Paska Viini!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pelästyin!
Korkkasin viime viikolla ostetun viinipullon kymmenen kaljan jälkeen. Merkki on Blue Nun, MERLOT 2005. Tämähän on yllätykseksi aika hyvää jääkaappi kylmänä.

Sori kirjoitusvirheet ne johtuu oluesta ja viinistä.

Sivut

Kommentit (29)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka
Pelästyin!
Korkkasin viime viikolla ostetun viinipullon kymmenen kaljan jälkeen. Merkki on Blue Nun, MERLOT 2005. Tämähän on yllätykseksi aika hyvää jääkaappi kylmänä.

Eiköhän se vielä parane, kun vähän lämpiää.

Omalla listalla on nyt Château de Seguin 2003 - Bordeaux Supérieur. Menettelee, mutta ei ole mielestäni aivan hintansa väärtti (10,90 EUR).

Vierailija
Kalle Korruptio
Toivottavasti saat alaikäisenä alkoholimyrkytyksen ja kuolet pois,
vähäjärkinen, ärsyttävä teini-trolli.

Kalle...rauhoítu. Ei elämä ole niin julmaa tai mustavalkoista kuin luulet.

Vierailija
Volitans
Maukka Perusjatka
Pelästyin!

Eiköhän se vielä parane, kun vähän lämpiää.

Omalla listalla on nyt Château de Seguin 2003 - Bordeaux Supérieur. Menettelee, mutta ei ole mielestäni aivan hintansa väärtti (10,90 EUR).

Juuri sinun kommettiasi odotinkin, myös Mummon mutta ei taida olla paikalla.

Puteli on ollut pöydällä, eikä ainakaan pahemmaksi oo muuttunut kun oon siitä kaadellut.

Itse välttelen ranskalaisia viinejä, hinta-laatu-suhde on mielestäni heikko. Australialaiset ja etelä amerikasta tuodut viinit on mielestäni parempia.

Vierailija
Kalle Korruptio
[size=150:3r8ra811]Älkää ruokkiko trollia ![/size:3r8ra811]

Jaa miten niin? Etkö osaa erotaaa? Lupasinhan sinulle Vagina jos lähetä skype osoitteen niin opetan sinuakin....

Tämä on harrastus. Mutta aiheet vaihtelee.... ei kaikki oo trolleja.
Tosin taidat pelätä yksinomaan sitä että aihe saattaa herättää keskustelua. Sekös ei kilpailevalle trollille käy.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Kalle Korruptio
[size=150:hcsq9tcr]Älkää ruokkiko trollia ![/size:hcsq9tcr]

Jaa miten niin? Etkö osaa erotaaa? Lupasinhan sinulle Vagina jos lähetä skype osoitteen niin opetan sinuakin....

Tämä on harrastus. Mutta aiheet vaihtelee.... ei kaikki oo trolleja.
Tosin taidat pelätä yksinomaan sitä että aihe saattaa herättää keskustelua. Sekös ei kilpailevalle trollille käy.

Jos Maukka ei osaa erottaa Liittynyttä ja pikku Kallea toisistaan,
niin siitäkin voi tehdä omat johtopäätöksensä Maukan älykkyydestä.

Vierailija

Olen hämmästyen havainnut että viinillä ja oluella on paljon yhteistä...
Sillä erolla että olut on juotavaa.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka

Itse välttelen ranskalaisia viinejä, hinta-laatu-suhde on mielestäni heikko. Australialaiset ja etelä amerikasta tuodut viinit on mielestäni parempia.

Niin itsekin aiemmin. Hinta on kyllä kova, varsinkin hyvissä. Ja halvallahan ei hyvää ranskalaista saa.

Nyttemmin olen ostanut vain ranskalaisia siitä syystä, että aloitin ranskan kielen opiskelun ja samalla seikkailumatkan ranskalaisen keittiön saloihin.

Chileläisiä punkkuja on tullut juotua - edullisia ja silti hyviä, esimerkkinä Casillero del Diablo - Cabernet Sauvignon.

Australialaisista tulee mieleen muutamia vuosia sitten myynnissä ollut pikku pullo - "Late Harvest". Oli erinomaisen makuinen jälkkäriviini - Sauternes tyyppinen. Kuin hunajaa. Ostin kaikki pullot mitä löysin

Vierailija
Volitans
Maukka Perusjatka

Niin itsekin aiemmin. Hinta on kyllä kova, varsinkin hyvissä. Ja halvallahan ei hyvää ranskalaista saa.

Nyttemmin olen ostanut vain ranskalaisia siitä syystä, että aloitin ranskan kielen opiskelun ja samalla seikkailumatkan ranskalaisen keittiön saloihin.

Chileläisiä punkkuja on tullut juotua - edullisia ja silti hyviä, esimerkkinä Casillero del Diablo - Cabernet Sauvignon.

And I drinked it also. Plese keep it going....

Australialaisista tulee mieleen muutamia vuosia sitten myynnissä ollut pikku pullo - "Late Harvest". Oli erinomaisen makuinen jälkkäriviini - Sauternes tyyppinen. Kuin hunajaa. Ostin kaikki pullot mitä löysin

Rahnasta ei oo kiinni. Koko puteli on kohta juotu. Ostan alakerrasta uuden.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka

Saanen sitten suositella:

Château Latour
Château Pétrus

Ja nimenomaan tässä järjestyksessä - hyvä ensin ja parempi jälkeen.

Vierailija
Volitans
Maukka Perusjatka

Château Latour
Château Pétrus

EDIT: Poistin känniörvellyksen. Ei hajua mitä olin sanomassa. Tais olla se viini liikaa...

jo
Seuraa 
Viestejä2776
Liittynyt10.8.2006
Volitans
Maukka Perusjatka

Château Latour
Château Pétrus

Petrus etiketissâ on pelkka Pétrus. (ei Château... ) Mutta kokeilkaapas Le Pin.

jo.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
jo

Petrus etiketissâ on pelkka Pétrus. (ei Château... ) Mutta kokeilkaapas Le Pin.

Höpö höpö. Etiketissä lukee hyvinkin selvästi, että "Mis en bouteilles au chateau".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat