Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Stalkkaus Lähetetty: Ke Helmi 04, 2009 12:33 am |
|
Liittynyt: La Huhti 30, 2005 7:29 pm Viestit: 14898 Paikkakunta: Oulu
|
|
Juu eikun sitä vaan, että ketähän sitä alkais stalkkaileen. Pitäis joku uus kohde löytää, niin pääsis taas elämän syrjästä kiinni.
_________________ Minulla on kymmenen miehen voimat.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 3:29 pm |
|
|
|
No niin. Nyt olis hyvä aika taas. Missäköhän se viereisen rakennuksen nuori nainen menee. Kulkeekohan se vielä samalla bussilla töistä pois päin. Moneltakohan se lähtee.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sinnipirtti
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 3:53 pm |
|
|
|
oi sivistä minua sinä pilvien takaa paistava aurinko jota jotkut palstalaiset jumaloivat suuresti, mikä on "stalkkailu"?
_________________ Tietosanakirja uusiutuvasta energiasta
Tule keskustelemaan uusiutuvasta energiasta irkkiin IRCnet serverille ja kanava on #tuulivoima tai http://www.munirkki.com/ircnet.php lisää vain nimim. ja klikkaa irkkiin!.
toisen polven pilkkuvirhe
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 3:56 pm |
|
|
sinnipirtti kirjoitti: oi sivistä minua sinä pilvien takaa paistava aurinko jota jotkut palstalaiset jumaloivat suuresti, mikä on "stalkkailu"? Et ole vielä valmis siihen tietoon.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
sinnipirtti
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 4:00 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 4:02 pm |
|
|
CE-hyväksytty kirjoitti: Moneltakohan se lähtee. Ei asdäffäkään satu tietämään?
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 4:05 pm |
|
|
|
E.
_________________ Everyone Should Own A Gun For Protection And Possibly For Suicide.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 4:08 pm |
|
|
|
En päässyt niemeen lepään. Lähdin töihin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Raid
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 9:01 pm |
|
|
Lainaa: Let me tell you bout a girl i know I met her walking down her home town street She´s so fine you know i whish she were mine I get shook up every time we meet I´m stalking bout you Nobody like you I do mean you I´m just tryin´ to get a message to you Let me tell you bout a girl i know Let me tell you how she look so good Got such a skill such a beautiful build She oughta be someone in Hollywood I´m stalking bout you Nobody but you I do mean you I´m just tryin´ to get a message to you I´m stalking bout you I do mean you I´m stalking bout you I do mean you Stalking bout you
Wadda is de band?
_________________ Ei myö tiijetä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
spin0
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 12:01 am |
|
|
|
CElle tiedoksi: stalkkauksesta löytyy tuore ja kattava tiedejulkaisu Stalkers and Their Victims (Paul E. Mullen, Michele Pathé, Rosemary Purcell; Cambridge University Press, 2009). Löytyy kyllä torrenakin.
Ehkä siitä saisi asiantuntevia vinkkejä tulevaan harrastukseesi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
tiäremiäs
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 4:09 pm |
|
|
Ostin järjestelmäkameran ja se kummasti helpottaa kyttäämistä kun jää kuva muistiin. Kunnon putki vaan kiinni runkoon ja mukamas tirppoja ja oravia kuvaan kuusen latvasta. 
_________________ http://twitter.com/aimo666
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 2:34 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13734 Paikkakunta: Oulu
|
tiäremiäs kirjoitti: Ostin järjestelmäkameran ja se kummasti helpottaa kyttäämistä kun jää kuva muistiin. Kunnon putki vaan kiinni runkoon ja mukamas tirppoja ja oravia kuvaan kuusen latvasta.  Ja ne stalkkaajat, joilla ei ole kameraa, muistakaa että ase tulee irroittaa kiikarista ennen kuin kohdetta aletaan stalkkaamaan! Näin vältytään turhilta väärinkäsityksiltä ja stalkkausviihtyvyys pysyy korkealla niin vainoajalla kuin uhrillakin.
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
asdf
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 11:24 pm |
|
|
Vatkain kirjoitti: tiäremiäs kirjoitti: Ostin järjestelmäkameran ja se kummasti helpottaa kyttäämistä kun jää kuva muistiin. Kunnon putki vaan kiinni runkoon ja mukamas tirppoja ja oravia kuvaan kuusen latvasta.  Ja ne stalkkaajat, joilla ei ole kameraa, muistakaa että ase tulee irroittaa kiikarista ennen kuin kohdetta aletaan stalkkaamaan! Näin vältytään turhilta väärinkäsityksiltä ja stalkkausviihtyvyys pysyy korkealla niin vainoajalla kuin uhrillakin. Miten teillä on noin paljon stalkkaustietämystä? Onko toi stalkkaus yleistäkin? Stalkkaako joku muakin? Stalkkaatteko te mua? Ei perse, rupee vainoharhaisuus iskeen päälle.
_________________ Everyone Should Own A Gun For Protection And Possibly For Suicide.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Vatkain
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: Ke Maalis 11, 2009 11:37 pm |
|
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 8:34 am Viestit: 13734 Paikkakunta: Oulu
|
asdf kirjoitti: Vatkain kirjoitti: tiäremiäs kirjoitti: Ostin järjestelmäkameran ja se kummasti helpottaa kyttäämistä kun jää kuva muistiin. Kunnon putki vaan kiinni runkoon ja mukamas tirppoja ja oravia kuvaan kuusen latvasta.  Ja ne stalkkaajat, joilla ei ole kameraa, muistakaa että ase tulee irroittaa kiikarista ennen kuin kohdetta aletaan stalkkaamaan! Näin vältytään turhilta väärinkäsityksiltä ja stalkkausviihtyvyys pysyy korkealla niin vainoajalla kuin uhrillakin. Miten teillä on noin paljon stalkkaustietämystä? Onko toi stalkkaus yleistäkin? Stalkkaako joku muakin? Stalkkaatteko te mua? Ei perse, rupee vainoharhaisuus iskeen päälle. http://www.kyttaajat.net/ Se että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä etteivätkö ne olisi perässäsi...
_________________ Hämmentää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
CE-hyväksytty
|
Viestin otsikko: Re: Stalkkaus Lähetetty: To Maalis 12, 2009 10:31 am |
|
|
Vatkain kirjoitti: http://www.kyttaajat.net/ Se että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä etteivätkö ne olisi perässäsi... Tiättekö se mike monroen biisin? Just bacause you're paranoid, don't mean nobody's watching.
|
|
| Ylös |
|
 |