"Taikavarpuko" vai toimiva teknologia?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

kaivon paikkojahan katsotaan varvun avulla ja tästähän ollaan jos jotakin mieltä.

Luulisi että varvun toiminta voitaisiin todistaa, mutta kun ei niin ei.

Ja näin tämä teknologia ei varmaankaan toimi oikeasti niin kuin väitetään.

Toisaalta varpuun luottavat voivat ehkä olla oikeassa.

Ehkäpä varvun käyttäjän pitää omata tietty energiatila, että varpu taipuu. ja näin olen varpu ei ehkä aina taivukkaan ja joillakin varpu ei taivu milloinkaan.

kuulin tuossa että henkilöt joilla varpu taipuu vesisuonen yläpuolella ovat muutenkin herkkiä vesisuonille, jotka lisäävät heidän reumankos oireita ne nyt oli?

kuulin myös että nämä henkilöt pitävät/pitivät aikoinaan kuparipannua tai kuprilangasta sidottua ristikkoa sänkynsä alla.

Herra tohtori tuossa tivasi selitystä kahden riippuvan kuulan kyvystä hylkiä toisiaan silloin kun molemmilla on elektroni ylimäärä tai molemmilla on elektroni vaje ja ikäänkuin kyvystä vetää toisiaan puoleensa silloin kun toisella on ylimäärä ja toisella vaje.

Oletan että selitys tähänkin ilmiöön löytyy paineen vaihtelun avulla.

Entäpä kun vesisuonesta avautuu sellaisia energiakimppuja, jotka joissakin tapauksissa menevät varvun atomien ytimien välissä niin että tempaavat varvun atomien ytimien välistä enemmän energiaa mukaansa kuin avautuvat itse varvun atomia kohti ja varvun sisällä liikkuessaan niistä alkaa avautua koko ajan enemmän energiaa kohti varvun atomien ytimiä ja näin varvun atomit tönivät toisiaan enemmän kohti maan pintaa, jolloin tämäkin mysteeri selittyisi.

Eli henkilö jolla varpu taipuu, vaikuttaa varpuun myös itse ja vaikutus ei aina ole oikea ajatellen varvun toimintaa ja näin tämän ilmiön todistaminen ei olisi aina onnistunut.

Savor

;):)

Kommentit (2)

Vierailija

Selitys kuulostaa uskottavalta. Tuon selityksen jälkeen en osaa kuvitellakaan toista selitystä. Niin perusteellinen. Sen on pakko olla niin.

Vierailija

Toimii yhtä hyvin kuin, kotitekosen magneetin, asettamalla rauta putken etelä pohjos suuntaisesti ja kopauttamalla sitä esim vasaralla.

Kokeilkaa jos ette usko !.

Uusimmat

Suosituimmat