Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Su Joulu 26, 2010 8:51 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Löytyykö lompakostasi kätevä kortti? Onko korttisi mennyt vanhaksi?
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
iMuke
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Su Joulu 26, 2010 10:48 pm |
|
Liittynyt: To Maalis 13, 2008 8:58 pm Viestit: 855 Paikkakunta: Helsinki
|
|
En ole ikinä edes kuullut että sellaisia kursseja on olemassa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 12:33 am |
|
|
Voi hyvänen aika teidän kanssa... 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pacanus Rusticanus
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 2:14 am |
|
|
|
Mihinkä semmosta korttia käytetään ja missä ja minkä takia?
_________________ Draconem dormientem nunquam titillandus.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
el6
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 1:48 pm |
|
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 4:57 pm Viestit: 1369 Paikkakunta: Universumi
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Löytyykö lompakostasi kätevä kortti? Onko korttisi mennyt vanhaksi? Löytyy Työturva, Tieturva ja Tulityökortit. Toi työturvakortti on kai nykyään esim. raksoilla pakollinen ja tulityökortti myös. Tie-ja katuturvakorttia tarvitaan vaikkopa Tiehallituksen alueella työskennellessä. Yhteensä 300€ kurssien järjestäjille. kiitos. No yleensä työnantaja maksaa noi kurssit.
_________________ .
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 2:00 pm |
|
|
|
Mulla on myös sähkötyöturvallisuuskortti. Todistaa, että olen suorittanut hyväksytysti standardin SFS 6002 mukaisen sähkötyöturvallisuuskoulutuksen.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Japetus
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 3:52 pm |
|
|
|
Löytyyhän noita, muttei taida olla enää yksikään voimassa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 7:52 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13734 Paikkakunta: Oulu
|
|
Mulla on vanhentunut EA-kortti.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Electric shadow
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 9:48 pm |
|
|
|
On työturvallisuus-, sähkötyöturvallisuus- ja tulityökortti. Ne ovat lähinnä silmänlumetta, eikä vielä koskaan ole kysytty, mutta kuulemma joissain firmoissa työskenneltäessä pakollisia. Jotain EU:n tuomia rahastusautomaatteja.
Tottahan kurssien opettamat asiat on hyvä osata, mutta eiköhän nuo aika selviä ihan normaalijärjellä olisi. Kurssien hyväksyttävä suorittaminen on vitsi. Jos nyt itse aamuisin pukee, ei liene mahdollista olla suoriutumatta.
On niissä jotain hyvääkin, käydään läpi onnettomuuksiin johtaneita tapahtumia. Kyllä siellä välissä on sellaisiakin sattumuksia, ettei ihan ekaksi mieleen tulisi moiset riskit. En nyt tosin muista yhtään esimerkkiä, mutta kortit on silti.
Ja nykyiset määräykset tulee selviksi. En vaan muista niistä paljoakaan.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 10:35 pm |
|
|
|
Ai niin, on mulla hygieniakortti ja ikärajapassikin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 10:36 pm |
|
|
|
Ja tietokoneen A-ajokortti.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 10:36 pm |
|
|
|
Mulla on Tietokoneen käyttäjän AB-kortti.
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pacanus Rusticanus
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 11:10 pm |
|
|
|
Mulla on työeläkekortti. Olen 100% aivoinvalidi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 11:18 pm |
|
|
Pacanus Rusticanus kirjoitti: Mulla on työeläkekortti. Olen 100% aivoinvalidi. Miksi sä valehtelet?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Pacanus Rusticanus
|
Viestin otsikko: Re: Oletko käynyt työturvallisuuskurssin hyväksytysti? Lähetetty: Ma Joulu 27, 2010 11:59 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Pacanus Rusticanus kirjoitti: Mulla on työeläkekortti. Olen 100% aivoinvalidi. Miksi sä valehtelet? Täsmentäisitkö mikä kohta kirjoituksestani mielestäsi on valetta.
|
|
| Ylös |
|
 |