Kansalaiset vainoaa Kari Rajamäkeä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Sadat vaativat netissä Rajamäen eroa

Lähes kolmesataa kansalaista on allekirjoittanut internetissä adressin, jossa vaaditaan sisäministeri Kari Rajamäen (sd.) eroa. Syynä on poliisin toiminta Euroopan ja Aasian maiden Asem-kokousta vastustaneen Smash Asem -protestin yhteydessä. Protesti järjestettiin viikonloppuna Helsingissä.

http://Www.adressit.com-sivustolle avattuun adressiin oli kertynyt aamupäivällä yli 280 nimeä.

Adressin mukaan satojen ulkopuolisten turvallisuus vaarantui poliisien estettyä joukon hajaantumisen. Adressissa kritisoidaan myös poliisin toimia, jotka kohdistuivat ihmisten valokuvaamiseen ja henkilötietojen keräämiseen.

Sisäministeri Rajamäki on toistuvasti todennut, että poliisi suoritti Asem- ja EU-turvatehtäviä ammattitaitoisesti.

- Siksi vaadimme, että Kari Rajamäki luopuu valtioneuvoston jäsenyydestä hyväksyttyään poliisien virheelliset toimintatavat, vetoomuksessa todetaan.

STT

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=597063

http://www.adressit.com/karirajamaenerottava

Sivut

Kommentit (20)

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Ihme valittamista. Poliisihan toimi hienosti ja onnistui välttämään väkivallan käytön. Poliisin toiminnan ansiosta mellakoijat saatiin kiinni, ennnkuin mitään vakavampaa ehti tapahtua.

Vierailija

On jo aikakin saada tämän Gestapo-pampun palli heilumaan. Hienoa että STT uutisoi tästä, muuten olisi voinut nimet jäädä vähiin.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Laitoin nimen sen takia että voisi välillä kyllä vaihtaa vähän ihmisiä tuonne eduskuntaan. Muutenkin Kari Rajamäen naama ärsyttää ehkä eniten tuolta eduskunnasta

Vaikka minun mielestäni poliisi toimi oikein hyvin, ovat saaneet hyvän koulutuksen kuin hoitivat asiat aika nopeasti ja tehokkaaksi.

Vierailija

Nimethän tuolta jo saakin ja allekirjoittaneet voivat odotella SuPo:n miehiä tulevaksi hakemaan heidät pärstä kuvauksiin ja kuulusteluihin. No, ainakin sen kaltaisia toiveita voi rivien välistä lukea osasta mielipiteitä.

Muistakaa, että samalla kun luovutatte "anarkistihipin" vapauden mielipiteen ilmaisuun luovutatte omannekin.

Vierailija
BUSHMAN, long time no see
Bomt Kneder
Hyvä, kannatetaan. Kirjoitin samasta asiasta tälle foorumille jo eilen.

Tässä toimiva linkki:

http://www.adressit.com/karirajamaenerottava

Nimiä oli nyt jo yli 400.

Sadat KOMUKAT, tarkoittanet ?

Ensimmäinen allekirjoittaja on mielenkiintoinen !

Kerrankin meikäläinen yhtyy bushmaniiin.

Minulle ei käy järkeen että Anarkisti vasemmistolaiset osoittavat mieltään yhteiskuntaa vastaan. Samalla unohdetaan että yhdessäkään kommunistisessa maassa ei voi osoittaa mieltään tulematta ammutuksi. Sekö olisi sitten parempi vaihtoehto? ymmärrän että jotkut ihmiset ovat sosiaalisesti syrjäytyneitä mutta kuinka moni näistä mieltään osoittavista ihmisistä pyrkii tulemaan yhteiskunnassa toimeen ja olevaan ns. tuottava kansalainen..

Vierailija
konna
Minulle ei käy järkeen että Anarkisti vasemmistolaiset osoittavat mieltään yhteiskuntaa vastaan. Samalla unohdetaan että yhdessäkään kommunistisessa maassa ei voi osoittaa mieltään tulematta ammutuksi.
Vierailija

Itsehän olette ajamassa totalitaarista järjestelmää vastustamalla oikeutta osoittaa mieltä.

Pahimmat komukat ovat täällä itse kaikkein kovaäänisimpinä leimaamassa toisia komukoiksi. Mikä surullisinta he eivät itse näytä tätä edes tajuavan.

Vierailija
Abdul Az
Mites se Bushman nyt "komukka" ministeriä noin tarmokkaasti puolustelee?

Kari Rajamäki (SDP)

NOOH...sossumafia tietenkin risoo, mutta onhan siellä
järkeviäkin, kuten tämä Kari Rajamäki. Arvokkaana vanhempana
herrasmiehenä ( ettei peräti söisi kokolihaa ? ) epäilemättä
ärsyttää rasta-nappi-kielessä/kullissa-sukupolvea. Jos sitten
sossupoliitikko on ovenkamanaa luimuileva pystyyn paskannettu
lapamato rauhanpuolustajien merkki rinnuksessa... "BUSHMAN"
kannattaa järjestäytynyttä yhteiskuntaa !

Vierailija
Trurl
Itsehän olette ajamassa totalitaarista järjestelmää vastustamalla oikeutta osoittaa mieltä.

Pahimmat komukat ovat täällä itse kaikkein kovaäänisimpinä leimaamassa toisia komukoiksi. Mikä surullisinta he eivät itse näytä tätä edes tajuavan.

Rauhallista ja ilmoitettua mielenosoitusta ei kai kukaan
vastusta, etukäteen ilmoitettu hulinaksi pistäminen ja
metallipampuin ym. varustautunut röhinäporukka tuskin
on kenenkään muun kuin itsensä ihanne "demokratian
puolustajana" !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat