Outoja päähänpistoja eli ajatuksia ja tapahtumia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelin että meidän pitäisi kertoa yhdessä omitusista ajatuksista ja tapahtumista. Haluaisin että kerrotte mitä omitusta teille on tapahtunut ja mitä erikoista olette keksineet, niin voimme kommentoida, jutella ja kertoa keskenämme, mistä se johtuu se outo juttu, jos et tiedä mistä se johtuu.

Minulle ei ole tapahtunut mitään erikoista, mutta on ollut usein erikoisia ideoita. Esimerkiksi alienit toki pelkää meitä. Ne jotka ovat käyneet täällä, ovat varmasti kertoneet omalle kansalleen meistä ja ehkä niillä on jopa scifikauhuelokuvia meistä, misää hyökkäämme heidän planeetalle/planeetoille.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen nähnyt usein sellaista unta missä lähdetään kavereiden kanssa pitämään hauskaa alkoholin vauhdittamana ja lopulta herään unessa aamulla ja en muista juuri mitään mitä illan aikana on tapahtunut ja ennätän unessa jo harmitella sitä että taas tuli otettua niin paljon, kunnes herään oikeasti ja muistan etten ole ottanutkaan viinaa edellisenä iltana ja muistan myös sen etten nykyisin otakaan niin paljoa, että muisti lähtee.

Savor

;):)

Kerran muuten heräsin aamulla siihen että kävelin Tromssan katua pitkin eteenpäin ja katsoin taaksepäin, että mistäs sitä oikein ollaan tulossa.

Eli ensimmäinen muistikuva tuosta aamusta on tuo, että katsoin kadulla taaksepäin ja ihmettelin että mistäs sitä nyt taas ollaankaan tulossa.

Savor

;):)

Vierailija

Minun mielestä ne unet on jo tosi outoja, jos herää unessaan, muttei oikeasti.
Taisit vielä olla pahasti unenpöpperössä silloin Savor. Minäkin muistan joskus heränneeni kesken koulumatkan(olen vielä koululainen 13 v).

Vierailija

En minäkään alkoholijuomia joisi vaikka saisikin. Alkoholi maistuu minun mielestä pienelläkin määrällä pahalta.

Vierailija

Uni:

Kävelen jyrkkää kiviseinäistä kierreportaikkoa alas ja alas. Mitään muuta valoa ei ole kuin ilmeisesti jonkinlainen soihtu. Käytävä kapenee pikkuhiljaa ja vastaan tulee lopulta umpikuja ja seinä, jossa lukee spraymaalilla ”YOU ARE HERE”.

Tapahtuma:

Joskus 11–12-vuotiaana kokemani paniikkihäiriöt. Jos joku esimerkiksi nimitteli minua jollain erikoisemmalla nimellä (vaikka nyt esimerkiksi ”pessimisti”) kaivoin sanakirjan ja luin koko loppupäivän kyseisen sanan selitystä ja hikoilin. Menin aivan puhtaaseen paniikkiin. Toisinaan sitten tunsin, etten saa henkeä ja kävelin huoneessani ympyrää. Syöminenkään ei aina onnistunut, ruoka aiheutti myös joskus paniikin. Myöhemmin teini-iällä kun jätin silloiset satanismi- ja blackmetal-pelleilyt (meni minulla hieman yli), paniikkihäiriöt ja muutkin katosivat myös hiljalleen, eikä minun tarvinnut enää käydä psykiatrilla.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

No ei helkevetti ole mithän paniikkihäriöitä näkyny, ja
väärtin keitokset on hyviä .
Son saakuri väärin sanottu jos joku meinaa, että kaupasta saapi parempaa.
Eikä muuta kummallista ole näkyny ko ijänkaikkinen sippi.
No raha mene raha tule , mutta älä pessää tehe.
Pirkelekkö vieläki juhlahumu huippaa päässä.
Tietää sen ku on juhlittu häitä.
Tässä yö mennee loivennellessa.

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005

Vanhanajan jätkillä oli sanonta, että ei oo mittää hättää vaikka on sippi, tuppi ja relletti ... Tuota relletti sanaa en jaksa muistaa mitä se tarkoitti, muistaako Aslak?

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005

Ei, kyllä jätkän lookiin sittenkin sopii paremmin flanellipaita, pussihousut ja kumiteräsaappaat.
Mieluusti kyllä katselen punaisia sukkanauhaliivejä jonkin Huldan kostyymina.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Vierailija

Relletti jää sitten mysteeriksi. Vai tarkoittaako se rälläkkää? Onkohan Aslak kairassa tai kännissä?

Alunperin opin rälläkän tarkoittavan frelssistä eli pelastusarmeijaa, mutta se onkin joku hirmuääninen rakentamiskone.

Vierailija

Minulla oli juuri erittäin omituinen kokemus. Työpaikkani tiimipalaveri oli lämminhenkinen ja koitimme kaikki puhaltaa yhteen hiileen. Tämä oli omituista siksi, että kaikki tuntuu tiimissä menevän päin p:tä ja palaverit ovat olleet oikea sotatanner.

Vierailija

Fmiles, olitko pelannut illalla jotain peliä. Toi sun unesi sopisi hyvin johonkin peliin, johonkin seikkailupeliin, jossa ei taistella ollenkaan, johonkin missä yritetään päästä pois aavemaisesta linnasta.

Vierailija
Samittaja
Fmiles, olitko pelannut illalla jotain peliä. Toi sun unesi sopisi hyvin johonkin peliin, johonkin seikkailupeliin, jossa ei taistella ollenkaan, johonkin missä yritetään päästä pois aavemaisesta linnasta.

Hyvin mahdollista muuten. Unethan ovat jotain tällaista, monesti olen nähnyt unia, jotka käsittelevät jotain päivällä mietittyä asiaa.

Vierailija

tietenkin, sillä unet järjestävät kokemukset kestomuistiin lähimuistista.

Ensin koet, sitten nukut ja uneksit asioista, alitajunta lisää oman tulkintansa, ja sitten se juttu prässätään kestomuistiin. Kaikkea ei talleteta, kaikkea ei huomaa, mitä on talletettu.

Kun kaikki "pakollinen" muistitus on tehty, ihmiselle jää aikaa uneksia esim. selkounia, jolloin valvetajunnan kontrolli unien tapahtumista kasvaa.

Vierailija

Piinaavin uni, mitä olen kokenut, oli seuraavanlainen:

Olin ollut edellisenä yönä dokaamassa, ja heräsin krapulaisena siihen, että kaveri rymistelee huoneeseeni. Kysyn kuulumisia, ja sitten tää kaveri alkaa heilua silleen epämääräisesti edestakaisin ja "aaltoilla", alkaa tummeta ja muuttua mustaksi, ja sen jälkeen nousee seinille leijumaan ja jatkaa sitä aaltoilua. Siinä vaiheessa säikähdän niin paljon ,että säpsähdän hereille, krapulaisena edelleen, käännän kylkeä huoneeseen päin, ja näen kaverin edelleen aaltoilevan seinällä.

Siinä vaiheessa pistin kädet yhteen, puristin kovaa, ja toivoin todellakin herääväni, aloin olla aika kauhuissani. Ja onneksi heräsin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat