Uusien televisio-ohjelmien ennakkomainonta

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Olen ihmetellyt, ihmettelen taas ja vastedeskin mikä mainostoimistojen idiooteilla seisoo päässä kun näin puuduttavat tavallisen katsojan kipupisteen sietokyvyttömäksi.

Mikä juttu tämä on että mainostetaan alkavaa ohjelmaa kunnes verta valuu. Koko perheen viihdeohjelma ja minä aion räjäyttää bensa-aseman.

Kohta se alkaa. Einstein. Tiedän sen siitä hyvä tavaton etten missään olosuhteissa aio katsoa jessus sitä.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (4)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Vaari
Olen ihmetellyt, ihmettelen taas ja vastedeskin mitä mainostoimistojen idiooteilla seisoo päässä kun näin puuduttavat tavallisen katsojan kipupisteen sietokyvyttömäksi.

Mikä juttu tämä on että mainostetaan alkavaa ohjelmaa siihen pisteeseen kunnes verta valuu. Koko perheen viihdeohjelma ja minä aion räjäyttää bensa-aseman.

Kohta se alkaa. Einstein. Tiedän sen siitä hyvä tavaton etten missään olosuhteissa aio katsoa jessus sitä.

Kohta hajoaa pää. Onko se tv-yhtiö palkannut nyt jo arvon Vaarinkin mainostamaan. Ei lopu mainostoimistoilta ideat kesken, kun jo eläkeläisiäkin värvätään markkinoinnin lähettiläiksi.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Volitans
Ei lopu mainostoimistoilta ideat kesken, kun jo eläkeläisiäkin värvätään markkinoinnin lähettiläiksi.

Olet oikeassa. Hemletti. Minua on käytetty hyväksi, mutta Greyn anatomiaa en, anatomiaa ainakaan en miltään kanavalta katso sinne päinkään. En.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Kipukynnys on ylitetty myös täällä. Muistatteko, kuinka Sillä silmällä ohjelmaa mainostettiin? Siitä oli katumainoksissa, lehdissä ja kyseisellä kanavalla jatkuvasti jo kuukausi ennen ohjelman alkamista. Katsoimme erästä elokuvaa, jota ennen tuli taas Sillä silmällä -mainos. Jauhoimme Sillä silmällä -mainonnasta elokuvan alun ajan, kunnes yhtäkkiä, elokuvan keskellä, laskeutui ruudun vasemmasta yläkulmasta pieni palkki, jossa: Sillä silmällä alkaa se-ja-se-päivä. Ei voinut kuin tuijottaa luukku auki, että onko tämä totta. Arvatkaa, katsoinko jaksoakaan Sillä silmällä -sarjaa, hypnotisoinnin sfääreihin yltävästä mainonnasta huolimatta?

Kun tämä mainosbuumi alkoi luulin, että mainostettavat elokuvat pyörivät jo TV:ssä. Istuin jotain oikein katsomaankin mainoksissa sanottuun aikaan ja ihmettelin kun mitään ei näy. Nykyisin tiedän jo, että kun mainonta alkaa, on sarjan alkamiseen ainakin kuukauden verran aikaa.

Uusimmat

Suosituimmat