
| Ylös |
|
 |
|
Mouho
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 10, 2011 5:50 pm |
|
Liittynyt: Pe Huhti 29, 2011 8:20 pm Viestit: 1953 Paikkakunta: Olemassaolon keskipiste
|
idiotus kirjoitti: Minä elin ja rahat riittivät. Tosin saatan olla joidenkin määritelmien mukaan melko aktiivinen kuollut. Mun pitäisi opettaa ihmisille vähän talouden hallintaa. Mun opeilla Suomesta tulisi pystyyn kuolleiden köyhäilijöiden paratiisi. Kirjoita aiheesta kirja. Tulis tarpeeseen. Tosin opiskelijoilla ei olisi ehkä varaa ostaa sitä.... 
_________________ *Enää et ole Se, mikä alkoi lukea tätä virkettä. .....................enkä minäkään ole oikeasti Mouho.
Typeryyden edessä minäkin olen voimaton.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: La Joulu 10, 2011 6:10 pm |
|
|
Ovelia nuo naiset. Yle: Valelesbot huijaavat KelaaYle kertoo nuorten huijauksista, joissa pyritään harhauttamaan Kansaneläkelaitosta parempien etuuksien toivossa. Virallisessa parisuhteessa elävät nuoret saavat Kelalta korotettua opintotukea. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/yle-v ... 09653.html
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kabus
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: Su Joulu 11, 2011 7:13 pm |
|
|
|
Nouseeko ne opintotuet vuoden alussa tai milloinkaan? Anyone?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Nouseeko opintotuki vuoden alusta? Lähetetty: Su Joulu 11, 2011 8:44 pm |
|
|
kabus kirjoitti: Nouseeko ne opintotuet vuoden alussa tai milloinkaan? Anyone? Älä hätäile... "Hallitusohjelman mukaan opintotuki sidotaan indeksiin syyskuussa 2014." http://www.opintoraha.fi/
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Sivu 1/1
|
[ 14 viestiä ] |
|