Mitä urheilulajia seuraat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä seuraan aktiivisesti jääkiekkoa, käyn kookoon peleissä.
Yleisurheiluakin on välillä mahtava katsoa vaikkapa kun Jukka Keskisalo voitti niin tunteet oli mahtavat
Tällä kaudella Sm-liigan vie HIFK
Löytyykö täältä muita urheilusta kiinnostuneita?

Kommentit (11)

Vierailija

Juu, on tääll pari formulafanii, useampiki voimanostaja (joit kyll tulee lisää sitä mukaa, kun kinat kovenee) ja muutama voimistelija. Itse oon helskytelly yleisurheilun piiriss.

Jääkiekkoo en seuraa, ku nää "urheilu"seurat on voittoo hamuavii firmoi, enkä läpytä käsiäni minkään firman takia. Ikinä en oo Nokiankaa takia huutanu hurraata. Oon sen verran ylpee äänestäni ja käsistäni.

Vierailija

No jos sitä kysymystä sitten muotoilisi näin Mitä urheilulajia seuraat/Harrastat.
Shakkihan on tavallaan myös urheilua

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Seuraan siis yleisurheilua, mäkihyppyä, sprinttihiihtoa, yhdistettyä, freestylea, lumilautailua, pika- ja taitoluistelua, curlingia... Juuri äsken katselin Räikkösen ja kumppanien koottuja kohelluksia F1:ssa. Niin, ja toki liimaudun ruudun ääreen tai itse paikalla katsomon penkkiin, kun suosikkilajiani, uimahyppyjä, näytetään. Niitä vain saan katsottavakseni liian harvoin.

Vierailija

Jallkapalo ja Formulat intohimolla, jääkendo ja yleisurheilu sivusilmällä. Itse en laittaisi pahakseni laisinkaan, jos joku avaisi tänne vapaan puolelle urheiluketjuja ja avaisi keskustelua tästä lajista. Toikkia voisi nostella pieni vakkariporukka aina silloin tällöin ylös parilla provolla ja katsoa, jos joku tarttuu.

Vierailija

En seuraa urheilua (lähes) ollenkaan.
No ehkä kavereiden painostuksesta saatan katsoa jonkin olympia tai mm kisan finaalin jos siellä suomalaisia sattuu olemaan.
Kuitenkin seuraan urheilua harvemmin kuin kerran parissa vuodessa.

Uusimmat

Suosituimmat