Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Heinä 30, 2011 5:43 pm |
|
|
Shriek kirjoitti: En syönyt. Join kupin kahvia. Poltin tupakan. Vaihdoin haisevan tamponin. Ajelin säärikarvat. Söin pari keksiä. Join kupin kahvia. Poltin säimän. Vagina lotisi edelleen verestä, joten vaihdoin tamponin. Luin forumia ja nauroin kuin hevonen. Rintaliivit hajosivat, joten lähdin ostaan uudet. Nauroin matkalla puliukolle, joka luuli nähneensä mun nännit. Kävin KELAssa. Menin kotiin. Join taas ***** ison kupin kahvia ja poltin tuplasäimät. Keitin ***** isoja pottuja ja ajelin samalla viiksen haituvat ja polttelin tupakkaa. Nytkin polttelen tupakkaa ja nauran kuin hevonen forumilla.  Aika ilkeä, mutta kyllä mua silti nauratti.
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: Ke Elo 10, 2011 6:53 pm |
|
|
Työskentelen yhdessä kansainvälisesti arvostettujen professoreiden ja tutkijatohtoreiden alaisuudessa. Kahvipöytäkeskusteluissa meillä on tapana käydä läpi tieteen uusimpia kuvioita. Olen myös juonut viinaa yhdessä professorin kanssa. Tänään otin mukaan Sanoma Makasiinien laatulehden, Aku Ankan viimeisimmän numeron. Professorit ja tutkijatohtorit olivat hyvin kiinnostuneita lehden aiheista. Tämä osoittaa, että arvostetut professoritkin hakevat uusimman teknolokian tietämyksensä Duckburgista. PhD M. Daecher  Donald Duck kirjoitti: Kvaak
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Shriek
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Elo 13, 2011 6:32 pm |
|
|
Minä ainakin syötän lapsilleni magnesiumia, kaliumia, kalsiumia, omega-3 -rasvahappoja, seleeniä, sinkkiä, jodia, b-vitamiinia, rautaa ja d-vitamiinia päivittäin!! Tämä on erittäin halpaa, edistää terveyttä ja hyvinvointia. Sen näkee lapsistanikin, jotka ovat iloisia, huutavia ja punakoita pikku adhd-palleroita. 
_________________ I could not bring / My passions from a common spring / From the same source I have not taken My sorrow; I could not awaken / My heart to joy at the same tone; / And all I loved, I loved alone.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ananda
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: Su Helmi 19, 2012 5:38 pm |
|
|
|
Mää olin kaataan. Pääsin just Acutasta.
Tiäkstette et mää tykkäsi Whitnisin musiikista. Mää luule et te tiätte et mää tiän että sää luulet et faktat ei voi olla todellisuuressa ku ne o kirjoissa. Mää oon havainnu että Ylöjärvellä ei kaikki oo niin hyvännäkösii ku mä, vaikka jokku soittaa iha kitaraaki. Nymmää en oo siä, mut mää tuun kattoon.
Mää olen niin merkittävä miäs että ku mää synnyin niin Elvisin piti kualla.
Acutas ne kysy faktoja. Mää sanoin että se on käsitteellinen termi mitä kaikkee oon juanu.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Stinger
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: Su Helmi 19, 2012 6:04 pm |
|
|
Ananda kirjoitti: Mää olin kaataan. Pääsin just Acutasta.
Tiäkstette et mää tykkäsi Whitnisin musiikista. Mää luule et te tiätte et mää tiän että sää luulet et faktat ei voi olla todellisuuressa ku ne o kirjoissa. Mää oon havainnu että Ylöjärvellä ei kaikki oo niin hyvännäkösii ku mä, vaikka jokku soittaa iha kitaraaki. Nymmää en oo siä, mut mää tuun kattoon.
Mää olen niin merkittävä miäs että ku mää synnyin niin Elvisin piti kualla.
Acutas ne kysy faktoja. Mää sanoin että se on käsitteellinen termi mitä kaikkee oon juanu. Olisikohan CE-hyväksytty?
_________________ ”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.” -George Eliot
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: Ma Helmi 20, 2012 3:31 pm |
|
|
|
Elvisistä päätellen kyllä.
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Maalis 10, 2012 3:54 pm |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Tyypillistä mokuttaja taktikkaa laitta sanoja toisten suuhun, mitä toinen ei ole sanonut. Sitten ei keskutella asiasta vaan alettan puhumaan toisista kirjoittajasta, kun ei ole järkeviä agumentteja typillinen mokuttaja. Turha sanoa olevansa muka vastaa vaikka puhuu puolesta ja kannataa.
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
eteenpäin
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Maalis 10, 2012 5:32 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Maalis 10, 2012 9:19 pm |
|
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 5:37 pm Viestit: 1030 Paikkakunta: absoluuttinen nollapiste
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Tyypillistä mokuttaja taktikkaa laitta sanoja toisten suuhun, mitä toinen ei ole sanonut. Sitten ei keskutella asiasta vaan alettan puhumaan toisista kirjoittajasta, kun ei ole järkeviä agumentteja typillinen mokuttaja. Turha sanoa olevansa muka vastaa vaikka puhuu puolesta ja kannataa. Joo vähän liian helppo, Freudhentalismista rasismia, luukurkkuun ja jauhot perseeseen. Olin kerran kolkkapoikien kesäleirillä ja hurrit perkele tuli sinne ja ne sano et nyt lähette meneen saatana, tällaista se on pedofiiliperkele ministerien RKP Suomessa.(tosi vaikee).
_________________ Kuuluuko täältä älämölöä?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Maalis 10, 2012 9:24 pm |
|
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 5:37 pm Viestit: 1030 Paikkakunta: absoluuttinen nollapiste
|
|
Ai että palkki 49 grinderi shread tuki, uskoisko? Shreadilta corelle nurjahdus. Vapaata 8 aatteleppa ite. Tollee kirjotti, NIST, kuka sanoi? arvaa mitä sivu 88, entä kivihiili???
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Maalis 10, 2012 9:38 pm |
|
|
|
Aaalrigt, eka exäni sanoi mulle että mulla on iso *****, mutta mistä helevetistä se sen tiesi kun olin juuri siinä toisen tulevan exäni kanssa avioerosta vulvadynastiasta juttelemassa saunan jälkeen raukeena ne känniset äijät tuli siihen kaljojen kanssa, kun olin romaania väsäämässä, ja sanoin että saattuu vallan perkleleesti ku pannaan(niinku me joskus kolmannen exän kanssa) parempi vaan kirjoitella panemisesta, kun toi penetraatio sattuu syämeen, ja noi miehet on kuitenkin ihan paskoja, niinkuin tuossa romaanissa Predwastell: "Miehet on sikoja". Eikä tarvi heti mulle vittuilla et mun elämä on tällaista, sitäpaitsi jos vamppyyri panis mua, ois se siistii.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Maalis 10, 2012 9:43 pm |
|
|
|
***** sähkötupakkaidiootit. Shampix on ainoo mikä toimii, imupillit on perseestä, mullakin on tossa pöydällä niitä ollu jo 2 viikkoo ja ne on jo melkein alkannu toimii ***** hölmöt!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Maalis 10, 2012 10:08 pm |
|
|
|
Relluun 6. vaihde. Oli lehessä juttu että vaihteita liiaan vähä. Rellussa 5. kurakaaret roiskii ja ratissa pykii. meitillä jos olkis postipankissa ni paljo paremmin, ennen oli tussi, ja pelas hyvin sano rane. opistollla kutosta vaartivat, eilen meillä pullaa leivottiinn.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
kopernikustako
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: La Maalis 10, 2012 10:29 pm |
|
|
|
Siis sinun mielestäsi kaikki kieliopetus on turhaa, ystäväpiiriini kuuuluu 7 suamenruotsalaista joiden mielestä humanitäärisesti isoisäni isä oli punikki (olen ylpeä siitä että edes joku suvustani pystyi johonkin muuhun kuin paskanjauhantaan). Sitäpaitsi sokeat ei osaa lukea viittomakieltä, siksi alennun tasollesi ja väitän että neekerit eivät ole mustia, nehän on ruskeita , olet rasisti. Laissa sanotaaan että on näin, se on kiveen kirjoitettu. Vastaväittelijäni ovat fanaaattisia idiootteja, joiden kanssa väitelleessäni päääsen nostamaaan statustani, ja johtamaaan harhaann, olehhan fiksumpi ja kaikinpuolin parempi kuin muut. Hiiritortun kanssa väitellessäni jopa minä vaikutan viisaalta.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Peli: Parodioi kirjoittajia Lähetetty: Su Maalis 11, 2012 11:06 am |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
kopernikustako kirjoitti: CE-hyväksytty kirjoitti: Tyypillistä mokuttaja taktikkaa laitta sanoja toisten suuhun, mitä toinen ei ole sanonut. Sitten ei keskutella asiasta vaan alettan puhumaan toisista kirjoittajasta, kun ei ole järkeviä agumentteja typillinen mokuttaja. Turha sanoa olevansa muka vastaa vaikka puhuu puolesta ja kannataa. Joo vähän liian helppo, Freudhentalismista rasismia, luukurkkuun ja jauhot perseeseen. Olin kerran kolkkapoikien kesäleirillä ja hurrit perkele tuli sinne ja ne sano et nyt lähette meneen saatana, tällaista se on pedofiiliperkele ministerien RKP Suomessa.(tosi vaikee). Arvasit väärin.
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |