Sivut

Kommentit (2906)

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1078

>Sitten, kun se kokeili kokeellisesti, se kokeili Antonovin romulla. PERHOSIA se kokeili 9M38M1:N JYSYLLÄ,

.

Antey räjäytti vain 9N314M taisteluklärkiä kokeissaan. Sitä ainoata mallia jossa heidän mukaansa on perhoset.

Niissä kaikissa on ihan sama "jysy".

.

>ei 9M38:n.

.

Antey väittää ettei 9M38 ole lainkaan perhosia sisältävää taistelukärkeä.

.

>Tapahtui sekä läpäisyjä että kimpoamisia, jotka jättivät tyypillisen kimpoamisjäljen.

.

Antey nimen omaan sanoi ettei kimpoamisia tapahtunut heidän kokeessaan.

Rusetit läpäisi jopa koko IL86 koneen.

Anteyn mukaan myöskään MH17 koneeseen ei olisi pitänyt tulla kimpoamisjälkiä.

.

>Se kokeli vain kolmea ohustyyppiä, JOISSA EI OLLUT OIKEA JOUKOSSA, sillä kutakin vartta ja kutakin kärkeä kokeiltiin vain kerran.

.

Keväällä 2015 Antrey sanoi että KAIKKI pitkäsiipiset ohjukset (sisältäen 9M38 ja 9M38M1) on poistettu venäjältä.

Kesällä ja syksyllä 2015 he räjäyttivät vain 9N314M taistelukärkiä joita heidän mukaansa oli vain 9M38M1 ohjjuksessa.

Mitään muita taistelukärkiä eivät räjäyttäneet.

Vain yhdessä räjäytyksessä oli ohjuksen runko ja kärki mukana.

.

>Koeraportin kuvat tarkoittivat luonnollisesti, MILLÄ ON KOKEILTU, EIVÄTKÄ OLEET "EDUSTAVA OTOS TUOTANTOHISTORIASTA" KUTEN SINÄ VÄITÄT!

.

Höpö höpö. Asiat on tarkoitettu monesta lähteestä.

Vain sinä et osaa lukea Venäjää.

.

Antey julkisti 2.6.2015 tilaisuudessa selkeät dokumentit jotka kertovat missä ohjuksissa on mikäkin kärki. (kuva)

Silloin mitään kokeita ei ollut vielä tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
KimmoK
Seuraa 
Viestejä1078

Tokkura kirjoitti:

90-luvulla joka tapauksessa ottanut Venäjällä käyttöön kärjen 9N318 myös 9M38M1:issä.

Tuostakin valheesta narahdit ja pari päivää sitten.
Valehtelu on sulla verissä näköjään.

Novikov kertoi ettei Venäjälle ole toimitettu 9M38M1 ohjuksia vuoden 1995 jälkeen. Hän muös sanoi että sittemmin toimitetut ohjukset on olleet 9M317 tyyppiä ja (vain)niissä on taistelukärki 9N318.

Loput on sun valheita.

Tokkura
Seuraa 
Viestejä6728

KimmoK kirjoitti:
Tokkura kirjoitti:
Oppositiokanavan dosenttien tiedot 5.5.2015 EIVÄT OLE ALMAZIN ANTAMIA vaan "muuta dosenttitietoa"! Koko asiantuntemattomassa jorinassa EI EDES MAINITA SANAA ALMAZ (Алмаз) Ne eivät ole yhtäpitäviä todellisten asiaintilojen kanssa. Tässä on väärät tiedot, mitä kaikkia kärkiä missäkin ohjusmallissa on.

Gazeta kertoo tietojen olevan BUK valmistajalta.


Valehtelee. Almaz ei ole antanut niille raprottia tuotantohistoristaan.
Eikä tässä linkissä edes puhuta Almazista mitään.
Voit tarkistuttaa jollakulla venäjäntaitoisella.

Lainaus:
Ja täsmälleen samat tiedot Antey antoi virallisessa tiedotuksessaan.

Sinä vain olet pihalla.


Se ei ole antanut raporttia tuotantohistoriastaan. Sellainen pitää harsia kokoon johtajan erillisistä lausumista.

Propagandistitoimittajat eivät ole ymrmärtäneet sitä koeraportta oikein, etkä titenkään sinäkään, joka olet heidän hölynpölytoimittajien "tietojen" varassa, ja teet sitten lisää siltä pohjalta omia väärinkäsityksiä ja vääristelyjä.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1078

Tokkura kirjoitti:

Lainaus:
Venäjän viimeisimmän väitteen mukaan MH17 ammuttiin 9M38 ohjuksella JOSSA EI MUKA OLLUT RUSETTEJA.

EIPÄS, VAAN SELLAISELLA 9M38:lla, JOSSA ON RUSETTEJA!
https://www.rt.com/news/438596-mh17-downing-russian-briefing/
.


Luetko sinä koskaan linkkejäsi joita lähetät.
Eihän tuossa ollut sanaakaan ruseteista.

Tuossa on videossa on venäjän viimeinen kanta taistelukärjestä:
https://www.youtube.com/watch?v=JbIPo8dW9b0

penni
Seuraa 
Viestejä5323

Jännä homma tuon ryssän kans. Eivät tiedä mistä tulevat, eivätkä mihin menevät. Isä putler tarjoaa marttyyrikuolemaa.

Look out buddy, Noah’s coming, Jesus, man, what did you do?

ekavekara
Seuraa 
Viestejä9390

KimmoK kirjoitti:

Luetko sinä koskaan linkkejäsi joita lähetät.
Eihän tuossa ollut sanaakaan ruseteista.

Krijotusvihreitäkin on siihen malliin, että mahtaakohan Tokkura kirjoitella noita melko kännissä. Se selittäisi hieman tuota sekoilua.

Tokkura
Seuraa 
Viestejä6728

KimmoK kirjoitti:
Tokkura kirjoitti:

90-luvulla joka tapauksessa ottanut Venäjällä käyttöön kärjen 9N318 myös 9M38M1:issä.

Tuostakin valheesta narahdit ja pari päivää sitten.
Valehtelu on sulla verissä näköjään.

Novikov kertoi ettei Venäjälle ole toimitettu 9M38M1 ohjuksia vuoden 1995 jälkeen. Hän muös sanoi että sittemmin toimitetut ohjukset on olleet 9M317 tyyppiä ja (vain)niissä on taistelukärki 9N318.

Loput on sun valheita.

" State-run Almaz-Antey said its own analysis of the wreckage of the Malaysia Airlines plane brought down on July 17 last year, killing 298 people, indicated it was hit by a BUK 9M38M1 surface-to-air missile armed with a 9H314M warhead.

Shrapnel holes in the plane were consistent with that kind of missile and warhead, it said.

Such missiles have not been produced in Russia since 1999 and the last ones were delivered to foreign customers, it said, adding that the Russian armed forces now mainly use a 9M317M warhead with the BUK system.

“Neither the company nor its enterprises could have supplied these rockets in the 21st century,” Almaz-Antey’s chief executive, Yan Novikov, told a news conference run by the Kremlin press service at which the company used 3D visuals and computer animation. "

Reiterin pölhötoimittaja on kääntänyt väärin, mutta ohtaja Novikov on tuossa tarkoittanut, että "9M317M´s warhead (=9N318) within the (whole) BUK system", "bojegolovka 9M317M", 9M317M:n taistelukärki. Se sanotaan venäjäksi sattumalta ihan samalla tavalla kuin "**taistelukärki 9M317M", koska tuollainen lyhenne ei taivu, ja genetiivi pannan pääsanan jälkeen.

Eli se on se uusi kärki, missä ei ole "perhosia".

Tämä on taatusti venäjäksikin jossakin, mutta EN OLE TOIMITTAJA enkä viitsi etsiä.

Johtaja on tuooloin pitänyt selvänä, asiaksvaltiot ovat uskoneet firmaa, eikä missään ole enää ollut 9M38:ia.

Minä en anna tästä käännoksestäni periksi, kun tiedänm miillaisia pölkkypäitä hölynpölytoimittajat ovat.

Sää taidat kans yrittää toimittajaksi... YLElle vai Hesariin? Vai Virheään lankaan (joka onkinrukea ainakin toisesta päästään...).

Tokkura
Seuraa 
Viestejä6728

KimmoK kirjoitti:
Tokkura kirjoitti:

Lainaus:
Venäjän viimeisimmän väitteen mukaan MH17 ammuttiin 9M38 ohjuksella JOSSA EI MUKA OLLUT RUSETTEJA.

EIPÄS, VAAN SELLAISELLA 9M38:lla, JOSSA ON RUSETTEJA!
https://www.rt.com/news/438596-mh17-downing-russian-briefing/
.


Luetko sinä koskaan linkkejäsi joita lähetät.
Eihän tuossa ollut sanaakaan ruseteista.

Kaikkin 1986 valmitettuihin BUKeihin, molempiin malleihin, on asennettu rusetit, eli kärki 9N314M

Lainaus:
Tuossa on videossa on venäjän viimeinen kanta taistelukärjestä:
https://www.youtube.com/watch?v=JbIPo8dW9b0

Tuo on paljon aikaisempi!

" RT

Streamed live on Sep 28, 2016

Russian arms producer Almaz-Antey is commenting on the investigation into the downing of Malaysia Airlines flight MH17 over Ukraine on July 17, 2014. The Boeing 777 was en route to Kuala Lumpur from Amsterdam when it came down. All 298 people on board, including 80 children and 15 crewmembers, were killed. RT LIVE http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=RussiaToday

http://www.facebook.com/RTnews

http://twitter.com/RT_com

http://instagram.com/rt Follow us on Google+ http://plus.google.com/+RT

https://soundcloud.com/rttv

RT (Russia Today) is a global news network broadcasting from Moscow and Washington studios. RT is the first news channel to break the 1 billion YouTube views benchmark.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1078

Tokkura, sinä tahalleen ymmärrät lukemaasi väärin.
Linkkaamaai juttu on se ensimmäinen Anteyn kertoma.

kts materiaalini sivut 08b-2 ja 08-2b.

9M317 on ohjus.
9N318 on sen taistelukärki.

englantia ja buk tekniikkaa osaavat huomaavat että Novikov tuossa tarkoittaa että Venäjällä on tehty vain 9M317 ohjuksia vuoden 1999 jälkeen.
Ja että antey on syytön koska murha-luoti ei ole heidän 9M317.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1078

Tosiasiat tosiasioina ja tiltut tiltuina.

Tokkura on Venäjän hyödyllinen idiootti ja samalla kaikille harrasteleville MH17 tutkijoille täysin hyödytön.

Hän ei ole perillä siitä mitä Antey ja Venäjä on milloinkin sanonut, eikä hän näytä kykenevältä  korjaamaan aikaisempia virheitään. Eikä hänellä ole teknisistä asioista mitään käryä. Dippatyökin on varmaan samasta lähteestä kuin eräällä putinin muijalla, eli Huhtasaarella.

Toistaiseksi ei mitään lisättävää aiempaan koostamaani:

https://drive.google.com/file/d/1KizRQWKLaI3nxnYxZ3Es0S2aTqffZ8K0

Tokkura
Seuraa 
Viestejä6728

KimmoK kirjoitti:
Tokkura, sinä tahalleen ymmärrät lukemaasi väärin.
Linkkaamaai juttu on se ensimmäinen Anteyn kertoma.

kts materiaalini sivut 08b-2 ja 08-2b.

9M317 on ohjus.
9N318 on sen taistelukärki.

englantia ja buk tekniikkaa osaavat huomaavat että Novikov tuossa tarkoittaa että Venäjällä on tehty vain 9M317 ohjuksia vuoden 1999 jälkeen.
Ja että antey on syytön koska murha-luoti ei ole heidän 9M317.

Mää olen käsitellyt asiaa täällä:

https://www.tiede.fi/comment/2566535#comment-2566535

" ...

Such missiles have not been produced in Russia since 1999 and the last ones were delivered to foreign customers, it said, adding that the Russian armed forces now mainly use a 9M317M warhead with the BUK system.

“Neither the company nor its enterprises could have supplied these rockets in the 21st century,” Almaz-Antey’s chief executive, Yan Novikov, told a news conference run by the Kremlin press service at which the company used 3D visuals and computer animation. "
Johtaja Novikov on tuossa tarkoittanut, että "9M317M´s warhead", "bojegolovka 9M317M", 9M317M:n taistelukärki. Se sanotaan venäjäksi sattumalta ihan samalla tavalla kuin "**taistelukärki 9M317M", koska tuollainen lyhenne ei taivu, ja genetiivi pannan pääsanan jälkeen.

Eli se on se uusi kärki, missä ei ole "perhosia".  "

Novikov on puhunut venäjää. Reuterin tyhmä toimittaja tai yhtä asiantutematon tulkki, joka ei ole tuntenut asiaa, on kääntänyt väärin.

QS
Seuraa 
Viestejä5510

lokki kirjoitti:

Sinähän tietenkin olet nähnyt lentosuunnitelman itse ja varmistunut, että se on aito. Jostain syystä Malesialaiset antavat kuitenkin koneen reitiksi jotain aivan muuta kuin sinun Flightradarisi ja lentosuunnitelmasi tiedot väittävät, joka mielestäsi tietenkin ovat täyttä totta, eikä mitenkään väärennettävissä. 

Mitä malesialaiset antavat? Hä?

Lentosuunnitelma oli juuri se mikä tutkintaraporttiin oli kirjattu. Ei malesialaisilla ole mitään poikkeavaa sanottavaa siihen.

lokki kirjoitti:

Ongelmasi on, että uskot ilman epäilyksen häivääkään ja hyväksyt tarkastamatta tiedon, jos se tukee agendaasi. 

Kas kun et ehdota, että 777 tuli amerikkalaiselta tehtaalta valmiiksi hakkeroituna siten, että se lentää venäläisen ohjuksen päälle. Vai ehdottaisitko, että amerikan intiaanit luovuttivat mantereen Kolumbukselle, joka oli järjestänyt venäläisten alkuperäiskansojen kanssa salaliiton, jossa 2000-luvulla perustetaan Boeing-niminen yhtiö jonka tehtävä on malesialainen lentokonen räjäyttäminen paskaksi taivaalla. Vai onko tuo salaliitto jo neanderdalin ihmisten ajoilta. Oot varmaankin tarkistanut nuo tausta-salaliito ja sulla on siitä raportti.

lokki kirjoitti:
Voisitko selittää tuon sadealueen kiertämisen. Liikennekoneet lentävät yli 10 km korkeudessa. Sadepilvet ulottuvat Euroopassa vain n. 5 km korkeuteen ja vain suurimmat ukkospilvet saattavat ulottua yli 10 km korkeuteen. Olisi erittäin outoa käytöstä ja on äärimmäisen epätodennäköistä että liikennekoneet Euroopan yllä kiertelisivät laajoja sadealueita. Eivät liikennelentokoneet kierrä sadealueita muualla kuin tropiikin korkeimpien ukkospilvien osalta. Nyt ei oltu tropiikissa. Taisit taas levittää valheellista tietoa.

Ukkospilvet ulottuvat euroopassa yli 10 km. Ohjaajat pyysivät poikkeamaa reitiltä hiukan pohjoiseen säärintaman kiertämiseksi. Ajatteletko että olivat itsemurhasaliitossa, jossa tahallaan ajoivat koneen venäläisten ohjuksen syötiksi?

Mee ny välillä ulos ihmisten ilmoille, että pää selviää.

Tokkura
Seuraa 
Viestejä6728

KimmoK kirjoitti:
Ei tuon monivammaisen kansa voi maanpäällisistä tosiasioista keskustella. Hän elää omaa fantasiaansa.

Sulla on "taittovirhe". Sää oot itte se monivammainen. Tuo hollantilainen sivusto on totaalista hörönlöröä. Teoliisuuslaitokset eivät elä propagandalla. Hölynpölytoimittajat, -lehdet ja -nettisivustot elävät.

ekavekara
Seuraa 
Viestejä9390

Tokkura kirjoitti:

Such missiles have not been produced in Russia since 1999 and the last ones were delivered to foreign customers, it said, adding that the Russian armed forces now mainly use a 9M317M warhead with the BUK system.

Tässä se on samalla looginen syy, miksi Almaz muutti kertomustaan kesän 2015 jälkeen. Ensimmäisen lehdistötilaisuuden jälkeen kävi ilmi, että ohjus (9M38M1 +9M314M "rusetti") onkin yhä varsin yleinen Venäjän armeijalla. Siis samanlainen rusetti-shrapnelli, jolla MH-17 ammuttiin alas. Mistä lienee moinen mahtikäsky tullut, että Almaz korjasi ohjuksensa olevan tyyppiä (9M38+9M314 "ei-rusetti") joka on jo Venäjällekin ikivanhaa mallia.

Tosin noilla ei ole mitään merkitystä itse asian kannalta, kun Venäjällä on ollut pääsy kaikkiin valmistettuihin ohjustyyppeihin ja myös Ukrainalle myytyihin ohjuksiin Krimin miehityksen kautta. Tämä ko. ohjuksen historia - oli se Venäjän varastosta tai Ukrainan - ei siis tue Venäjän syyttömyyttä mitenkään.
 

Tokkura
Seuraa 
Viestejä6728

KimmoK kirjoitti:
Tosiasiat tosiasioina ja tiltut tiltuina.

Tokkura on Venäjän hyödyllinen idiootti ja samalla kaikille harrasteleville MH17 tutkijoille täysin hyödytön.

Hän ei ole perillä siitä mitä Antey ja Venäjä on milloinkin sanonut, eikä hän näytä kykenevältä  korjaamaan aikaisempia virheitään. Eikä hänellä ole teknisistä asioista mitään käryä. Dippatyökin on varmaan samasta lähteestä kuin eräällä putinin muijalla, eli Huhtasaarella.

Toistaiseksi ei mitään lisättävää aiempaan koostamaani:

https://drive.google.com/file/d/1KizRQWKLaI3nxnYxZ3Es0S2aTqffZ8K0[/quote]

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat