Tunnista kiusaaja

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

IL: hullu maailma
Tunnista kiusaaja

ENGLANTILAISEN yliopiston (University of Central Lancashire) tekemän tutkimuksen mukaan koulukiusaajilla on muita todennäköisemmin etusormea huomattavasti pidempi nimetön. Neuroottisilla lapsilla on sen sijaan huomattavan pitkä etusormi. Aiemmin oli havaittu, että homojen nimetön on usein etusormea lyhyempi.

Mä olen näköjään "onnekseni" kiusaaja... vaikka nimettömäni ei huomattavasti pidempi olekaan. Eli olen vain hyvin vähäinen kiusa...

Toisaalta tuosta tutkimuksesta vois vetää johtopäätöksen, että homot on monesti neurootikkoja... tai neurootikot homoja.

Kaikenlaista ne tutkiikin. Eikö mitään fiksumpaa löytyny...?

Kommentit (11)

Vierailija

Jaa, että nyt mittaillaan sormia.
1800-luvulla mittailtiin kallon muotoa, tätä kutsuttiin kranologiaksi (sittemmin frenologiaksi, nimen keksijänä pidetään Lääkäri T. I. Fosteria) jonka oppi-isä oli Franz Joseph Gall (1758-1828). Antiikin kreikassakin yrittivät tulkita persoonallisuutta pään muodoista.
Mikäs tämän uuden puoskarointi suuntauksen nimi on, falankologia? Anatomiassa kun ymmärtääkseni phalanx tarkoittaa sormien tai varpaiden luita.

Vierailija
parantunut
Tunnista kiusaaja

Aika on tosiaankin pahin kiusaaja. Deadline hyökkää päälle ja koodi olisi saatava valmiiksi jo eilen. Silloin kyllä tulee tunnista kiusaaja, joskus jopa minuutista!

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

"Matt. 4:3

Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi".

1. Tess. 3:5

"Sentähden minä, kun en enää jaksanut kestää kauemmin, lähetinkin tiedustelemaan teidän uskoanne, ettei vain kiusaaja liene teitä kiusannut ja meidän vaivannäkömme mennyt hukkaan."

Lierikki Riikonen

Vierailija
A. Ankka
Eli sormen nivelten asentoja korjaamalla voidaan parantaa homous? Mullistavaa!

Veikkaanpa että tähän tarjotaan ratkaisuksi prantuneen taholta ihan muun paikan asentovirheen korjaamista. Niinkuin tähänkin asti. Kaikkiin maailman vaivoihin. Niin että "hau hau" vain. Ja hännänheilutusta päälle

Vierailija
uralrane
A. Ankka
Eli sormen nivelten asentoja korjaamalla voidaan parantaa homous? Mullistavaa!

Veikkaanpa että tähän tarjotaan ratkaisuksi prantuneen taholta ihan muun paikan asentovirheen korjaamista. Niinkuin tähänkin asti. Kaikkiin maailman vaivoihin. Niin että "hau hau" vain. Ja hännänheilutusta päälle

Ja A. Ankan lisäksi sinäkin siis pidät homoutta sairautena? Selkis...

Vierailija
parantunut
Ja A. Ankan lisäksi sinäkin siis pidät homoutta sairautena?

Eihän sen tarvitse olla teille edes sairaus. Käythän itsekin "sesse-tohtorilla" niksutettavana "ylläpitohuoltona". Vai onko kyse siis minkä asian ylläpidosta?

Henkilökohtaisesti en ota kantaa siihen onko homous sairaus vai ei. Sillä kun ei ole minulle merkitystä. Kukin valitkoon oman henkilökohtaisen tiensä seksuaalisuutensa toteuttamiseen.

Uusimmat

Suosituimmat