kuinka moni onnistuu...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mies ottamaan ottamaan oman nännin omaan suuhun tai edes lipasemaan.

Tilastollisesti 3% pystyy ottamaan itse suihin ja 97% ei pysty.

Mikä on palstalasten tilanne?

Kommentit (11)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Kaippa pystyy kuka vaan, jos lihoo niin että kuppikoko kasvaa yli A:n.

Kuinka moni pystyy nuolemaan omaa kyynärpäätään? (minäminäminä)

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Ihmettelen kuinka moni nainenkaan...Pitäisi olla tosi pitkät tai ylikokoiset rintavarustukset naisellakin...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

No pirskatti!
Palstalla alkaa pahasti rehottaa erinäisiin sexikysymyksiin liittyviä aihe-aloituksia.
OK.
Kannan siis vihdoin korteni kekoon ja paljastan saavani omat nännit suuhun ja myös kyynärpään pystyn nuolaiseman.
Varpaatkin menevät suuhun ja toisinpäin jalkateristä saa korvat kuin pupulla
Mitäs näitä muita "hankalia" paikkoja olikaan.. ihmiskropassa siis?
Vois vaikka kokeilla, kun nyt, pienessä sievässä ei tule mieleen..

T: A-kuppi

Vierailija
Bolsoi Hui
Tilastollisesti 3% pystyy ottamaan itse suihin ja 97% ei pysty.

Mikä on palstalasten tilanne?

3% kaikista ihmisistä, vai vain miehistä?

Antakaapa video jos tiedätte naisen ottavan itseltään "suihin". Vielä ku saa orgasmin, niin saa multa papukaijamerkin.

Vierailija

Kyllähän se onnistuu, mutta ongelma on, että suihinoton kiihottavuus kumoutuu kun tajuaa imevänsä penistä.

Vierailija
Nelly
No pirskatti!
Palstalla alkaa pahasti rehottaa erinäisiin sexikysymyksiin liittyviä aihe-aloituksia.
OK.
Kannan siis vihdoin korteni kekoon ja paljastan saavani omat nännit suuhun ja myös kyynärpään pystyn nuolaiseman.
Varpaatkin menevät suuhun ja toisinpäin jalkateristä saa korvat kuin pupulla
Mitäs näitä muita "hankalia" paikkoja olikaan.. ihmiskropassa siis?
Vois vaikka kokeilla, kun nyt, pienessä sievässä ei tule mieleen..

T: A-kuppi

Maukka pystyy kaivamaan kielellä omaa nenää, mutta nänni ei yllä suuhun, vaikka isot rintalihat onkin.

Vierailija
Tuppu L
Antakaapa video jos tiedätte naisen ottavan itseltään "suihin". Vielä ku saa orgasmin, niin saa multa papukaijamerkin.

Pettymykseksesi minulla ei ole videota, mutta olen kuullut, että jotkut naiset poistattavat kirurgisesti pari alinta kylkiluutaan juuri pystyäkseen "ottamaan itseltään suihin".

Vierailija
Andúril
Tuppu L

Pettymykseksesi minulla ei ole videota, mutta olen kuullut, että jotkut naiset poistattavat kirurgisesti pari alinta kylkiluutaan juuri pystyäkseen "ottamaan itseltään suihin".

Minulta on poistettu vasemmalta puolen alin kylkiluu, enkä ole huomannut sen puuttumisen vaikuttavan mitenkään "suihin ottoon" ennen ja jälkeen vaimo ylettää yhtä hyvin.

Sairaalassa kun kyselin mitä sille kylkiluulle tehtiin niin lekuri kertoin, että siitä tehdään joku varaosa naisille. Joku mennyt tapa ajanlaskun alusta.

Uusimmat

Suosituimmat