Mistä piirakkaa oikeesti hyvännäköselle nörtille?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli mistä löytyis tavallisia naisia, onko heitä?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Tämä on Tiedelehden keskustelupalsta.

[size=150:1pplkyzr]Ei epätoivoisien teinien iskupaikka![/size:1pplkyzr]

Jumalauta mulla menee hermot teidän säälittävien pellejen kanssa.

Vierailija
Kalle Korruptio
[size=150:ua5krogf]Ei epätoivoisien teinien iskupaikka![/size:ua5krogf]

Pitäisi kyllä saada muutamalle luotettavalle vakiokävijälle oikeudet
poistaa viestiketjuja, niin foorumin taso nousisi huomattavan nopeasti.

Vierailija

ettei naista löydy. Kannattaa opetella ensin ihan vaikka arvostamaan naisia, eikä ajatella että naiset ovat vain jotain esineitä.

Vierailija
Duffy
Kalle Korruptio
[size=150:15m0hfux]Ei epätoivoisien teinien iskupaikka![/size:15m0hfux]

Pitäisi kyllä saada muutamalle luotettavalle vakiokävijälle oikeudet
poistaa viestiketjuja, niin foorumin taso nousisi huomattavan nopeasti.

Perjantai-apu-moderaattori.
Tämä kyseinen henkilö voisi poistaa ainoastaan PE-LA-välisiä viestiketjuja.
Palstan sääntöihin lisättävä huomautus, että jos luot topiccisi tuona aikana,
voi se helpommin tulla poistetuksi.

Ilmottaudun vapaaehtoisesti vapaaehtoiseksi ehdokkaaksi.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005
scapegoat
ettei naista löydy. Kannattaa opetella ensin ihan vaikka arvostamaan naisia, eikä ajatella että naiset ovat vain jotain esineitä.

Naisia voi kyllä saada arvostamalla heitä kuin esineitä,pitää vain osata puhua tuubaa pätevästi.

Maailmassa on paljon miehiä jotka "arvostavat naisia" ja elävät tukevasti selibaatissa.

Siinä mielessä neuvosi on harhaanjohtava.

Komeus auttaa myös...

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mikä on tavallinen nainen?. Evoluutiopsykologi sano että yli 35 vuotiaille naisille kelpaa melkein minkälainen mies tahansa. Nuoremmat naiset monesti etsii viisaista ja komeita myös rikkaita miehiä.

Naisia on on enempi kun miehiä, nuoret naiset yrittää aina pyydystää parhaimmat miehet. Niin vanhoille naisille jää sitten jämät.

Naiset myös arvostavat älykkyyttä ja sitä että miehellä on arvostusta.

Tämä jutut oli siis tämän päivän iltasanomissa 8.9.06

vaikkapa kerran eronneelle lapsettomalle 35 vuotiaalle naiselle, kelpaa ihan varmasti kaikki miehet 25 vuodesta ylöspäin. Koska perjatteessa saman ikäiset sinkkumiehet etsivät 23-30 vuotiaita naisia.

Vierailija
installer
scapegoat

Naisia voi kyllä saada arvostamalla heitä kuin esineitä,pitää vain osata puhua tuubaa pätevästi.

Maailmassa on paljon miehiä jotka "arvostavat naisia" ja elävät tukevasti selibaatissa.

Komeus auttaa myös...

Täyttä asiaa.

Tässä on teille elävä esimerkki. Aina olen naisia hyvin paljon arvostanut ja
ilman joudun olemaan.

Ei puhettakaan, että saisin esim. yökerhoista jonkun mukaani, kaikki menee 184cm kaverilleni, joka ei epäile näyttää suoraan, jos "vosun" ulkonäössä on jotain huomautettavaa.

Kaverini kohtelee naisia kuin halpoja hyödykettä, mutta silti niitä vilisee hänen ympärillään.
Jokainen hoito olisi valmis perustamaan perheen hänen kanssaan, mutta kaverini vain naureskelee heille ja näyttää saamian tekstiviestejään puhuen matkimistarkoituksessa kimiällä äänellä, lukien heidän viestejään.

Puhelinmuistio on täynnä numeroita: Lutka 1, Lutka 2, Lutka 3, Vosu 1, blondi 3, jne..

Vierailija

Maukka ei yleensä jää ilman jos haluaa.

Joskus kyllä. 2 kolmesata tuottaa tuloksen ja lopulta annan käyntikortin jos ei säkä käy niin useimmat " menetetyistä" soittaa seuraavana päivänä. Maukka iskee omin kyvyin ei niin mitä edustaa...

Vierailija
Perkele
installer
scapegoat

Komeus auttaa myös...

Täyttä asiaa.

Tässä on teille elävä esimerkki. Aina olen naisia hyvin paljon arvostanut ja
ilman joudun olemaan.

Ei puhettakaan, että saisin esim. yökerhoista jonkun mukaani, kaikki menee 184cm kaverilleni, joka ei epäile näyttää suoraan, jos "vosun" ulkonäössä on jotain huomautettavaa.

Kaverini kohtelee naisia kuin halpoja hyödykettä, mutta silti niitä vilisee hänen ympärillään.
Jokainen hoito olisi valmis perustamaan perheen hänen kanssaan, mutta kaverini vain naureskelee heille ja näyttää saamian tekstiviestejään puhuen matkimistarkoituksessa kimiällä äänellä, lukien heidän viestejään.

Puhelinmuistio on täynnä numeroita: Lutka 1, Lutka 2, Lutka 3, Vosu 1, blondi 3, jne..

No tuossa on kyllä perää.
Itse olen 187cm pitkä, eikä minun koskaan ole tarvinnut itse tehdä aloitetta naisien kanssa ollessani yöjuoksuillani. Niitä tulee kuin automaattisesti.

Rumat eli lihavat eivät onneksi edes yritä, joten säästyn nololta vaivaltakin.
Kyllä sitä tietenkin alkaa pitämään itsestäänselvyytenä muijia, koska hyvännökösiäkin on niin helppo saada.

Vierailija
Maukka Perusjatka

Joskus kyllä. 2 kolmesata tuottaa tuloksen ja lopulta annan käyntikortin jos ei säkä käy niin useimmat " menetetyistä" soittaa seuraavana päivänä. Maukka iskee omin kyvyin ei niin mitä edustaa...

Sinä jos satut tulemaan minua vastaan, isken kyllä hyvin mielelläni sinulta leegot kurkkuun,
saatanan huorapukki. Vaimo, tyttöystävä, rakastajatar ja lisää pitää vain saada.

Jumalauta.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005
Maukka Perusjatka

Etkös sinä ole naimisissa oleva mies?

Vierailija

"Olen hyvännäköinen nörtti annatko minulle piirakkaa sinä tavallinen nainen?" epäilen suuresti, että onnistuu. Tätä minä tarkoitin. Ja jos sinä oikeasti olet nörtti, niin etsi nörttinaisia (älä tavallisia), nörttinaisethan eivät näe miehessä mitään muuta kuin aivot

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Mitä tarkoittaa "hyvännäköinen nörtti"?

Siis onko kyseessä kauniskasvoinen poika joka hakkaa tietokonetta?

Vai onko kyseessä komea ,maskuliininen mies joka tietokonetta vain hieroo?

Haetaanko tässä nyt lyhytaikaista seksiseuraa vai suhdetta?

HÄH?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat