Sivut

Kommentit (33)

ekavekara
Seuraa 
Viestejä9069

jussipussi kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:

Eikö Venäjä saa rakentaa omalle maalleen mitä haluaa?  Pitäisikö kysyä US/Natolta - tai Suomelta lupa? 

 

Kuuluuko se Venäjälle, jos Suomi liittyy Natoon? Pitäisikö siihen olla Venäjän lupa?

Kyllä omalle maalle saa tarvittaessa rakentaa Nato-joukot.  Oma lupa.

Samaa mieltä, mutta kaipaisin asiaan Ilkka Luoman mielipiteen. Onko Suomella oikeus päättää Nato-jäsenyydestä ja/tai Nato-joukoista maaperällään kysymättä asiaa Venäjältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jaho
Seuraa 
Viestejä933

Ilkka Luoma kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
Mikä järki on tarjota viisumivapaus maalle, jonka keskeinen ideologia on heikentää länsimaita? Olisi täysin idioottimainen teko. Johan tämä on nähty Ukrainassa, kun maa haluaa lähetsyä ideologisesti demokraattista länttä, niin Venäjä lähettää sotajoukot Itä-Ukrainaan. Ja lievemmin vaikutusyrityksenä useissa vaaleissa ympäri läntisen maailman.

...

...

Kerrankin aloituksen asiaytimessa!

Ehkä matkailurahat Suomeen ovat kiikarissa ... ?

.

Ei, vaan nämä viisumiasiat sotkevat Ilkan palkanmaksajan intressejä. Tästä syystä Ilkkaa on pyydetty aktivoitumaan tällä palstalla bannien jälkeen. Mielipidevaikutus on se tärkein pointti tässä.

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä9177

ekavekara kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:

Eikö Venäjä saa rakentaa omalle maalleen mitä haluaa?  Pitäisikö kysyä US/Natolta - tai Suomelta lupa? 

 

Kuuluuko se Venäjälle, jos Suomi liittyy Natoon? Pitäisikö siihen olla Venäjän lupa?

Kyllä omalle maalle saa tarvittaessa rakentaa Nato-joukot.  Oma lupa.

Samaa mieltä, mutta kaipaisin asiaan Ilkka Luoman mielipiteen. Onko Suomella oikeus päättää Nato-jäsenyydestä ja/tai Nato-joukoista maaperällään kysymättä asiaa Venäjältä?

...

.

Kyllä! Ja kansa on tehyt oman enemmistöpäätöksen Natoon liittymättömyydestä, jota pr. Sauli Niinistö komppaa kertomalla olevansa suomalainen  - muistaakseni amerikkalaiselle Newsweek lehdelle. 

.

" ... Olen suomalainen -presidentti Sauli Niinistö

https://ilkkaluoma.blogspot.com/2018/06/presidentti-niinisto-noudattaa.html -

Niinistö totesi vakaasti kysymykseen Natoon liittymisestä olevansa suomalainen [2 ja samaan hengenvetoon jatkoi, etteivät suomalaiset innostu Natosta - ”olen siis suomalainen”. Nyt kansakuntamme jyrähti voimallisesti ja antoi arvostetulle presidentillemme selvän ja ystävällisen ohjeen – ei kannata suositella Natoa, emme hyväksy sitä edes silloin. Aihe lienee loppuun käsitelty.

[2 ~ https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/presidentti-niinisto-ftlle-suomala... -

...

EKSTRA

Otteita ja linkkejä mediasta, kun tämä uusin Nato-tutkimusta uutisoitiin ---

1]

35 prosenttia suomalaisista kannattaisi Nato-jäsenyyden hakemista, jos presidentti Niinistö pitäisi sitä Suomen turvallisuudelle järkevänä -otsikko Turun Sanomista

~http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4049468/35+prosenttia+suomalaisista+kan... - ... "

~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2018/08/kansakunta-jyrahti-ei-natoon-ede...  - 

.

Ilkka Luoma

"Sanat ovat vaillinaisuutta, mutta yritettävä on ~ kunnes kuvat aukeavat mieliin harmonisena jatkumona. Tajunnanvirta on ajallista vilinää sielun peilissä - silmissä, mutta jäikö yhteys ymmärrykseen ja mieleen saavuttamatta? ..."

Tommi Turmiola
Seuraa 
Viestejä906

Ilkka Luoma kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:

Eikö Venäjä saa rakentaa omalle maalleen mitä haluaa?  Pitäisikö kysyä US/Natolta - tai Suomelta lupa? 

 

Kuuluuko se Venäjälle, jos Suomi liittyy Natoon? Pitäisikö siihen olla Venäjän lupa?

Kyllä omalle maalle saa tarvittaessa rakentaa Nato-joukot.  Oma lupa.

Samaa mieltä, mutta kaipaisin asiaan Ilkka Luoman mielipiteen. Onko Suomella oikeus päättää Nato-jäsenyydestä ja/tai Nato-joukoista maaperällään kysymättä asiaa Venäjältä?

...

.

Kyllä! Ja kansa on tehyt oman enemmistöpäätöksen Natoon liittymättömyydestä, jota pr. Sauli Niinistö komppaa kertomalla olevansa suomalainen  - muistaakseni amerikkalaiselle Newsweek lehdelle. 

.

" ... Olen suomalainen -presidentti Sauli Niinistö

https://ilkkaluoma.blogspot.com/2018/06/presidentti-niinisto-noudattaa.html -

Niinistö totesi vakaasti kysymykseen Natoon liittymisestä olevansa suomalainen [2 ja samaan hengenvetoon jatkoi, etteivät suomalaiset innostu Natosta - ”olen siis suomalainen”. Nyt kansakuntamme jyrähti voimallisesti ja antoi arvostetulle presidentillemme selvän ja ystävällisen ohjeen – ei kannata suositella Natoa, emme hyväksy sitä edes silloin. Aihe lienee loppuun käsitelty.

[2 ~ https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/presidentti-niinisto-ftlle-suomala... -

...

EKSTRA

Otteita ja linkkejä mediasta, kun tämä uusin Nato-tutkimusta uutisoitiin ---

1]

35 prosenttia suomalaisista kannattaisi Nato-jäsenyyden hakemista, jos presidentti Niinistö pitäisi sitä Suomen turvallisuudelle järkevänä -otsikko Turun Sanomista

~http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4049468/35+prosenttia+suomalaisista+kan... - ... "

~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2018/08/kansakunta-jyrahti-ei-natoon-ede...  - 

.

Se "kansa" taitaa olla trollien, putinistien, 7-tähteen liikkeen, Kapun, IPUn ja uusvärysläisten  joukkio, jonka yhteenlaskettu äänimäärä eduskuntavaaleissa oli pari tuhatta.

Kyselyjen mukaan enemmistö suomalaisista haluaa NATOn jäseneksi mikäli ulkopoliittinen johto näin suosittelee.

"Persaukisuus on itseaiheutettu olotila" - T. Turmiola 2017

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä9177

Tommi Turmiola kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:

Eikö Venäjä saa rakentaa omalle maalleen mitä haluaa?  Pitäisikö kysyä US/Natolta - tai Suomelta lupa? 

 

Kuuluuko se Venäjälle, jos Suomi liittyy Natoon? Pitäisikö siihen olla Venäjän lupa?

Kyllä omalle maalle saa tarvittaessa rakentaa Nato-joukot.  Oma lupa.

Samaa mieltä, mutta kaipaisin asiaan Ilkka Luoman mielipiteen. Onko Suomella oikeus päättää Nato-jäsenyydestä ja/tai Nato-joukoista maaperällään kysymättä asiaa Venäjältä?

...

.

Kyllä! Ja kansa on tehyt oman enemmistöpäätöksen Natoon liittymättömyydestä, jota pr. Sauli Niinistö komppaa kertomalla olevansa suomalainen  - muistaakseni amerikkalaiselle Newsweek lehdelle. 

.

" ... Olen suomalainen -presidentti Sauli Niinistö

https://ilkkaluoma.blogspot.com/2018/06/presidentti-niinisto-noudattaa.html -

Niinistö totesi vakaasti kysymykseen Natoon liittymisestä olevansa suomalainen [2 ja samaan hengenvetoon jatkoi, etteivät suomalaiset innostu Natosta - ”olen siis suomalainen”. Nyt kansakuntamme jyrähti voimallisesti ja antoi arvostetulle presidentillemme selvän ja ystävällisen ohjeen – ei kannata suositella Natoa, emme hyväksy sitä edes silloin. Aihe lienee loppuun käsitelty.

[2 ~ https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/presidentti-niinisto-ftlle-suomala... -

...

EKSTRA

Otteita ja linkkejä mediasta, kun tämä uusin Nato-tutkimusta uutisoitiin ---

1]

35 prosenttia suomalaisista kannattaisi Nato-jäsenyyden hakemista, jos presidentti Niinistö pitäisi sitä Suomen turvallisuudelle järkevänä -otsikko Turun Sanomista

~http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4049468/35+prosenttia+suomalaisista+kan... - ... "

~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2018/08/kansakunta-jyrahti-ei-natoon-ede...  - 

.

Se "kansa" taitaa olla trollien, putinistien, 7-tähteen liikkeen, Kapun, IPUn ja uusvärysläisten  joukkio, jonka yhteenlaskettu äänimäärä eduskuntavaaleissa oli pari tuhatta.

Kyselyjen mukaan enemmistö suomalaisista haluaa NATOn jäseneksi mikäli ulkopoliittinen johto näin suosittelee.

.

...

Luitko linkinalaisjutut ja tulitko ymmärrykseen lukemisesi pohjalta - linkit ovat toimivia ja useimmat medialinkkejä. Uskotko median kirjoittavan tässä kohden muunneltua totuutta - kerrotko lukijoille mielipiteesi? Uskoisin sen kiinnostavan asialukijoita. 

.

Ilkka Luoma

"Sanat ovat vaillinaisuutta, mutta yritettävä on ~ kunnes kuvat aukeavat mieliin harmonisena jatkumona. Tajunnanvirta on ajallista vilinää sielun peilissä - silmissä, mutta jäikö yhteys ymmärrykseen ja mieleen saavuttamatta? ..."

ekavekara
Seuraa 
Viestejä9069

Ilkka Luoma kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:

Eikö Venäjä saa rakentaa omalle maalleen mitä haluaa?  Pitäisikö kysyä US/Natolta - tai Suomelta lupa? 

 

Kuuluuko se Venäjälle, jos Suomi liittyy Natoon? Pitäisikö siihen olla Venäjän lupa?

Kyllä omalle maalle saa tarvittaessa rakentaa Nato-joukot.  Oma lupa.

Samaa mieltä, mutta kaipaisin asiaan Ilkka Luoman mielipiteen. Onko Suomella oikeus päättää Nato-jäsenyydestä ja/tai Nato-joukoista maaperällään kysymättä asiaa Venäjältä?

...

.

Kyllä!

.

Hieno homma. Jos ja kun jäsenyys tulee ajankohtaiseksi te venäjän trollit ette ala vänkäämään asiasta, että asiaa pitäisi jotenkin Venäjältä kysyä. ;)

Tommi Turmiola
Seuraa 
Viestejä906

Ilkka Luoma kirjoitti:
Tommi Turmiola kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
ekavekara kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:

Eikö Venäjä saa rakentaa omalle maalleen mitä haluaa?  Pitäisikö kysyä US/Natolta - tai Suomelta lupa? 

 

Kuuluuko se Venäjälle, jos Suomi liittyy Natoon? Pitäisikö siihen olla Venäjän lupa?

Kyllä omalle maalle saa tarvittaessa rakentaa Nato-joukot.  Oma lupa.

Samaa mieltä, mutta kaipaisin asiaan Ilkka Luoman mielipiteen. Onko Suomella oikeus päättää Nato-jäsenyydestä ja/tai Nato-joukoista maaperällään kysymättä asiaa Venäjältä?

...

.

Kyllä! Ja kansa on tehyt oman enemmistöpäätöksen Natoon liittymättömyydestä, jota pr. Sauli Niinistö komppaa kertomalla olevansa suomalainen  - muistaakseni amerikkalaiselle Newsweek lehdelle. 

.

" ... Olen suomalainen -presidentti Sauli Niinistö

https://ilkkaluoma.blogspot.com/2018/06/presidentti-niinisto-noudattaa.html -

Niinistö totesi vakaasti kysymykseen Natoon liittymisestä olevansa suomalainen [2 ja samaan hengenvetoon jatkoi, etteivät suomalaiset innostu Natosta - ”olen siis suomalainen”. Nyt kansakuntamme jyrähti voimallisesti ja antoi arvostetulle presidentillemme selvän ja ystävällisen ohjeen – ei kannata suositella Natoa, emme hyväksy sitä edes silloin. Aihe lienee loppuun käsitelty.

[2 ~ https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/presidentti-niinisto-ftlle-suomala... -

...

EKSTRA

Otteita ja linkkejä mediasta, kun tämä uusin Nato-tutkimusta uutisoitiin ---

1]

35 prosenttia suomalaisista kannattaisi Nato-jäsenyyden hakemista, jos presidentti Niinistö pitäisi sitä Suomen turvallisuudelle järkevänä -otsikko Turun Sanomista

~http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4049468/35+prosenttia+suomalaisista+kan... - ... "

~ https://ilkkaluoma.blogspot.com/2018/08/kansakunta-jyrahti-ei-natoon-ede...  - 

.

Se "kansa" taitaa olla trollien, putinistien, 7-tähteen liikkeen, Kapun, IPUn ja uusvärysläisten  joukkio, jonka yhteenlaskettu äänimäärä eduskuntavaaleissa oli pari tuhatta.

Kyselyjen mukaan enemmistö suomalaisista haluaa NATOn jäseneksi mikäli ulkopoliittinen johto näin suosittelee.

.

...

Luitko linkinalaisjutut ja tulitko ymmärrykseen lukemisesi pohjalta - linkit ovat toimivia ja useimmat medialinkkejä. Uskotko median kirjoittavan tässä kohden muunneltua totuutta - kerrotko lukijoille mielipiteesi? Uskoisin sen kiinnostavan asialukijoita. 

.

EIhän nuo omat propagandakirjoituksesi ole mitään oikeita lähdetietoja. Jos oikein muistan niiden "lähteenä" on vielä vanhempi propagandasi. 

Jos linkeissäsi olisi joku fakta niin et edes itse ole tuonut sitä esille - miksi muka jonkun kommentoijan pitäisi haaskata niihin aikaa.

TS:n kyselyn tulos on ihan yhtä hyvä kuin Tietoykkösenkin eikä ne kumoa tosiaan. Otanta ja ajankohta eivät ole samoja, mikä ymmärtäminen ei vaadi kovin paljoa.

"Persaukisuus on itseaiheutettu olotila" - T. Turmiola 2017

Ilkka Luoma
Seuraa 
Viestejä9177

jussipussi kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:

Luitko.

Ukrainalaisten pitää erityisesti kuristaa Venäläisten tuloa. Ihan omin luvin tulevat Venäläiset rajan yli.

...

.

Nythän on kyse venäläisten matkailijoiden Suomeen tulosta - ovat yksi suurimpia ryhmiä, jotka tuovat rahaa maahamme - varsinkin pidemmässä juoksussa tarkasteltaessa. Haluaisitko, että tuo rahavirta tyrehdytetään?

.

Ilkka Luoma

"Sanat ovat vaillinaisuutta, mutta yritettävä on ~ kunnes kuvat aukeavat mieliin harmonisena jatkumona. Tajunnanvirta on ajallista vilinää sielun peilissä - silmissä, mutta jäikö yhteys ymmärrykseen ja mieleen saavuttamatta? ..."

ekavekara
Seuraa 
Viestejä9069

Ilkka Luoma kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Ilkka Luoma kirjoitti:

Luitko.

Ukrainalaisten pitää erityisesti kuristaa Venäläisten tuloa. Ihan omin luvin tulevat Venäläiset rajan yli.

...

.

Nythän on kyse venäläisten matkailijoiden Suomeen tulosta - ovat yksi suurimpia ryhmiä, jotka tuovat rahaa maahamme - varsinkin pidemmässä juoksussa tarkasteltaessa. Haluaisitko, että tuo rahavirta tyrehdytetään?

.

Eikö se viisumi tuo vain lisää rahaa Suomeen? Ja samalla tietty estää haitallisemman aineksen pääyn maahan ilman sen suurempia selkkauksia. Kaiken kaikkiaan fiksu systeemi!

MooM
Seuraa 
Viestejä9149

Tommi Turmiola kirjoitti:
Enemmistö suomalaisista haluaa tehdä yhteistyötä NATOn kanssa.

Kansakunta jyrähti:  Syvenevä sotilaallinen yhteistyö USA:n ja NATO:n kanssa on järkevä tapa reagoida Venäjän synnyttämään uhkaan.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat