Seuraa 
Viestejä26666

SST 2707 Boeingilta oli sellainen.

https://www.youtube.com/watch?v=thTNrq8LYcY

Kommentit (16)

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Minijehova kirjoitti:
Höh, luulin että listaat omia ketjujasi tähän. Pettymys.

Onko paperille piirretyt viivat ja värikuvat joku projekti.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

o_turunen kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Höh, luulin että listaat omia ketjujasi tähän. Pettymys.

Onko paperille piirretyt viivat ja värikuvat joku projekti.

Ei mielestäni ..vasta kun osia on tehty oikeaan alkaa olla projekti.

Modern Marvels kertoo epäonnistumisista yleensä teknisissä laitteissa.

https://www.youtube.com/watch?v=L5H081lMyvI

Vierailija

Häivekoneitahan ovat mm.

1. Tacit Blue

2. Have Blue

3. Bird of Prey

4. F-117

5. B-2

6. F-22

7. SU-57

8. F-35

9. YF-23

10. J-20

11. J-30

12.X-32

Muitakin ollee.

Vierailija

Major_Breakthrough kirjoitti:
o_turunen kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Höh, luulin että listaat omia ketjujasi tähän. Pettymys.

Onko paperille piirretyt viivat ja värikuvat joku projekti.

Tässä viimeisin epäonnistumiseni.

On muuten tasan 10 x kevyempi kuin "umpipuinen " FR-4.

https://en.wikipedia.org/wiki/Fournier_RF-4 .

Siisti tämä Tuulia !

5 henkisen perheauton moottorilla varustetulla koneella on ylitetty Atlantti.

Vierailija

Sinänsä jännää pyörittää numeroita mutta Brabazon tarvi 135 KW per matkustaja kun Eric Raymondin Sunseeker I tarvitsi 250 wattia tehoa pysyäkseen ilmassa. Eli Brabazon oli tavallaan 270 kertaa tehottomampi kuljetusvälineenä !?

Vierailija

Sinansä jännää, että joa akut ovat 40 x energiatehttomampia  kuin fossiiliset niin 270 / 40 on edelleen 7 enemmän energiaa per matkustaja kuin mitä SUNSEEKER I tarvitsi.

Eli siis metkustajalentäminen sähköllä lienee mahdollista jos asiat tehdään oikein.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat