Päivä toisena ihmisenä

Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Jos saisit olla yhden päivän ajan täydellisesti joku toinen ihminen, kuka olisit? Tarkoituksena tässä kokeessasi olisi oppia omakohtaisen kokemuksen kautta uusi näkökulma olemiseesi kun palaat takaisin arkiminääsi. Se voi olla psykologinen, kulttuurinen, sukupuolinen, uskonnollinen tai mitä tahansa mistä haluat kokemuksia.

Minä voisin olla vanha buddhalaismunkki. Niin saisin vihdoin tietää, millainen vaikutus vuosikymmenien harjoituksella on ihmisen ajatteluun, kykyyn hahmottaa todellisuus, ja kykyyn rentoutua.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olisin vaimoni, harrastaisin seksiä ja opettelisin entistä tarkempaan tuntemaan mikä hänestä tuntuu hyvälle, jos se nimittäin olisi mahdollista.

Savor

;):)

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005

Mielenkiintoinen ajatus.
Voisin olla vaikka kaksiviikkoinen vauva. Olisi jännä tietää miten silloin kokee maailman.

Tai joku huippusäveltäjä tai muusikko. Esa-pekka Salonen tai joku. Kun en musiikista tajua mitään, olisi ihmeellistä kuulla musiikkia niinkuin muusikko sen kuulee.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Vierailija

Voisin olla kivikautinen ihminen. Saisin opetusta selviämään luonnossa ja saisin tietää miten silloin elettiin. Saattaisi olla kiintoisa.

Vierailija

Jo muodista mennyt lääketieteellinen määritys skitsofrenia antaa hauskoja esimerkkejä kahtena, ja jopa useampana olemisesta. Nykyään säästöjen pakottamana sanomme ekonomisesti vain luuseri.

Jos olisin joku toinen, olisin varmasti ensimmäinen siinäkin valepuvussa.

Vierailija

Näyttelijät tietävät mitä on olla toinen. Eräskin hyvin suosittu näyttelijätär sai palkkiokseen sen roolihahmonsa takin ja oli onnellinen.
Toista näytellään. Joskus hyvin, joskus huonosti ja sitten palataan arkeen.
Aarjessa tietää kuka on ja se on turvallisuutta se.

Vierailija

Minä haluaisin olla yhden päivän ihan tavallinen mies. Jospa sitten ymmärtäisin miesten ajatuksia ja toimintaa paremmin.

Vierailija
Ding Ding
Jos saisit olla yhden päivän ajan täydellisesti joku toinen ihminen, kuka olisit?

minä olisin Donald Trump ja näin ollen siirtäisin omalle tililleni rahaa 20 miljoonaa euroa.

Vierailija
geena
Minä haluaisin olla yhden päivän ihan tavallinen mies. Jospa sitten ymmärtäisin miesten ajatuksia ja toimintaa paremmin.

Niin minäkin.

Vierailija
geena

Oletko koskaan kokeillut kysyä joltain mieheltä? Kysyvä ei tieltä eksy, vaikka liian utelias saattaakin tippua kaivoon.

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005
JW
geena

Oletko koskaan kokeillut kysyä joltain mieheltä? Kysyvä ei tieltä eksy, vaikka liian utelias saattaakin tippua kaivoon.

On aivan eri asia kuulla jonkun kertovan tuntemuksistaan, kuin olla tämä joku ja tuntea itse hänen tuntemuksensa.

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Vierailija

Joo, jännii nää ihmissuhdejutut. Mä haluisin olla yhen päivän mun mimmi, ois hienoo tietää, mitä se tosissaan meinaa, ku välill se inttää ihan ihme juttui.

Varmaan vähän sitt koskettelisinki itteeni, ett oppisin tunteen sen nautinnon pisteet viel paremmi. Mielen ja ihon pisteet siis.

Vierailija

Ehdottomasti olisin rakas vaimoni (ja vaimo saisi kokeilla minuna olemista). Ja seuraavat päivät voisin viettää vuorotellen lapsinani. Se olisi varmasti opettavaista.

Jukteriko epäilee, ettei vaimosta tunnu mikään hyvältä?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Täällä muutama haluaa olla oma puolisonsa. Ilmeisesti siksi että pääsee naimaan itseään, myöntäkää pois. Mitä tämä kertoo meistä?

Leikki leikkinä, hyvä vaan että on käytännöllisiä ja altruistisia tavoitteita.

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005
tiäremiäs
Minä olisin narkkari jolla olisi puolimädät käsivarret likasten ruiskujen takia.

Narkkareilla on puolimädät käsivarret vain elokuvissa.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat