Sivut

Kommentit (2907)

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

bc mh17 podcast jakso 4 on julkaistu.
https://www.bellingcat.com/resources/podcasts/2019/08/07/bellingcat-podc...

Siinä käyvät läpi buk kuljetuksen henkilöiden jäljittämistä.

bc on pähkinyt vain muutamien äänitteiden kanssa mutta rikostutkinnalla niitä on kait 150 000.
Valtava työsarka, vertailla kaikki äänitteet televerkon dataan ja sitten hankkia vertailunäytteet ja tehdä äänianalyysit.

Ei ihme että rikostutkinta arvelee työn jatkuvan vuoteen 2024 ja ehkä sitäkin pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tokkura
Seuraa 
Viestejä6741

KimmoK kirjoitti:
Mutta nyt tiedän mistä naurettavat "pellinkissa animaatio"-jutut on tulleet.
Ne pohjautuu tuohon propagandavideoon kaikessa naurettavuudessaan.

Se joka uskoo nuihin uskoisi varmaan Jari Aarnion harjoittaneen viatonta pihan ehostusta, kätkiessään käteistä kukkapenkkiin, jos Aarnio itse niin kertoo. Syyllinen ei tietenkään valehtele tokkuran mielestä. Vain todisteet valehtelee.

Puolustusministeriön video.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

Tokkura kirjoitti:
KimmoK kirjoitti:
Tokkura kirjoitti:
KimmoK kirjoitti:
"Korjasi, että on perhossrapneleita."

Ja taas on todellisuus päinvastainen.
Kts viimeiset 118 sivua.

Noin harhaiselta ihmiseltä pitäisi ottaa "internetajokortti" pois ja sijoittaa palvelulaitokseen. Ei enään saisi olla vapaana yhteiskunnassa.


Todellisuus on justiin tämä, mitä ne tiedotti.
https://www.youtube.com/watch?v=zAFZbjyoqok

Turhia ja NAURETTAVIA propagandavideoita.

Heti alussa valehtelevat että JIT väittäisi nuiden osien kuuluneen MH17 koneen tuhonneeseen ohjukseen.

Entä missä kohdin tulee Almaz:n tietoja? Ei missään?

Entä missä kertovat taistelukärjestä? Ei missään?

Miten tuo video siis liittyi aiheeseen?

Ne hyväksyy sen ohjuksen,että seoli se. Sitä on helvetin paha pyörtää nyt, kun ohjus on isketty tiskiin (ja paskat housussa...).

Täällä sinä kirjuuttelet puutaheinää, aivan täyttä höpöä:
http://ristojkoivula.puheenvuoro.uusisuomi.fi/261133-matkustajakoneen-ukrainassa-pudottaneen-buk-ohjuksen-sarjanumero-selvitetty

" Kimmo Kannala 31.10.2018 09:13

"Ohjus on viety vuonna 1986 Ukrainaan,"

Tuo ei pidä paikkaansa.
1986 Ukrainaa ei ollut olemassa.

>saman vuonna kun tuon ohjustyypin valmistus lopetettiin.

Väärin.
Kyseessä on todennäköisimmin 9M38M1 ohjus.
Sen valmistus oli juuri ALOITETTU ~1986.
Ohjuksessa oli 100% varmuudella taistelukärki 9N314M jota on käytetty vuodesta 1986 alkaen.

>Myöhemmin on valmistettu muita tyyppejä, joissa on mm. erilaiset srapnellit.

9N314M taistelukärkiä on asennettu vuodesta ~1986 vuoteen ~1999.
Kyseessä on ensimmäin BUK taistelukärki jossa on perhosen/solmion muotoiset tappajasirpaleet.

>Nämä ohjukset vanhenivat vuonna 2011

2013 BUK valmistaja oli saanut valmiiksi selvitystyön että ohjusten käyttöä on turvallista jatkaa 30 vuoteen asti.
Nuita 9M38M1 ohjuksia onkin nähty aktiivisessa käytössä venäjällä vuoteen 2016 asti.

Jos Venäjän dokumentti olisikin aito, eikä valhetta kuten kaikki muu heidän kertomansa tähän asti, se kertoo vain kuinka ohjus on toimitettu Neuvostoliiton sisällä tehtaalta kohti ohjustukikohtaa. Ohjustukikohta on nykyisen Ukrainan alueella.

Venäjä ei tarjonnut mitään faktaa siitä mitä ohjukselle on tapahtunut vuodesta 1987 eteenpäin.
A) Onko se jo joskus aiemmin ammuttu jossain harjoituksessa ja kuljetettu tutkijoiden saataville harhaanjohtamistarkoituksessa.
B) Oliko se Krimillä kun Venäjä kaappasi sen.
C) Myikö Ukraina kyseisen ohjuksen muiden mukana Georgiaan josta Venäjä sen sai takaisin Georgian sodassa.
D) Oliko se jossain Donbasin alueen tukikohdassa, josta kapinalliset sen varasti Venäläisille.

Se tiedetään 100% varmuudella että MH17 ammuttiin kapinallisten alueelta.
100% varmuudella tiedetään että ampumalaite oli Venäjän Telar 332. "

Täydennän vain että 9M38M1 tuotanto alkoi jo 1983, ei 86 kuten virheellisesti kerroin.
Ja se jäi mainitsematta ettei rikostutkinnalla ollut tietoa liittyykö löytyneet osat mh17 tapaukseen.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

Tokkura kirjoitti:
KimmoK kirjoitti:
Mutta nyt tiedän mistä naurettavat "pellinkissa animaatio"-jutut on tulleet.
Ne pohjautuu tuohon propagandavideoon kaikessa naurettavuudessaan.

Se joka uskoo nuihin uskoisi varmaan Jari Aarnion harjoittaneen viatonta pihan ehostusta, kätkiessään käteistä kukkapenkkiin, jos Aarnio itse niin kertoo. Syyllinen ei tietenkään valehtele tokkuran mielestä. Vain todisteet valehtelee.

Puolustusministeriön video.

Aivan. Propagandavideo. Lapsellisin perustein.
Syyllisen amatöörimäistä kitinää.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

KimmoK kirjoitti:
Tokkura kirjoitti:
KimmoK kirjoitti:
Tokkura kirjoitti:
KimmoK kirjoitti:
"Korjasi, että on perhossrapneleita."

Ja taas on todellisuus päinvastainen.
Kts viimeiset 118 sivua.

Noin harhaiselta ihmiseltä pitäisi ottaa "internetajokortti" pois ja sijoittaa palvelulaitokseen. Ei enään saisi olla vapaana yhteiskunnassa.


Todellisuus on justiin tämä, mitä ne tiedotti.
https://www.youtube.com/watch?v=zAFZbjyoqok

Turhia ja NAURETTAVIA propagandavideoita.

Heti alussa valehtelevat että JIT väittäisi nuiden osien kuuluneen MH17 koneen tuhonneeseen ohjukseen.

Entä missä kohdin tulee Almaz:n tietoja? Ei missään?

Entä missä kertovat taistelukärjestä? Ei missään?

Miten tuo video siis liittyi aiheeseen?

Ne hyväksyy sen ohjuksen,että seoli se. Sitä on helvetin paha pyörtää nyt, kun ohjus on isketty tiskiin (ja paskat housussa...).

Täällä sinä kirjuuttelet puutaheinää, aivan täyttä höpöä:
http://ristojkoivula.puheenvuoro.uusisuomi.fi/261133-matkustajakoneen-ukrainassa-pudottaneen-buk-ohjuksen-sarjanumero-selvitetty

" Kimmo Kannala 31.10.2018 09:13

"Ohjus on viety vuonna 1986 Ukrainaan,"

Tuo ei pidä paikkaansa.
1986 Ukrainaa ei ollut olemassa.

>saman vuonna kun tuon ohjustyypin valmistus lopetettiin.

Väärin.
Kyseessä on todennäköisimmin 9M38M1 ohjus.
Sen valmistus oli juuri ALOITETTU ~1986.
Ohjuksessa oli 100% varmuudella taistelukärki 9N314M jota on käytetty vuodesta 1986 alkaen.

>Myöhemmin on valmistettu muita tyyppejä, joissa on mm. erilaiset srapnellit.

9N314M taistelukärkiä on asennettu vuodesta ~1986 vuoteen ~1999.
Kyseessä on ensimmäin BUK taistelukärki jossa on perhosen/solmion muotoiset tappajasirpaleet.

>Nämä ohjukset vanhenivat vuonna 2011

2013 BUK valmistaja oli saanut valmiiksi selvitystyön että ohjusten käyttöä on turvallista jatkaa 30 vuoteen asti.
Nuita 9M38M1 ohjuksia onkin nähty aktiivisessa käytössä venäjällä vuoteen 2016 asti.

Jos Venäjän dokumentti olisikin aito, eikä valhetta kuten kaikki muu heidän kertomansa tähän asti, se kertoo vain kuinka ohjus on toimitettu Neuvostoliiton sisällä tehtaalta kohti ohjustukikohtaa. Ohjustukikohta on nykyisen Ukrainan alueella.

Venäjä ei tarjonnut mitään faktaa siitä mitä ohjukselle on tapahtunut vuodesta 1987 eteenpäin.
A) Onko se jo joskus aiemmin ammuttu jossain harjoituksessa ja kuljetettu tutkijoiden saataville harhaanjohtamistarkoituksessa.
B) Oliko se Krimillä kun Venäjä kaappasi sen.
C) Myikö Ukraina kyseisen ohjuksen muiden mukana Georgiaan josta Venäjä sen sai takaisin Georgian sodassa.
D) Oliko se jossain Donbasin alueen tukikohdassa, josta kapinalliset sen varasti Venäläisille.

Se tiedetään 100% varmuudella että MH17 ammuttiin kapinallisten alueelta.
100% varmuudella tiedetään että ampumalaite oli Venäjän Telar 332. "

Täydennän vain että 9M38M1 tuotanto alkoi jo 1983, ei 86 kuten virheellisesti kerroin.
Ja se jäi mainitsematta ettei rikostutkinnalla ollut tietoa liittyykö löytyneet osat mh17 tapaukseen.

Noniin, nyt korjaukset kunnossa.

"Kun rikostutkinta oli aiemmin julkistanut sarjanumeron moottorista, se samalla kertoi seuraavaa.

:To what extent both parts belong to the missile that was launched by the BUK TELAR of the 53rd brigade can, as yet, not be said with certainty.:

Eli kyseisien osien yhteyttä mh17 tapaukseen ei oltu löydetty.
Venäjän julkaisema sarjanumerotieto näyttää vahvistavan sen että kyseessä on rikostutkinnalle harhautusmielessä toimitettuja osia."

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

vanha juttu, mutta kuitenkin...

>>MIelenkiintoista on se että  Venäjän puoleinen ilmatila Ukrainan rajalla  suljettiin alasampumista edeltävänä päivänä 16 150 metriin asti (BUKin maksimikorkeus on 18 000 m). Tämä rajaa pois kaiken siviililiikenteen mahdollisuuden. Tätä aiemmin mitään rajoituksia ei Venäjän puolella ole ollut. Rostovin lennonjohto oli tietoinen tästä rajoituksesta mutta ei ilmoittanut siitä mitään malesialaiskoneelle. Niinpä jos MH-17 olisi jatkanut matkaansa se olisi muutaman minuutin päästä siirtynyt Venäjän ilmatilaan, lentokorkeuteen jossa lentäminen oli kielletty. Itse asiassa kaikki noin 150 konetta jotka tuona päivänä lensivät tekivät samoin. Vaikka Venäjä oli sulkenut ilmatilansa, se antoi kaikkien Ukrainan suunnasta tulevien koneiden silti jatkaa lentoaan. Miksi? Ja miksi ilmatila edes suljettiin noin korkealle? 

Huomattavaa se että noin puolet koneista tuli Venäjältä päin, about snizhnen yli.

>Tuo on hieman monitulkintainen asia. Onko ilmatila suljettu, jos siitä ei kerrota lentokoneille? Olettaisin, että moinen tieto kerrotaan reittisuunnitelman yhteydessä tai vähintään sitten lennonjohdon toimesta.

DSB loppuraportista käy ilmi että tuo Venäjän NOTAM oli viallinen. Esimerkiksi MAL:n lennonsuunnittelujärjestelmä ei sitä kyennyt lukemaan. Ehkä se samantapaisista syistä johtuen jäi noudattamatta myös Rostovin lennonjohdon toimesta.

>Syitä voi tietty spekuloida, mutta Ehkä sillä pyrittiin ehkäisemään juuri tapahtuneen kaltaisia virheammuntoja. Venäjän intressihän oli pudottaa Ukrainan sotilaskoneita.

Ryssitty homma, kuten on tullut todettua. Tai epäsuora massamurha. Tai suora massamurha.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

tokkuran kujeet...
Kävin läpi alusta noin sivulle 17.
Tähän mennessä noin 50kpl tokkuran epätosia löysin + paljon toistoa.
Ehkä joskus selailen loppuun ja katson löytyykö uusiakin valheita vielä.

Mutta on seassa jotain josta voi olla samaakin mieltä:
"Matkustajakoneen ampuminen myös kessun käskystä on joukkomurha ampujallen, jne. Se on kiellettyä ja rangaistavaa, vaikka omaa henkeä uhattaisiin."

Kaleva, KAL902 ja KAL007 on nuilta osin selviä joukkomurhia/massamurhia.

MH17 tapauksessa ampuja ei ole voinut varmuudella tietää kohteen olleen siviili.
Suurin vastuu on ollut siis käskijällä.

Syyttäjien näkemys on että MH17 tapauksessa oli tarkoitus murhata Ukrainalaisia lentäjiä.
Siksi syyttävät (JIT) suorasta murhasta.

Lisäksi kun vilkkaan siviililiikenteen alapuolelle toimitetaan puolisokea ase, jolla voi kuitenkin militantit ammuskella korkealle, ennen pitkää osuu vääjäämättä siviileihin.
Siksi täyttyy myös epäsuoran joukkomurhan kriteerit aseen toimittajan osalta (asia ICJ:ssä).

Tokkura
Seuraa 
Viestejä6741

KimmoK kirjoitti:
Tokkura kirjoitti:
KimmoK kirjoitti:
Mutta nyt tiedän mistä naurettavat "pellinkissa animaatio"-jutut on tulleet.
Ne pohjautuu tuohon propagandavideoon kaikessa naurettavuudessaan.

Se joka uskoo nuihin uskoisi varmaan Jari Aarnion harjoittaneen viatonta pihan ehostusta, kätkiessään käteistä kukkapenkkiin, jos Aarnio itse niin kertoo. Syyllinen ei tietenkään valehtele tokkuran mielestä. Vain todisteet valehtelee.

Puolustusministeriön video.

Aivan. Propagandavideo. Lapsellisin perustein.
Syyllisen amatöörimäistä kitinää.

Se on asetettu julkisen kritiikin kohteeksi esimerkiksi juuri noita videokritiikkejä koskien. Ministerin on oltava sanomastaan tarkempi kuin moni muu, sillä esimerkiksi seuraava ministeri tai sellaiseksi pyrkivä, varsinkin muusta puolueesta voisi jotenkin pilallisesta jäljestä saada hyvän lyömäaseen.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

"Sodassa ei puhuta sotilaiden kesken murhasta. "

Venäjän kansalaiset eli Venäjä ei ollut sodassa Ukrainaa vastaan. Ne olivat terrorisoimsssa ja murhaamassa.

Venäjän lähettämät armeijan yksiköt ja neuvonantajat ei olleet sodassa Ukrainaa vastaan. Nekin oli terrorisoimassa ja murhaamassa.

Murha oli Venäläisten tekemä.
Osa tekijöistä oli Venäjän armeijan palveluksessa.

(venäjä on julistanut maastapoistumiskiellon tekijöille, asuvat vartioiduilla ja suljetuilla alueilla, useita potentiaalisia todistajia on myös murhattu)

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

"Se on asetettu julkisen kritiikin kohteeksi esimerkiksi juuri noita videokritiikkejä koskien."

Heidän julkaisu muuttui propagandaksi heti kun alussa väittivät rikostutkinnan esittävän että kyseisellä ohjuksella olisi ammuttu MH17.

Videohöpötys oli vain kuorrutusta kakun päälle, kts analyysini ohessa.

Oheinen kuvatus ehkä hieman tarkempana tuolla:

https://pbs.twimg.com/media/EBgkhXCWkAAT5NY?format=jpg

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

Mari33 kirjoitti:
Tossa Asiaan Liittyen Muutama Linkki
Kannattaa Katsoa Oli MielenKiintoista
Materiaalia :)!

1 = ...

Toivoisin Kommentteja Että Mitä
Mieltä Olitte Asiasta !

Ystävällisin terveisin : Mari

Taitaa olla kännykkäviruksia tms. tarjolla älkää klikatko.
Venäläiset olleet nyt aktiivisia hakkeroimaan ja häiriköimään.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

Tokkura kirjoitti:
KimmoK kirjoitti:
50 ensimmäistä tokkurointia käsiteltynä tuossa:

https://drive.google.com/file/d/1NC--NK15VGEPzZzQBwmN6P3ADPbF41Ux

Ja vastakommentitkin alun osalta huomioitu.

Sää tuotat teknisen NÄKÖISTÄ hörönlöröä, jossa ei ole päätä eikä häntää, eikä seolelinjassa edes JITin kanssa.

ESimerkiksitäällä JITIllä on ihan oikeat ohjuksenkärjet, mutta sulle ja sun hollatilaiselle pölhösivullesi, joka on vielä JITiäkin kolme pykälää tyhmempi, ne eivät kelpaa.
KUB-sekoilu on on TUON SIVUN eikä JITin!
Olette tehokkaasti pystynyt tekemään JITistä ENTISTÄKIN PAHEMMAN SEKOPÄÄN JA PÖLKKYPÄÄN.

http://www.whathappenedtoflightmh17.com/dsb-final-report-doubts-does-a-9n314m-warhead-fit-on-9m38-missile/

DSB final report doubts: does a 9N314M warhead fit on 9M38 missile?

... "

Venäjä ja Almaz on koko ajan esittänyt ettei rusettikärkeä mukamas voi käyttää 9M38 ohjuksessa.

Faktat on siitä sinulle esitetty 100kertaa.

Koostin 50 epätottasi/valhettasi, niitä varmaan on täydet 200 jos vain viitsisin käydä läpi.

Venäjä ja Almaz on rikollisia valehtelijoita, todistetusti ja kansainvälisesti kiistatta.
Valehtelija olet sinäkin, lisäksi kait mieleltäsi pahasti vajaa.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

Tokkura kirjoitti:
Kuten myös JIT sanoo, kaikkien kolmen BUK-mallin kolme runkoa (9M38, 9M38M1 ja 9M713M) ja kolme kärkeä (9N314, 9N314M ja 9N318) sopivat ruuvattaviksi yhteen.

JIT ei missään ole tuollaista esittänyt.

Almaz ja Venäjä on kertonut oheiset tiedot.

Onneksi Ukraina oli hivenen rehellisempi, se paljasti että joissain 9M38:ssa on rusettikärki.

KimmoK
Seuraa 
Viestejä1080

"Sen on löpsinyt sun Hollannin-sivustosi, kun ei ei ole tinnyt KUBeista mitään"

Valheidesi lista jatkuu.

" jan väittä että JIT valehtelee."

Ja jatkuu.

"Minä katson suoraan Almazilta inkä sun loppumattomilta skitsopakkomiellevääristelysivuiltasi."

Ja jatkuu.

Tietoni on Almazilta mahdollisimman suoraan sekä venäjää osaavista että virallisista lähteistä.

Huomioin vastauksesi päivitetyn taulukon oikeanpuolimmaisessa sarakkeessa, ne ei valheitasi/perättömyyksiäsi muuksi muuttaneet.

Sinulla on joku typerä tarve puolustella aiheessa valehtelevaa venäjää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat