Vesinokkaeläin

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kaveri väittää että tollainen otus on olemassa. Minä väitän etä se on kaverin aistiharhoja. Minua ei niin vain huiputetakaan. Ei nuin naurettavaa otusta voi olla olemassakaan.Vähän sama kuin väittäis että Panda on eläin

Kommentit (4)

Vierailija

Olet oikeassa, Jumalruoska, ja kaverisi väärässä.

Vesinokkaeläin on suosittu japanilainen hopparibändi, joka tekee uusia sovituksia diggeridoohiteistä. Googleta vaikka ja näytä kaverillesi. Saa tyyppi vähän hävetä!

Panda ei ole eläin, kuten aivan oikein tiesit. Se kuuluu pääjalkaisiin pahkasienii,n vaikka uusimpien luokitusten mukaan se on sittenkin ehkä arkkibakteeri. Uusimmassa "Naturessa" tulee olemaan aiheesta pitkä ja kiinnostava juttu.

Hauska, että olet Tieteestä kiinnostunut!

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Jumalruoska
Kaveri väittää että tollainen otus on olemassa. Minä väitän etä se on kaverin aistiharhoja. Minua ei niin vain huiputetakaan. Ei nuin naurettavaa otusta voi olla olemassakaan.Vähän sama kuin väittäis että Panda on eläin

Pidä tosta kiinni.

Kaverisi yrittänee kuitenkin horjuttaa mielipidettäsi esim. wikipedialla:'

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vesinokkael%C3%A4in

Mutta eihän tollasia ole - edes lähikaupassa, eikä edes säilykkeenä.

Ja Panda on lakritsia.

Ihme kavereita sulla.

PS. Kavereita voi kierrättää.

Vierailija

Vai että esiintyy austraaliassa ja tasmaaniassa, eihän tuollaisia paikkojakkan ole kuin sarjakuvissa!
HOHHOH!

Vierailija

Kyllähän tämä otus on olemassa. Mister Luonto oli siellä Australian viereisellä saarella Avara luonto-ohjelmassa, istui kumipuku päällä erään vesilätäkön reunalla ja esitteli vesinokkaeläintä. Tuo nokka oli muuten kumimainen materialiltaan. Kun ensimmäiset lajin yksilöt tuotiin Eurooppaan aikoinaan, tiedemiehet eivät uskoneet sitä omaksi lajikseen vaan joksikin epämuodostumaksi jostain muusta lajista.

Uusimmat

Suosituimmat