Tiede-lehti jakoi 100 stipendiä lukiolaisille.
Onnittelut palkituille!
Lisää Tiedettä sähköisenä!
Tiede-lehden iPad-versio on ladattavissa ja ostettavissa irtonumeroina App Storessa.
|
|
KESKUSTELU
Tiede.fi-foorumin päävalikko. Keskustelua kaikille tieteestä kiinnostuneille. Edellyttää rekisteröitymistä.
Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Mansikki
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Helmi 12, 2006 3:05 pm |
|
|
|
Täällä on monia, jotka ansaitsisivat tittelin: Mummo (aina yhtä mukavaa lukea Mummon viestejä), Ding Ding (palstan välkky), Ayla (ottaa rohkeasti kantaa ja perustelee) muutamia mainitakseni, mutta jos pitää valita nyt yksi kaikista, äänestän Ding Ding:iä.
Ding Dingin Historia-kilpailut ovat todella mielenkiintoisia, palstan parasta antia ja viestit sukkelia ja hauskoja.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Gideon
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Helmi 12, 2006 11:41 pm |
|
|
geena kirjoitti: wizard kirjoitti: tupakka kirjoitti: YLEINEN KYSYMYS
HUOM
Pitäisikö vain lyödä mummolle mitali kaulaan, käyttä ehdottamaani jatkuvaa suosimmuusmittaria(echille: so what?), vai ottaa toinen kierros?
Vai mitä pitäisi tehdä? Ehdotan, että tehdään niin kuin presidentinvaaleissa, eli koska Mummo ei saanut yli puolia äänistä, tulee toinen kierros. 2. kierroksella äänestän mummoa, jos siis se pidetään. Onko mummo tällä tiedepalstalla sanonut koskaan mitään tieteeseen liittyvää? 
Ei
_________________ Tietämättömyys on tappanut myös viisaan - Petri Gerdt
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Gideon
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Helmi 12, 2006 11:43 pm |
|
|
Mansikki kirjoitti: Täällä on monia, jotka ansaitsisivat tittelin: Mummo (aina yhtä mukavaa lukea Mummon viestejä), Ding Ding (palstan välkky), Ayla (ottaa rohkeasti kantaa ja perustelee) muutamia mainitakseni, mutta jos pitää valita nyt yksi kaikista, äänestän Ding Ding:iä.
Ding Dingin Historia-kilpailut ovat todella mielenkiintoisia, palstan parasta antia ja viestit sukkelia ja hauskoja.
Historia ja ilottelut, siinä vasta hyvä peruste vuoden tiedepalstalaiselle, heh.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ding Ding
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Helmi 12, 2006 11:51 pm |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 11:26 am Viestit: 8800 Paikkakunta: kahvikupin ääressä
|
Gideon kirjoitti: Mansikki kirjoitti: Ding Dingin Historia-kilpailut ovat todella mielenkiintoisia, palstan parasta antia ja viestit sukkelia ja hauskoja. Historia ja ilottelut, siinä vasta hyvä peruste vuoden tiedepalstalaiselle, heh.
Tässä sinulle, Gideon:

|
|
| Ylös |
|
 |
|
Gideon
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ma Helmi 13, 2006 12:02 am |
|
|
|
Ei kyllä sinä nyt erehdyt, tuo on Einstein!
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ding Ding
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ma Helmi 13, 2006 12:16 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 11:26 am Viestit: 8800 Paikkakunta: kahvikupin ääressä
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Gideon
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ma Helmi 13, 2006 12:26 am |
|
|
|
Ei en se minä ole, se on joku kanadalainen pieruhuumorin ystävä.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
tintti
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Ti Helmi 14, 2006 1:48 pm |
|
|
|
| Ylös |
|
 |
|
AJT
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Helmi 26, 2006 12:23 am |
|
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 12:37 pm Viestit: 1068 Paikkakunta: Espoo
|
|
Snaut. Perustelu: lyhyitä, selkeitä, asiallisia ja asiantuntevia vastauksia
esitettyihin kysymyksiin.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Gideon
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Helmi 26, 2006 12:55 pm |
|
|
|
Pitäisi antaa ne kriteerit, joilla vuoden tiedepalstalainen valittaisiin. Täällä on ehdoteltu historian höpöttäjiä, kaikesta muusta paitsi tieteestä kirjoittelevia, trolleja, tunnelausten voimalla kirjoittelevia jne. Vuoden tiedepalstalaiseksi, mutta kelpaako heistä kukaan EI.
Ehdotankin välillä itseäni ja perustelen asiaa seuraavassa:
Olen vaatinut erään tiedemiehen maineen puhdistamista. Olen myöskin vaatinut hänen tutkimuksiaan julkaistavaksi. Olen vaatinut hänen tutkimustensa objektiivista tutkimista. Olen vaatinut hänestä kirjoitettavan totuutta. Olen kirjoittanut faktoja hänestä, joita ei internetistä löydä. Olen tuonut palstalaisten tietoon hänen todelliset kykynsä ja taitonsa.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Bomt Kneder
|
Viestin otsikko: Lähetetty: Su Helmi 26, 2006 1:17 pm |
|
|
Gideon kirjoitti: Olen vaatinut erään tiedemiehen maineen puhdistamista. Olet järjestelmällisesti kirjoittanut tänne viestejä, joissa väität ilman perusteluita lastenmurhaajaa ansioituneeksi tiedemieheksi. Se on aika vastenmielistä touhua. Gideon kirjoitti: Olen myöskin vaatinut hänen tutkimuksiaan julkaistavaksi. Hänen natsiesimiehensä tuhosivat hänen "tutkimustuloksensa" tajuttuaan hänen brutaalien kokeidensa täydellisen järjettömyyden. Gideon kirjoitti: Olen vaatinut hänen tutkimustensa objektiivista tutkimista. Niitä on tutkittu aika paljon. Kyseessä oli sadistinen lasten elävältä paloittelu. Oletan sen kiehtovan sinua. Gideon kirjoitti: Olen vaatinut hänestä kirjoitettavan totuutta. Kun sinulle kerrotaan totuus, niin alat kirjoittamaan tänne juttuja, että sinua vainotaan. Vakiorepliikkisi on että mitä järkeä on kirjoittaa tuollaista paskaa. Oletko kuullut termiä totuudenkieltäminen? Totuus on että ihailet erittäin vastenmielistä lasten sarjamurhaajaa. Gideon kirjoitti: Olen kirjoittanut faktoja hänestä, joita ei internetistä löydä. Olet kirjoittanut oman mielikuvituksesi tuloksia. Olen kysynyt sinulta varmaan sata kertaa lähdetietoja höpötyksillesi. Et ole koskaan vastannut. Yleensä viittaat Children of the Flames-kirjaan, jossa todetaan Josef Mengele sadistiseksi murhaajaksi. On aika erikoista vedota tieteelliseen lähteeseen, joka väittää täysin päinvastaista kuin sinä. Gideon kirjoitti: Olen tuonut palstalaisten tietoon hänen todelliset kykynsä ja taitonsa
Nukuttamattomien lasten raajojen ja sukupuolielimien poistaminen? Eikö sinulla todellakaan tule mieleen kuinka vastenmielinen olento sinä oikein olet?
|
|
| Ylös |
|
 |