Tyhmä diletantti kysyy

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuten jo aiemmin ilmoitin, poistun estradilta yleisön pyynnöstä.

Nyt ongelmani on, että en ensi lukemalta ymmärrä, miten voin poistaa kaikki tietoni rekisteristä? Ohjeena on toki miten rekisteröidytään, mutta miten rekisteröidytään pois? (Älkää naurako!)

Kommentit (6)

Vierailija

Ai, meinaat että not by the Wimp, but by the Bang?

Et ny kumminkaan poistais, Mummo ainakin nauroi niin että tekarit lonksu, ja viä monta kertaa. Hei kamoon, älä hei viitti lähtee, oikeesti!

Vierailija

Voi Mummo Rakas! Kiitos sulle, mutta kyllä mä olen ihan tosissani; nauran tästä lähin vain pienemmissä piireissä.

Ihan tosissani kysyn: Miten täältä poistutaan virallisesti ja pysyvästi?

Vierailija
Tarkkailija

Ihan tosissani kysyn: Miten täältä poistutaan virallisesti ja pysyvästi?

Tääll odottaa ikivankeus. Tää on tuomio. Kiirastuli. Ei täält lähetäkkää ku jostain Letun kellarist.

Vierailija

Sinuahan, Mummo, joku ehdotti palstan älyköksikin tässä taannoin. Minä en ainakaan prostestoi, kun sulla on niin ihana huumorintajukin...

Mutta ehkä on järjestetty nämä systeemit sillä viisiin, että jos minä esimerkiksi voisin rekisteröityä "virallisesti" pois, joku muu neropatti saattaisi kaapata minun entisen nimimerkkini ja hillua sitten täällä?
Onko näin? Tyhmä ei tiedä.

Vierailija

Eihän täältä mihinkään omin avuin pääse. Se mitä on sanottu ja kirjoitettu jää "ikuiseen talteen".

Mode voi poistaa nimimerkin ja viestit. Siihen tuskin on syytä. Jätä vaan vanha Nimmari passiiviseksi ja ota uus...

Uusimmat

Suosituimmat