Seuraa 
Viestejä45973

Surffailin taannoin nettiä ja muistuipa mieleeni lapsuudesta Paska Ankka. Googletin sitten ja löysin varsin laadukasta tavaraa: http://www.cybamall.com/paskafani/

Olin hämmästynyt sarjan nykyisestä laadusta, vaikkei vielä uutta vitsiä oltu keksittykään sen ensimmäisen varsin mainion lisäksi. Kielellinen ilmaisu on täyttä (härskiä) laatua stadin slangilla. Tosin valitettavasti nuista lähes puolet on roskaa Paskankin asteikolla.

Tykkääkö kukaan täällä paskaisesta huumorista? Miksi? Oletko sodomisti, pidätkö vain pervosta huumorista, onko hauska kun lapsuuden malliankat pistävät menon härskiksi?

Tässä lyhyt esimerkki sieltä kevyimmästä päästä:

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
HarryG
Seuraa 
Viestejä98

Pidän maanläheisestä kielestä. Ja siitä, miten taidokkaasti sarjakuva saadaan ihan erilaiseksi pelkän puhutun kielen avulla.

Lisäksi olen Aku-fani Ja olen lukenut kaikki noi alkuperäiset, joten siitäkin syntyy huumoria.

Äänestin siis kylli.

äh.

pullahiiri
Voi hyvä Jumala nyky nuorisoa Kun minä olin nuori, niin luettiin oikeata Aku Ankkaa.

Kyllähän niin tehdään nytkin, jopa huomattavasti laajemmassa määrin. Paska Ankka ei vähennä Aku Ankan levikkiä, päin vastoin sillä sen huumori syntyy juuri vanhojen tutujen ja turvallisten mallikansalaisten rivoilusta. Paska Ankka on vain ilmainen rip-off parodia Aku Ankasta, ei oma itsenäinen sarjakuvansa. Tekijänoikeuksiin en ota kantaa, muttei Aku Ankan toimitus ole ainakaan vielä asiaan puuttunut vaikka on kantansa selkeästi ilmaissutkin.

Kaikkiin tämä huumorin kaunein muoto ei valitettavasti iske...

Eikö parempaan pysty ku homopaskaa suoltamaan?

Paska Ankkaa... tollakin vaivalla mitä niihin on nähty, mehevämpiäkin juttuja voisi olla kuin peräröörin nuohoomisesta ilkuntaa.

salai
Seuraa 
Viestejä8160
Olli V
Paska Ankkaa... tollakin vaivalla mitä niihin on nähty, mehevämpiäkin juttuja voisi olla kuin peräröörin nuohoomisesta ilkuntaa.

Parempia olisivat luultavasti Kakattaako Paska Ankkaa, Paska Ankka sissipaskalla douglaskuusen juurella tai klassikko ylioppilasaineen aihe: Kuvaile omin sanoin Paska Ankan auton ruskeaa väriä?

Sinulla lienee muuten hallussasi se ainoa Suomessa oleva Carl Barksin pökäle, joka myytiin muutama vuosi sitten eBayssä kovaan hintaan?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat