Sivut

Kommentit (3978)

ovolo
Seuraa 
Viestejä7721

kfa kirjoitti:
Vuosi 2017 on takanapäin ja uudenvuodenlupaukset jäivät siis pitämättä. Muistutus myöhästyi hieman.

kfa kirjoitti:
Nyt on taas nähty uudenvuodenlupauksia, jotka tulevat osoittautumaan katteettomiksi. 

Saammeko vuoden 2017 uudenvuodenaattona muistuttaa siitä, että vuodelle 2017 esitetyt väitteet eivät toteutuneet? Saammeko tuolloin muistuttaa aiempien vuosien toistuvien samanlaisten kokemusten perusteella myös siitä, että vuodelle 2018 esitettävät väitteet kylmäfuusiovoimaloista eivät tule toteutumaan ja että rahan sijoittaminen niitä kauppaaviin yrityksiin ei edelleenkään kannata?

Sovitaanko, että kun vuoden kuluttua taas olette huijareihin uskoen tekemässä näitä uudenvuodenennustuksianne niin otatte aiemmat kokemukset huomioon ihan ilman eri muistutusta asiasta. Muutenhan toimitte kuten ne lahkolaiset, jotka uudelleen ja uudelleen uskovat oman pastorinsa ennustamaan lähitulevaisuudessa määrättynä päivämääränä tapahtuvaan maailmanloppuun.

Ehkäpä joku luki näitä muistutuksia kun tällä kertaa jäivät uudenvuodenlupaukset ja uhoamiset kylmäfuusiokeskustelusta esittämättä. Yhtään toimivaa kaupallista tuotetta ei vuonna 2017 tietenkään esitelty.

Kyllä nuo Rossi-fanit elävät vielä uskossa, toivossa ja rakkaudessa! Tänä vuonna taas (monennenko kerran?) kuulemma on valmista. ;) Kuvakaappaus kylmäfuusio.fi-sivulta.

T.O.P
Seuraa 
Viestejä596

"Experimental observation of anomalous thermal radiation from a three-dimensional metallic photonic crystal

We report some striking results on thermal radiation properties of a resonantly coupled cavity photonic crystal (PhC) at elevated temperatures (T = 400–900 K). We experimentally found that at resonant wavelengths, λ = 1.1, 1.64, 2.85 μm, the PhC emission is spectrally selective, quasi-coherent, directional, and shows significant deviation from Planck's blackbody law at equilibrium. The presence of non-equilibrium effects, driven by strong thermal excitation and cavity resonance, may be the major cause for our experimental observation." http://iopscience.iop.org/article/10.1088/0957-4484/26/23/234002 )

MFMP & Co on valmistelemassa julkistusta pitkälti tuohon yllä mainitsemaani periaatteeseen liittyen, kunhan saavat tarvittavat verifiointitestit tehtyä. Avainsanat: kristallit, resonanssitaajuudet ym.

"You can create free energy on Earth in a blink of an eye. That technology already exists on Earth, but it has been kept from you, since you can't make money from free energy."
- Toisheeba / Maria Bertram 2011

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

T.O.P kirjoitti:
"Experimental observation of anomalous thermal radiation from a three-dimensional metallic photonic crystal

We report some striking results on thermal radiation properties of a resonantly coupled cavity photonic crystal (PhC) at elevated temperatures (T = 400–900 K). We experimentally found that at resonant wavelengths, λ = 1.1, 1.64, 2.85 μm, the PhC emission is spectrally selective, quasi-coherent, directional, and shows significant deviation from Planck's blackbody law at equilibrium. The presence of non-equilibrium effects, driven by strong thermal excitation and cavity resonance, may be the major cause for our experimental observation." http://iopscience.iop.org/article/10.1088/0957-4484/26/23/234002 )

MFMP & Co on valmistelemassa julkistusta pitkälti tuohon yllä mainitsemaani periaatteeseen liittyen, kunhan saavat tarvittavat verifiointitestit tehtyä. Avainsanat: kristallit, resonanssitaajuudet ym.

Aika siistiä teekkarihuumoria. Oletko tuon pihistänyt tulevan vapun Äpy-lehdestä?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä33025

T.O.P kirjoitti:

Luitko artikkelin? Veikkaan, että se anomalia ei ole säteilyn määrä vaan sen spektri. Nanotechnology ei ole mikään ITE-ikiliikkujanikkarien julkaisu.

Lainaus:
MFMP & Co on valmistelemassa julkistusta pitkälti tuohon yllä mainitsemaani periaatteeseen liittyen, kunhan saavat tarvittavat verifiointitestit tehtyä. Avainsanat: kristallit, resonanssitaajuudet ym.

Etkö jo näe, että tämä juna meni jo ja sinä odotit valitettavasti väärällä laiturilla asemalla, jossa juna ei pysähdy? Vuodet vaan vierivät ja huijarit valmistelevat aina vaan.

T.O.P
Seuraa 
Viestejä596

SAFIRE-projektin tavoitteena on luoda laboratorio, jossa on Auringon olosuhteita vastaavat olosuhteet: http://www.safireproject.com/.

Mutta kuinkapa hyvin laskelmat pitivätkään paikkansa todellisuuden kanssa? Katselkaapa pari minuuttia eteenpäin tästä: www.youtube.com/watch?v=keJAQIWEyzY#t=34m00s

Videon myöhemmässä kohdassa esitellään SEM-kuvausten tuloksia, joiden mukaan reaktorista löytyi alkuaineita, joita siellä ei alun perin ollut...

"You can create free energy on Earth in a blink of an eye. That technology already exists on Earth, but it has been kept from you, since you can't make money from free energy."
- Toisheeba / Maria Bertram 2011

T.O.P
Seuraa 
Viestejä596

SAFIRE-projektin raportin sivulta 40 ( www.safireproject.com/ewExternalFiles/SAFIRE-Project-Report.pdf ):
"... Unanticipated excess heat remains a problem."
Tarkoittaneeko tuo sitä, että volframiantureiden hajaantumisten lisäksi reaktorissa syntyy toisinaan myös "ylimääräistä" lämpöä?

"You can create free energy on Earth in a blink of an eye. That technology already exists on Earth, but it has been kept from you, since you can't make money from free energy."
- Toisheeba / Maria Bertram 2011

JPI
Seuraa 
Viestejä28777

T.O.P kirjoitti:
SAFIRE-projektin tavoitteena on luoda laboratorio, jossa on Auringon olosuhteita vastaavat olosuhteet: http://www.safireproject.com/.

Mutta kuinkapa hyvin laskelmat pitivätkään paikkansa todellisuuden kanssa? Katselkaapa pari minuuttia eteenpäin tästä: www.youtube.com/watch?v=keJAQIWEyzY#t=34m00s

Videon myöhemmässä kohdassa esitellään SEM-kuvausten tuloksia, joiden mukaan reaktorista löytyi alkuaineita, joita siellä ei alun perin ollut...


Tuolle alkuaineiden löytymiselle reaktorista on helppo ja looginen selitys:
Kokeen jälkeen laitteen esittelijän hihasta ei enää löytynyt alkuaineita, joita siellä ennen koetta oli.
😂😂😂

3³+4³+5³=6³

lenr
Seuraa 
Viestejä709

Suomi on päässyt tähän aika lyhyeen listaan maista, joihin alkuvaiheessa toimitetaan:

Andrea Rossi
August 8, 2018 at 8:09 AM
Wladek:
Initially e will be able to sell our service in the USA, Canada, Mexico, Sweden, Norway, Finland, Denmark, UK, France, Germany, Spain. These are the locations where we are already able to assist our Customers for the time being.
Obviously we are looking for to cover all the Countries of the world.
Warm Regards,
A.R.

JPI
Seuraa 
Viestejä28777

lenr kirjoitti:
Suomi on päässyt tähän aika lyhyeen listaan maista, joihin alkuvaiheessa toimitetaan:

Andrea Rossi
August 8, 2018 at 8:09 AM
Wladek:
Initially e will be able to sell our service in the USA, Canada, Mexico, Sweden, Norway, Finland, Denmark, UK, France, Germany, Spain. These are the locations where we are already able to assist our Customers for the time being.
Obviously we are looking for to cover all the Countries of the world.
Warm Regards,
A.R.

Miksikähän Italia ei ole listalla?
😂

3³+4³+5³=6³

lenr
Seuraa 
Viestejä709

JPI kirjoitti:
lenr kirjoitti:
Suomi on päässyt tähän aika lyhyeen listaan maista, joihin alkuvaiheessa toimitetaan:

Andrea Rossi
August 8, 2018 at 8:09 AM
Wladek:
Initially e will be able to sell our service in the USA, Canada, Mexico, Sweden, Norway, Finland, Denmark, UK, France, Germany, Spain. These are the locations where we are already able to assist our Customers for the time being.
Obviously we are looking for to cover all the Countries of the world.
Warm Regards,
A.R.

Miksikähän Italia ei ole listalla?
😂


Koska mafia?
Rossihan on nykyään USAssa. Naapurimaat hoitunee sieltä käsin, pohjoismaat Ruotsin kumppanin toimesta, ehkä myös nuo muut Euroopan maat.

ovolo
Seuraa 
Viestejä7721

lenr kirjoitti:
Suomi on päässyt tähän aika lyhyeen listaan maista, joihin alkuvaiheessa toimitetaan:

Andrea Rossi
August 8, 2018 at 8:09 AM
Wladek:
Initially e will be able to sell our service in the USA, Canada, Mexico, Sweden, Norway, Finland, Denmark, UK, France, Germany, Spain. These are the locations where we are already able to assist our Customers for the time being.
Obviously we are looking for to cover all the Countries of the world.
Warm Regards,
A.R.

Tarkoittaako tuo nyt sitä, että Suomestakin löytyy tarpeeksi helposti höynäytettäviä rahamiehiä sijoittajiksi tähän kusetushommaan? Ja oliko se nyt niin, että Rossi ilmoittaa jatkossakin joka vuodenvaihteessa, että viimeistään ensi syksynä alkaa olla valmista?  Muistaako nimim.  lenr enää, milloin ensi kerran luvattiin valmista toimivaa ihmelaitetta?

Valitettavasti minun ikä ei taida riittää siihen, että saisin Rossilta oman kiltin e-katin, joka kehrää sähköä ja lämpöä yllin kyllin melkein ilmaiseksi. Onneksi tein äsken 2 vuoden sähkösopimuksen, jotta ainakin tuon 2 vuotta voin vielä  odottaa tuota kotikissaa.

lenr
Seuraa 
Viestejä709

Suomi on varmaankin listoilla vain sen takia, että ruotsalainen pitkäaikainen kumppani lupaa hoidella ainakin kaikki pohjoismaat. Tarkoittaa, että jos haluat mökkisi lämmitykseen tämän niin siitä vaan tilaamaan.
Laite ei maksa mitään, ainoastaan sen tuottamasta lämmöstä joutuu maksamaan.
Ensimmäinen toimitus on 40 MW tehoinen, ja laskutus on jatkuva, eli sitoutuu ostamaan koko tuon lämpötehon yötäpäivää, kesät talvet, poislukien toimittajasta johtuvat katkot. Eli soveltuu paremmin jonkun teollisuusprosessin tarpeisiin.
Rossi lupaa 20% halvempaa lämpöä kuin halvin kilpailija tällä hetkellä. No katsotaan mihin hintaan Brilliant Light Power tarjoaa, hekin aloittavat ensin lämpöä tarjoamalla ja aikalailla samoille markkinoille, ennen kuin saavat MHD sähkögeneraattorinsa valmiiksi.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

lenr kirjoitti:
Suomi on varmaankin listoilla vain sen takia, että ruotsalainen pitkäaikainen kumppani lupaa hoidella ainakin kaikki pohjoismaat. Tarkoittaa, että jos haluat mökkisi lämmitykseen tämän niin siitä vaan tilaamaan.
Laite ei maksa mitään, ainoastaan sen tuottamasta lämmöstä joutuu maksamaan.
Ensimmäinen toimitus on 40 MW tehoinen, ja laskutus on jatkuva, eli sitoutuu ostamaan koko tuon lämpötehon yötäpäivää, kesät talvet, poislukien toimittajasta johtuvat katkot. Eli soveltuu paremmin jonkun teollisuusprosessin tarpeisiin.
Rossi lupaa 20% halvempaa lämpöä kuin halvin kilpailija tällä hetkellä. No katsotaan mihin hintaan Brilliant Light Power tarjoaa, hekin aloittavat ensin lämpöä tarjoamalla ja aikalailla samoille markkinoille, ennen kuin saavat MHD sähkögeneraattorinsa valmiiksi.

Kuinkas monta kymmentä vuotta siitä on, kun Rossi ensimmäisen kerran lupasi energiaa sitten kun generaattori saadaa valmiiksi?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

lenr kirjoitti:
BrLPn päivitys: https://brilliantlightpower.com/third-quarter-2018-update/

Tuo keskittyy MHD kehitykseen, mutta loppupuolella on heidän ensimmäisestä tuotteesta sen verran, että se tuottaa 400 C asteista lämpöä.
Edelleen on vaikea sanoa kumpi ehtii ensin markkinoille, Rossi vai BrLP, mutta kilpailuhan on vaan hyvästä.

Jos kerran kumpikaan ei ikinä pääse markkinoille, niin kumpi niistä ehtii ensimmäiseksi olla pääsemättä markkinoille?

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

lenr
Seuraa 
Viestejä709

o_turunen kirjoitti:
lenr kirjoitti:
Suomi on varmaankin listoilla vain sen takia, että ruotsalainen pitkäaikainen kumppani lupaa hoidella ainakin kaikki pohjoismaat. Tarkoittaa, että jos haluat mökkisi lämmitykseen tämän niin siitä vaan tilaamaan.
Laite ei maksa mitään, ainoastaan sen tuottamasta lämmöstä joutuu maksamaan.
Ensimmäinen toimitus on 40 MW tehoinen, ja laskutus on jatkuva, eli sitoutuu ostamaan koko tuon lämpötehon yötäpäivää, kesät talvet, poislukien toimittajasta johtuvat katkot. Eli soveltuu paremmin jonkun teollisuusprosessin tarpeisiin.
Rossi lupaa 20% halvempaa lämpöä kuin halvin kilpailija tällä hetkellä. No katsotaan mihin hintaan Brilliant Light Power tarjoaa, hekin aloittavat ensin lämpöä tarjoamalla ja aikalailla samoille markkinoille, ennen kuin saavat MHD sähkögeneraattorinsa valmiiksi.

Kuinkas monta kymmentä vuotta siitä on, kun Rossi ensimmäisen kerran lupasi energiaa sitten kun generaattori saadaa valmiiksi?


no ykkössivultahan sen voi tarkistaa, eli ei montaakaan vuotta. No täytyy myöntää, että BrLPllä on vähän pidempi tämä historia, mutta lyhyempi kuitenkin verrattuna kuumafuusioon. Jossa kylläkin lupaukset on aina 10 vuoden päässä, mutta siirtyvät jatkuvasti eteenpäin.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

lenr kirjoitti:
o_turunen kirjoitti:
lenr kirjoitti:
Suomi on varmaankin listoilla vain sen takia, että ruotsalainen pitkäaikainen kumppani lupaa hoidella ainakin kaikki pohjoismaat. Tarkoittaa, että jos haluat mökkisi lämmitykseen tämän niin siitä vaan tilaamaan.
Laite ei maksa mitään, ainoastaan sen tuottamasta lämmöstä joutuu maksamaan.
Ensimmäinen toimitus on 40 MW tehoinen, ja laskutus on jatkuva, eli sitoutuu ostamaan koko tuon lämpötehon yötäpäivää, kesät talvet, poislukien toimittajasta johtuvat katkot. Eli soveltuu paremmin jonkun teollisuusprosessin tarpeisiin.
Rossi lupaa 20% halvempaa lämpöä kuin halvin kilpailija tällä hetkellä. No katsotaan mihin hintaan Brilliant Light Power tarjoaa, hekin aloittavat ensin lämpöä tarjoamalla ja aikalailla samoille markkinoille, ennen kuin saavat MHD sähkögeneraattorinsa valmiiksi.

Kuinkas monta kymmentä vuotta siitä on, kun Rossi ensimmäisen kerran lupasi energiaa sitten kun generaattori saadaa valmiiksi?


no ykkössivultahan sen voi tarkistaa, eli ei montaakaan vuotta. No täytyy myöntää, että BrLPllä on vähän pidempi tämä historia, mutta lyhyempi kuitenkin verrattuna kuumafuusioon. Jossa kylläkin lupaukset on aina 10 vuoden päässä, mutta siirtyvät jatkuvasti eteenpäin.

Minäpä en muista että kukaan olisi koskaan luvannut rakentaa toimivaa ja energiaa tuottavaa fuusioreaktoria. Lenr-huijausten kanssa tilanne on toinen. Niissä luvataan toimiva laite aina saman vuoden aikana.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä33025

lenr kirjoitti:
Koska mafia?

Italian mafian resursseilla on varmasti ihan mahdotonta värvätä bulvaani tai käydä keikkaamassa moinen laite toisesta euroopan maasta ja myydä se sitten kilpailijoille. Vähän uskottavuutta kiitos.

Tai no olkoon, kyllä mafiasalaliitot ovat ihan linjassa teknisen uskottavuuden kanssa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat