Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Nyppiikö vanha nimimerkkisi? Vaihda se nyt! Lähetetty: Pe Tammi 11, 2008 12:31 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Meillä on tarjota sinulle laajasta valikoimastamme uusi nimimerkki. Lähetä yksityisviestillä tai sähköpostilla tilauksesi ja saat paluuviestissä tilinumeron johon voit suorittaa maksun. Viidellä eurolla saat 5kpl toinen toistaan loistavampaa ehdotusta uudeksi nimimerkiksesi. Voit valita itse yhteensä viidestätoista aihealueesta johon nimimerkkiehdotukset liittyvät. Mainitse viestissäsi haluamasi aihealue. Kaikkien yhdellä tilauksella tilattujen nimimerkkiehdotusten on kuuluttava samaan aihealueeseen. Minimitilaus on 5 nimimerkkiehdotusta.
Aihealueita ovat:
-Avaruus
-Luonto
-Lääketiede
-Psykologia
-Politiikka
-Historia
-Kirjallisuus
-Elokuvat
-Sarjakuvat
-Urheilu
-Huumori
-Väkivalta
-Seksi
-Satunnainen kirjainyhdistelmä
-Kirjainyhdistelmä joka on helppo ja nopea kirjoittaa
Uuden tilaajan etu!
9€/10 nimimerkkiä.
(Mainitse tämä tilauksessasi)
CE-hyväksytyllä ei ole velvollisuutta lähettää tilinumeroaan viestin lähettäneille. CE-hyväksytylle on turha antaa mitään palautetta. Emme lupaa lähettää Teille mitään nimimerkkiehdotuksia. Emme myöskään ota vastuuta Teille aiheutuneesta mielipahasta, tai muustakaan, mikä liittyy tähän tarjoukseen.
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Nyppiikö vanha nimimerkkisi? Vaihda se nyt! Lähetetty: Ke Tammi 23, 2008 10:48 am |
|
|
|
Vähäisen kysynnän vuoksi me CE-hyväksytty tarjoamme nyt viikon ajan 5kpl nimimerkkiehdotuksia hinnaltaan ainoastaan 2€. Kaupan päälle tulee vielä ilmainen avatar aihealueeseen liittyen.
CE-hyväksytyllä ei ole velvollisuutta lähettää tilinumeroaan viestin lähettäneille. CE-hyväksytylle on turha antaa mitään palautetta. Emme lupaa lähettää Teille mitään nimimerkkiehdotuksia. Emme myöskään ota vastuuta Teille aiheutuneesta mielipahasta, tai muustakaan, mikä liittyy tähän tarjoukseen.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Tammi 23, 2008 11:05 am |
|
|
|
Tuosta disclaimeristasi: se nyt ei ole mikään yllätys, ettet lupaa lähettää mitään, mutta miten luulet hyötyväsi koko keksinnöstäsi, jos et lähetä tilinumeroasi? Pitäisikö sinulle tuoda rahat suoraan käteen?
_________________ Everyone Should Own A Gun For Protection And Possibly For Suicide.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Tammi 23, 2008 1:13 pm |
|
|
|
Ei kaikesta tarvitse aina hyötyä mitään.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Nyppiikö vanha nimimerkkisi? Vaihda se nyt! Lähetetty: Ke Huhti 09, 2008 4:19 pm |
|
|
|
Vähäisen kysynnän vuoksi me CE-hyväksytty tarjoamme nyt viikon ajan 6kpl nimimerkkiehdotuksia hinnaltaan ainoastaan 2€. Kaupan päälle tulee vielä ilmainen avatar aihealueeseen liittyen. Tarjous voimassa 16.4 klo 24:00 asti.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
TERÄS NALLEPUH
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Huhti 09, 2008 4:42 pm |
|
Liittynyt: To Tammi 31, 2008 5:15 pm Viestit: 5625 Paikkakunta: Marikalandia!
|
|
En taida ostaa.. Jos olisi kakkaaiheisia, niin voisin harkita, mutta minulla on jo omassa mielessäni pari kakkatyylistä nimimerkkiä.
_________________ Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!! Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
|
|
| Ylös |
|
 |
|
fenomenologi
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Huhti 09, 2008 7:49 pm |
|
Liittynyt: Ma Maalis 05, 2007 9:22 pm Viestit: 9544 Paikkakunta: tampere
|
TERÄS NALLEPUH kirjoitti: En taida ostaa.. Jos olisi kakkaaiheisia, niin voisin harkita, mutta minulla on jo omassa mielessäni pari kakkatyylistä nimimerkkiä.
Tässä sulle ilmatteeks "ripuliperse"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
mallas
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ke Huhti 09, 2008 10:27 pm |
|
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Meillä on tarjota sinulle laajasta valikoimastamme uusi nimimerkki.
Voisitko esitellä vaihtoehtoja? Enhän minä tahdo ostaa sikaa säkissä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Nyppiikö vanha nimimerkkisi? Vaihda se nyt! Lähetetty: To Huhti 10, 2008 8:57 am |
|
|
mallas kirjoitti: Voisitko esitellä vaihtoehtoja? Enhän minä tahdo ostaa sikaa säkissä.
Valitettavasti emme voi. Politiikkaamme ei kuulu luovuttaa tuotetta ennen maksun suorittamista.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
tyson
|
Viestin otsikko: Lähetetty: To Huhti 10, 2008 9:11 am |
|
Liittynyt: Ke Syys 13, 2006 12:25 pm Viestit: 1654 Paikkakunta: Vaasalandia
|
|
Jaa, että politiikkaan ei kuulu antaa näytettä tuotteesta ennen maksun suorittamista? Antaisit näytekappaleita ihmisille: Olisi tehokasta m,ainostusta.
_________________ Tanssin kuin perhonen pistän kuin ampiainen olen suurin pahin ja rumin! Muhammad Ali
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Nyppiikö vanha nimimerkkisi? Vaihda se nyt! Lähetetty: Ke Touko 14, 2008 1:14 pm |
|
|
|
Vähäisen kysynnän vuoksi me CE-hyväksytty tarjoamme nyt viikon ajan 7kpl nimimerkkiehdotuksia hinnaltaan ainoastaan 2€. Kaupan päälle tulee vielä ilmainen avatar aihealueeseen liittyen. Tarjous voimassa 21.5 klo 24:00 asti.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Seppo_Pietikainen
|
Viestin otsikko: Re: Lähetetty: Ke Touko 14, 2008 2:58 pm |
|
Liittynyt: To Loka 18, 2007 2:24 pm Viestit: 6257 Paikkakunta: Vantaa
|
asdf kirjoitti: Tuosta disclaimeristasi: se nyt ei ole mikään yllätys, ettet lupaa lähettää mitään, mutta miten luulet hyötyväsi koko keksinnöstäsi, jos et lähetä tilinumeroasi? Pitäisikö sinulle tuoda rahat suoraan käteen? Jos sattuu omistamaan tuommoisen vanhan kuvaputkitöllön, niin setelit voi pudottaa siinä oleviin seteleille tarkoitettuihin aukkoihin. Niin minä olen aina verkko-ostokseni maksanut.
_________________ -- Seppo P. Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Re: Lähetetty: Ke Touko 14, 2008 3:05 pm |
|
|
Seppo_Pietikainen kirjoitti: Jos sattuu omistamaan tuommoisen vanhan kuvaputkitöllön, niin setelit voi pudottaa siinä oleviin seteleille tarkoitettuihin aukkoihin. Niin minä olen aina verkko-ostokseni maksanut. Ne aukot ovat jäähdytystä varten. Jos niistä tiputtelee seteleitä niin ne setelit jää sinne toosan sisään. Ne voi olla turvallisuusriski jos niitä on paljon.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Seppo_Pietikainen
|
Viestin otsikko: Re: Re: Lähetetty: Ke Touko 14, 2008 3:10 pm |
|
Liittynyt: To Loka 18, 2007 2:24 pm Viestit: 6257 Paikkakunta: Vantaa
|
_________________ -- Seppo P. Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Re: Lähetetty: Ke Touko 14, 2008 3:16 pm |
|
|
Seppo_Pietikainen kirjoitti: Eikun sitä vaan, että voi syttyä tulipalo.
|
|
| Ylös |
|
 |