Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Dresden
|
Viestin otsikko: Oletko persu viinalle? Lähetetty: La Marras 05, 2011 7:37 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 7:49 pm Viestit: 1086 Paikkakunta: Uppsala
|
|
Itse otan ihan soinisti vain.
_________________ Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Äemänkäki
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: La Marras 05, 2011 8:37 pm |
|
|
1. Olen absolutisti.  2. Vedän kuin soini, napsun pari.  3. Vedän kuin hakkarainen.  4. Pyysalot, en muista, jotain muutakin saatto mennä, en ota vastuuta.  Itse vedän Soinisti myös. Kuinka perussuomalaisesti sinä juot? 
_________________ Krääh, krääh, kviih, lokit norpalla...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Rousseau
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: La Marras 05, 2011 11:50 pm |
|
|
|
Kukas tuo daami on? Anjelica Huston vai?
Olen raivo ja raitis, antabuksia en siihen tarvitse.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Carloz
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Su Marras 06, 2011 10:35 am |
|
|
Äemänkäki kirjoitti: 1. Olen absolutisti.  2. Vedän kuin soini, napsun pari.  3. Vedän kuin hakkarainen.  4. Pyysalot, en muista, jotain muutakin saatto mennä, en ota vastuuta.  Onpa hölmönnäköistä sakkia.
_________________ - Totuuden kuuleminen kirpaisee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Äemänkäki
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Su Marras 06, 2011 10:39 pm |
|
|
Carloz kirjoitti: Onpa hölmönnäköistä sakkia.
Ne on kansanedustajia. Eli edustavat kansaa asiassa kuin asiassa. Rousseau kirjoitti: Kukas tuo daami on? No sehän on perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja, eli Pirkko Ruohonen-Lerner. Ei mitään käryä onko absolutisti, mutta tiukan oloinen on, vois kuvitella.
_________________ Krääh, krääh, kviih, lokit norpalla...
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ma Marras 07, 2011 12:28 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15944 Paikkakunta: WWW
|
|
Sä olisitko persu viinalle? Olisitko sieni taululiidulle?
Ole valtameri virtaavalle joelle, musta aukko valolle.
Ole hiilelle lehtivihreää, joka maailman tahtiin hengittää.
Ole tulvavedelle viemäri, pidä kuivempana tieni.
Ole minulle rakas jonka syliin vaipua, joka antaa mulle vähän lohtua.
Sä olisitko rakas mulle, kuin persu viinalle?
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ma Marras 07, 2011 12:36 am |
|
|
Kosh kirjoitti: Sä olisitko persu viinalle? Olisitko sieni taululiidulle?
Sä olisitko rakas mulle, kuin persu viinalle? Kosh mikkiin ja Aweb bassoon niin se olis siinä!
_________________ Everyone Should Own A Gun For Protection And Possibly For Suicide.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ma Marras 07, 2011 12:45 am |
|
|
asdf kirjoitti: Kosh kirjoitti: Sä olisitko persu viinalle? Olisitko sieni taululiidulle?
Sä olisitko rakas mulle, kuin persu viinalle? Kosh mikkiin ja Aweb bassoon niin se olis siinä! Bändin eka keikka vois olla 23.7.2012 Raumalla. Varaan lätkähallin. (Pakko ottaa tuo pienempi tila, kun jalkapallohallissa on samaan aikaan maailman suosituimman suomalaisen pitsitapahtuman avajaiset.)
_________________ Don't mind your make-up, you'd better make your mind up. - Frank Zappa -
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ma Marras 07, 2011 12:47 am |
|
|
Phony kirjoitti: Bändin eka keikka vois olla 23.7.2012 Raumalla. Varaan lätkähallin. Ja mä eturivin.
_________________ Everyone Should Own A Gun For Protection And Possibly For Suicide.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Toope
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ma Marras 07, 2011 1:36 am |
|
Liittynyt: Su Heinä 23, 2006 6:50 pm Viestit: 11502 Paikkakunta: Enimmäkseen Telluksella
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Dresden
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ti Marras 08, 2011 10:56 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 7:49 pm Viestit: 1086 Paikkakunta: Uppsala
|
Kosh kirjoitti: Sä olisitko persu viinalle? Olisitko sieni taululiidulle?
Sä olisitko rakas mulle, kuin persu viinalle? Aikas hyvä. Ihan.
_________________ Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ti Marras 08, 2011 12:07 pm |
|
|
asdf kirjoitti: Kosh kirjoitti: Sä olisitko persu viinalle? Olisitko sieni taululiidulle?
Sä olisitko rakas mulle, kuin persu viinalle? Kosh mikkiin ja Aweb bassoon niin se olis siinä! Saattaa olla, että tuo bändi hajoaa kiistaan siitä, millä soinnulla eka biisi pitää aloittaa. Tai sitten kiistaan siitä, kummalla kädellä treenikämpän ovi kuuluu avata.
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Kosh
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ke Marras 09, 2011 2:13 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:59 pm Viestit: 15944 Paikkakunta: WWW
|
Aweb kirjoitti: asdf kirjoitti: Kosh kirjoitti: Sä olisitko persu viinalle? Olisitko sieni taululiidulle?
Sä olisitko rakas mulle, kuin persu viinalle? Kosh mikkiin ja Aweb bassoon niin se olis siinä! Saattaa olla, että tuo bändi hajoaa kiistaan siitä, millä soinnulla eka biisi pitää aloittaa. Tai sitten kiistaan siitä, kummalla kädellä treenikämpän ovi kuuluu avata. Luulen että pääsisimme kuitenkin rakentavaan kompromissiin siitä, että biisi alkaisi riitasoinnulla. Treenikämpän ovea ei avata käsin vaan jalalla, leualla tai muilla ruumiinosilla joita ei käytetä musiikkitarvikkeiden ja kaljan kantamiseen ovesta.
_________________ Minulla on mielipide, on siis olemassa totuus. >Paavo pressaksi 2012!<
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Phony
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ke Marras 09, 2011 2:33 am |
|
|
Kosh kirjoitti: Luulen että pääsisimme kuitenkin rakentavaan kompromissiin siitä, että biisi alkaisi riitasoinnulla. Treenikämpän ovea ei avata käsin vaan jalalla, leualla tai muilla ruumiinosilla joita ei käytetä musiikkitarvikkeiden ja kaljan kantamiseen ovesta. Voisitte sitten soittaa zetin Zappaa kun joidenkin mielestä niissä biiseissä ei ole kuin riitasointuja.
_________________ Don't mind your make-up, you'd better make your mind up. - Frank Zappa -
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Oletko persu viinalle? Lähetetty: Ke Marras 09, 2011 4:13 pm |
|
|
Kosh kirjoitti: Luulen että pääsisimme kuitenkin rakentavaan kompromissiin siitä, että biisi alkaisi riitasoinnulla. Treenikämpän ovea ei avata käsin vaan jalalla, leualla tai muilla ruumiinosilla joita ei käytetä musiikkitarvikkeiden ja kaljan kantamiseen ovesta. Äänestän, että rikomme ikkunan ja menemme siitä.
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |