Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
spin0
|
Viestin otsikko: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 9:16 pm |
|
|
|
..avasit tämän ketjun.
Tässä ketjussa kerrotaan miksi edellisen kirjoittajan on syytä saada bännit.
Shoot.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 9:29 pm |
|
|
|
Saat bannit siitä hyvästä että aloitit ketjun "viimeinen postaaja häviää" joka on tyhjänpäiväisin kaikista tyhjäpäiväisyyksistä.
Itselleni antaisin bannit siitä syystä että erehdyin laittamaan viestin siihen sekä lalli ja erik ketjuun.
_________________ Love is a Discovery.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
anomalia
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 9:41 pm |
|
|
|
Joutaisit saada bannit, koska olet joissain ketjuissa kyseenalaistanut minun esittämiä väitteitä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ataraksia
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 10:01 pm |
|
|
|
BANNIA napsuu anomalialle, koska minulla on valta ja kunnia sekä kaikki muu tarpeellinen aineisto.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Saw
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 10:10 pm |
|
|
Ataraksia sitten postasi kuvan josta saattaa aiheutua syntisiä ajatuksia miesväelle. post1165569.html#p1165569
_________________ Jo pukkas glaiduu aikaa, on kesis viimeinkin. Ja minne vaan kun tsiigaa, nii hittaa blumsterin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
anomalia
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 10:12 pm |
|
|
|
Ataraksia, edellisessä viestissä valehtelit. Sinulla ei ole mitään. Mielipiteittäsi ei ole täällä edes kysytty, joten niitä ei ole mitään syytä tänne kirjoittaa. Tuomitsen bannia ja modet hoitaa lopun.
Ja Saw on muuten vain turha jätkä. Bannia samalla kertaa sillekin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Aweb
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 10:20 pm |
|
|
|
En tiedä miksi teidät pitäisi bänniä, joten varmaankin minut pitäisi bänniä, kun taas kerran kirjoitin täysin tarpeettoman viestin (näkyy olevan 22415. tarpeeton viestini).
_________________ Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Alveron
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 10:23 pm |
|
|
|
Aweb sietää saada kunnon bännit, hän kun meni kirjoittelemaan juuri kun olin antamassa Anomalialle banskua.
_________________ Mulgeron
|
|
| Ylös |
|
 |
|
anomalia
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 10:27 pm |
|
|
Alveron kirjoitti: Aweb sietää saada kunnon bännit, hän kun meni kirjoittelemaan juuri kun olin antamassa Anomalialle banskua. Hah, minulla on arvovaltaisia suojelijoita. Alveron on kuitenkin aika hyvä kirjoittaja, joten olen armollinen: kirjoitusoikeuksien peruutus viikoksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 10:47 pm |
|
|
|
Missä olen kyseenalaistanut anomalian väittämiä?
Aweb taas ansaitsee bannit kun on mennyt kirjoittamaan 2.04% foorumin kaikista viesteistä.
Älveröön taas ansaitsee bannit kun sillä on kirjoitusoikeudetkin peruttu viikoksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Alveron
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 10:59 pm |
|
|
anomalia kirjoitti: Alveron kirjoitti: Aweb sietää saada kunnon bännit, hän kun meni kirjoittelemaan juuri kun olin antamassa Anomalialle banskua. Hah, minulla on arvovaltaisia suojelijoita. Mitä. Bansku ei ole suojelua, se on tiukkaa bänniä ainakin kahdeksi viikoksi. Barbaari kirjoitti: Älveröön taas ansaitsee bannit kun sillä on kirjoitusoikeudetkin peruttu viikoksi. Oikeudet on peruttu sinultakin. En jaksa tuota jatkuvaa tuijottelua.
_________________ Mulgeron
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 11:07 pm |
|
|
Alveron kirjoitti: En jaksa tuota jatkuvaa tuijottelua. Olen ollut räpäyttämättä silmiäni jo pari vuotta. 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Barbaari
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 11:07 pm |
|
|
|
Ai pahus.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
anomalia
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 11:11 pm |
|
|
Barbaari kirjoitti: Missä olen kyseenalaistanut anomalian väittämiä? Esim. tällä kysymyselläsi. Olet kyseenalaistanut väittämiäni ja sillä sipuli. Alveron kirjoitti: Mitä. Bansku ei ole suojelua, se on tiukkaa bänniä ainakin kahdeksi viikoksi. Siinä sinä vielä kirjoittelet, mutta aamulla kun modet herää, niin pääset tältä foorumilta pitkälle lomalle. 
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ataraksia
|
Viestin otsikko: Re: Sinä saat banaania koska.. Lähetetty: To Loka 08, 2009 11:19 pm |
|
|
anomalia kirjoitti: ... pitkälle lomalle.  Taasko sä oot tääällä, johon sut bannitin, nyt piiiiitkälle lomalle TAAKSE POISTU! Syynä tietenkin mahakipu, joka seurasi sinun minuun kohdistetusta bannaamisyrityksestäsi, nimenomaan syiden aiheuttamista nauruista johtunut kipu SIIS.
|
|
| Ylös |
|
 |