Sivut

Kommentit (275)

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2753

Aika erikoiselta näyttää kytkentä, miksi siinä on 2 tasasuuntaajaa?

Varmista että yleismittari on tasajännitealueella kun mittaat.

Laita tietoja generaattorista, JOS et tiedä kuinka johdot kytketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26212

Tokilogi kirjoitti:
Aika erikoiselta näyttää kytkentä, miksi siinä on 2 tasasuuntaajaa?

Varmista että yleismittari on tasajännitealueella kun mittaat.

Laita tietoja generaattorista, JOS et tiedä kuinka johdot kytketään.

Se on OVOLON innovaatio.

Maailmalla on näitä enemmän.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

BLOGI: https://max3fan.blogspot.com/

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2753

Mittaa generaattorin johtojen väliltä pienimmällä ohmialueella, ilman tasasuuntaajia, näyttääkö mitään? ja myös jännitealueella (vaihtojännite), pyöritä generaattoria samalla.

Lukeeko generaattorissa jotain?

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26212

Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

BLOGI: https://max3fan.blogspot.com/

jjw
Seuraa 
Viestejä1061

Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?


Laskitko oikein Vestaksen hyötysuhteen?
Oliko tuulen nopeus "cut out speed" vai "rated speed"

http://www.wind-power-program.com/turbine_characteristics.htm

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26212

jjw kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?


Laskitko oikein Vestaksen hyötysuhteen?
Oliko tuulen nopeus "cut out speed" vai "rated speed"

http://www.wind-power-program.com/turbine_characteristics.htm

Rated speed.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

BLOGI: https://max3fan.blogspot.com/

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26212

jjw kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?


Laskitko oikein Vestaksen hyötysuhteen?
Oliko tuulen nopeus "cut out speed" vai "rated speed"

http://www.wind-power-program.com/turbine_characteristics.htm

Lasken uudestaan.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

BLOGI: https://max3fan.blogspot.com/

ovolo
Seuraa 
Viestejä7752

jjw kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?


Laskitko oikein Vestaksen hyötysuhteen?
Oliko tuulen nopeus "cut out speed" vai "rated speed"

http://www.wind-power-program.com/turbine_characteristics.htm

Nämä on vain Majurin propagandapläjäyksiä, joilla mollataan HAWT-myllyjä, kun omasta ei vielä ole minkäänlaisia tuloksia. Eli vähän samaa, kuin Venäjän trollitehtaalla Savuškininkatu 55:ssä Pietarissa.

Ei voi olla niin, että jos miehellä on pitkän matikan laudatur, hän voisi vahingossa laskea kilpailijoiden myllyjen suorituskyvyn noin pieleen?

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26212

ovolo kirjoitti:
jjw kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?


Laskitko oikein Vestaksen hyötysuhteen?
Oliko tuulen nopeus "cut out speed" vai "rated speed"

http://www.wind-power-program.com/turbine_characteristics.htm

Nämä on vain Majurin propagandapläjäyksiä, joilla mollataan HAWT-myllyjä, kun omasta ei vielä ole minkäänlaisia tuloksia. Eli vähän samaa, kuin Venäjän trollitehtaalla Savuškininkatu 55:ssä Pietarissa.

Ei voi olla niin, että jos miehellä on pitkän matikan laudatur, hän voisi vahingossa laskea kilpailijoiden myllyjen suorituskyvyn noin pieleen?

Ei niin...se on hyvin helppo jokaisen laskea.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

BLOGI: https://max3fan.blogspot.com/

jjw
Seuraa 
Viestejä1061

Major_Breakthrough kirjoitti:
jjw kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?


Laskitko oikein Vestaksen hyötysuhteen?
Oliko tuulen nopeus "cut out speed" vai "rated speed"

http://www.wind-power-program.com/turbine_characteristics.htm

Rated speed.


Mikä se on ko. myllylle?
En löytänyt Vestaksen sivuilta.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä26212

jjw kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
jjw kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?


Laskitko oikein Vestaksen hyötysuhteen?
Oliko tuulen nopeus "cut out speed" vai "rated speed"

http://www.wind-power-program.com/turbine_characteristics.htm

Rated speed.


Mikä se on ko. myllylle?
En löytänyt Vestaksen sivuilta.

Kaikki isot Vestakset saavuttaa nominaalisen tehonsa 15 m/s tuulesssa.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

BLOGI: https://max3fan.blogspot.com/

ovolo
Seuraa 
Viestejä7752

Major_Breakthrough kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
jjw kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Tuo Vestaksen V-150 11.7% todellinen hyötysuhde ilmassan energian konvertoinnissa sähköksi on noin 6 x ( kertaa ) huonompi kuin paras hyötysuhde pienellä 20 KW puolalaisella ANEW S-1llä.

Voisiko siis ANEW todella valehdella tuloksiaan 600 % paremmiksi kuin ovat ?


Laskitko oikein Vestaksen hyötysuhteen?
Oliko tuulen nopeus "cut out speed" vai "rated speed"

http://www.wind-power-program.com/turbine_characteristics.htm

Nämä on vain Majurin propagandapläjäyksiä, joilla mollataan HAWT-myllyjä, kun omasta ei vielä ole minkäänlaisia tuloksia. Eli vähän samaa, kuin Venäjän trollitehtaalla Savuškininkatu 55:ssä Pietarissa.

Ei voi olla niin, että jos miehellä on pitkän matikan laudatur, hän voisi vahingossa laskea kilpailijoiden myllyjen suorituskyvyn noin pieleen?

Ei niin...se on hyvin helppo jokaisen laskea.

Esitä koko laskutoimitus  lähtöarvoineen täällä!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat