Formula-adressi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kuinka monella meni kuppi nurin kuultuaan, että maikkari siirtää formulakisat maksulliselle kanavalle? Ehkä asiaan voi vielä vaikuttaa.

http://www.adressit.com/mtv3f1

Kommentit (9)

Vierailija
Aweb
Kylläpä on typerä adressi.

Mikäs tuossa nyt on niin typerää? Minua ei moottorinpäristely kiinnosta, mutta sillä on paljon kannattajia. Minusta on täysin loogista, että he haluavat pitää ne nähtävinä julkisilla kanavilla. En allekirjoita, mutta ymmärrän heitä oikein hyvin.

Vierailija

Siirtyköön maksulliselle kanavalle. Pääsee edes joskus mökiltä ajoissa kotiin, ettei tarvitse katsoa "vain lähtöä"

Vierailija

No on formuloista se ilo, että jos haluaa ottaa torkut sohvalla, niin ei muuta kuin formulat ruutuun, niin minulta ainakin lähtee taju jo lämmittelykierroksella, se on se surina kai mikä tuudittaa. Eihän urheilussa oikeastaa ei ole muuta vikaa, kuin se että se on jotenkin niin vastenmielisen kilpailuhenkistä toimintaa

Pitäisi olla joku uusi mielenkiintoinen autourheilulaji, Le Mansin 24h juoppokuskiajo!! Hermojen ja tahtojen taisto.

Jaaha ja Räikkönen kaartaa varikkoalueelle, tämä on jo kolmas kerta tässä kisassa, kun Kimi kaartaa R-kioskille, ompas Kimillä kyydissä tänään janoista porukkaa!!

No juu, ei ne formulat minun päivääni pilaa, että ilmaisruutuun vaan, samapa tuo.

HarryG
Seuraa 
Viestejä98
Liittynyt13.7.2006
kunkku
Löytyiskö mistään vormuloitten HAUTAJAIS adressia!?

Tohon voisinkin nimeni rustata... Eipä vaan taitais auttaa vaikka siin ois 5 miljoonaa nimeä...

äh.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Bomt Kneder
Aweb
Kylläpä on typerä adressi.

Mikäs tuossa nyt on niin typerää? Minua ei moottorinpäristely kiinnosta, mutta sillä on paljon kannattajia. Minusta on täysin loogista, että he haluavat pitää ne nähtävinä julkisilla kanavilla. En allekirjoita, mutta ymmärrän heitä oikein hyvin.

Kai se on loogista. Se vain, että mitä suurempi älämölö MTV3:n päätöksestä syntyy, sitä vahvempi heidän uskonsa on siihen, että noin voimakkaasti reagoivat ihmiset katsovat formulansa myös maksulliselta. Eikö?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Espi000
No on formuloista se ilo, että jos haluaa ottaa torkut sohvalla, niin ei muuta kuin formulat ruutuun, niin minulta ainakin lähtee taju jo lämmittelykierroksella,

Totta. Formula-sunnuntait ovat ainoa päivä, kun nukahdan päiväunille.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Siitä ei ole muuten kuin alle puoli vuotta, kun lueskelin F1-ohjelman tuottajan haastattelua siitä, miten kaikelle kansalle näkyminen on menestyksemme kulmakiviä ja ei olla missään aikeissa siirtää F1-viihdettä maksulliselle puolelle. Nähtävästi asiaa ei kuitenkaan olla hirveästi epäröity, kun melko ennakkoluulottomasti ollaan allekirjoitettu maksu-TV:n hintainen sopimus. Taisi olla maikkarilla pienoinen paniikinpoikanen käynnissä, että Canal+ vie tämänkin itselleen SM-liigan ja futiksen karsintapelien tavoin?

Minä voin teoriassa kohtuuhintaisesta hyvintehdystä TV-viihteestä maksaa, mutta maikkarille en maksa mitään. Canal plussan urheilu ja peruskanavat maksavat käsittääkseni 29 €/kk, joka on mielestäni kohtuu korkea hinta ja olen ainakin toistaiseksi jättänyt hankkimatta. Kiinnostusta kuitenkin on.

Uusimmat

Suosituimmat