Viisasten kivi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Miten kultaa tehdään?

Otetaan kiinteää ainetta, joka on mielellään lähellä kullan ominaisuuksia ja ennen kaikkea kultaa kevyempää.

Järjestetään tila, jossa tähän aineeseen kohdistuu kova ulkoinen paine.

Tämän jälkeen aineen läpi pitää saada menemään tiheää energiaa aaltoina, joissa olevat energiakimput putsaavat atomien ytimien välisen alueen eli sitä energiaa joka avautuu kolmiulotteisesti laajenevista atomien ytimistä ja joilla atomien ytimet tönivät toisiaan poispäin toisistaan.

Sopiva ulkoinen paine ja oikean tiheyden ja aallonpituuden omaava energia-aalto/energia-aallot yhdessä saa aineen muuttumaan kullaksi.

Ja näin on!!!

Savor

;):)

Kommentit (8)

Vierailija

Miksi muuten kulta esiintyisi kultasuonina?

Savor

Ja J oulu P ukki S avosta lahjoittaa ihmisille niin paljon kultaa kuin he ikinä haluavat.

Savor

Vierailija

Mun mielestä on hauska katsella kun joku nörtti jaksaa trollata ja ketään ei edes kiinnosta sen paskanjauhanta

Vierailija

Kun ajatellaan kuinka paljon ihmisiä on paska kiinnostanut esim. lannoitteena ja kuinka paljon paskasta ylipäätään puhutaan, niin siinä vaiheessa kun ajatukseni kiinnostaa vaikkapa puoletkin paskan verrasta, niin silloin ollaan jo hyvinkin pitkällä mullistamassa maailmankuvaa.

Esim. Kopernikuksen julkaisu ei kiinnostanut 60 vuoteen edes promillen vertaa ihmisiä, mitä paska silloin kiinosti ihmisiä lannoitteena, puhumattakaan paskahuumorista, jota varmaankin jo silloin oli riittävästi.

Savor

Vierailija
Savor

Savor

Ja J oulu P ukki S avosta lahjoittaa ihmisille niin paljon kultaa kuin he ikinä haluavat.

Savor

Paskat kulta esiinny minään "suonina", se voi olla vaikkapa arseenikiisun hilassa. . Olet kyllä mies oikeasti hoidon tarpeessa, mutta mikäpä minä olen ketään arvostelemaan.

Vierailija
Peksu
Savor

Savor

Savor

Paskat kulta esiinny minään "suonina", se voi olla vaikkapa arseenikiisun hilassa. . Olet kyllä mies oikeasti hoidon tarpeessa, mutta mikäpä minä olen ketään arvostelemaan.

ai jaa, no sittenhän se romuttaa koko ajatukseni yhdestä yksinkertaisesta periaatteesta ja näin minun pitää kuopata se tänne Kuopioon.

Savor

Vierailija

Tieteen kuvalehti kertoo miten yllättävän paljon kultaa löytyykään vuoristoista tai vuoristojen läheltä eli oliko se mannerlaattojen yhtymäkohdista.

Ja tämähän ei tietysti ihmetytä meitä ollenkaan.

Savor

Uusimmat

Suosituimmat