Mistä johtuu tämä sukupuolikysymys?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

kirjoitin kesällä, noin 2 kk sitten deittipalstalle 2 kpl hakemuksia.

Toinen oli naisen nimellä ja toinen oli miehen nimellä. En kirjoittanut kuvauksiin mitään kummoista ihan normaalit selitykset. Samanlaiset selitykset molempiin, toinen oli kirjoitettu naisten ja toinen miesten näkökulmasta.

Naishahmolle tuli 371 vastausta 2 kk, kun mieshahmolle ei tullut yhtään vastausta 2kk aikana.

Kommentit (15)

Vierailija

Jaa... Aika hauska:)

Tuohon on hankala selittää.... Mutta jos miehet olisivat rohkeampia/suorempia etsimään seuraa... Onhan malli että "mies hakee seuraa" aika voimakas (ainakin täällä päässä missä asustelen).

Mutta voiko se selittää kaikkea... Itse ainakin juttelen rohkeasti (omasta mielestäni) vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta se on kaveri mielessä lähinnä...

Ei Tiäremiäs sinulla olisi jotain teoriaa asialle?

Vierailija
Tecno~cat
Mutta voiko se selittää kaikkea... Itse ainakin juttelen rohkeasti (omasta mielestäni) vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta se on kaveri mielessä lähinnä...

Kaverimielessä eli eivät ole ihastuneet sinuun, mikäli he ovat määritelleet kaverisuhteen. Mikäli sinä olet sen määritellyt, niin he saattavat kuitenkin toivoa suhteen muuttumista muuksikin.

Vierailija

"Joker" kirjoitti:
"Tecno~cat" kirjoitti:

Kaverimielessä eli eivät ole ihastuneet sinuun, mikäli he ovat määritelleet kaverisuhteen. Mikäli sinä olet sen määritellyt, niin he saattavat kuitenkin toivoa suhteen muuttumista muuksikin.

Just näin Ja ei vielä ole tullut toiveita suhteen muuksi muutumisesta vaikkka muutama vuosi ollaan tunnettu

Ja kun Tiäremiäs laittoi tänne tuon aiheen niin uteliaisuuteni heräsi asiaan ja haluaisin kuulla asiasta muitakin kantoja kuin omani. Että jos tuo äskeinen aihe jäisi... Kiitän ja kumarran etukäteen

Vierailija

Mistä muuten johtuu myös, että minä antaisin naisen raiskata itseni, mikäli ei olisi mikään kovin vastenmielisen näköinen, mutta kukaan nainen tuskin antaisi minun raiskata itseään?

Vierailija
2:n varamiehen tuuraaja
Mistä muuten johtuu myös, että minä antaisin naisen raiskata itseni, mikäli ei olisi mikään kovin vastenmielisen näköinen, mutta kukaan nainen tuskin antaisi minun raiskata itseään?

Uskallan väittää, että et antaisi.
Raiskaus sana on yleistynyt tarkoittamaan väkisinmakaamista, vaikkei se sitä tarkoita.
Miestä ei ole kovinkaan helppo väkisinmaata, koska miehellä ei yleensä seiso, jollei hän ole halukas yhdyntään.
Raiskaaminen onkin sitten eri juttu. Raiskaaminen tarkoittaa seksualista häpäisemistä, joten siihen liittyy yleensä väkivaltaa ja/tai alistamista.
Joten nainen voi raiskata sinut vaikka työntämällä mateen anaaliisi.

Vierailija
Syfilis
2:n varamiehen tuuraaja

Uskallan väittää, että et antaisi.
Raiskaus sana on yleistynyt tarkoittamaan väkisinmakaamista, vaikkei se sitä tarkoita.
Miestä ei ole kovinkaan helppo väkisinmaata, koska miehellä ei yleensä seiso, jollei hän ole halukas yhdyntään.
Raiskaaminen onkin sitten eri juttu. Raiskaaminen tarkoittaa seksualista häpäisemistä, joten siihen liittyy yleensä väkivaltaa ja/tai alistamista.
Joten nainen voi raiskata sinut vaikka työntämällä mateen anaaliisi.

Ei kun raiskaaminen tarkoittaa nimenomaan väkisin makaamista.

Raiskaus tarkoittaa väkisin suoritettua yhdyntää tai sen yritystä.

http://www.tohtori.fi/?page=9172918&id=595999

Raiskaus on sukupuoliseen toimintaan kuten vaginaali- tai anaaliyhdyntään pakottamista. Perinteisesti raiskaukseksi on käsitetty naisen tai tytön pakottaminen seksuaaliseen kanssakäymiseen miehen kanssa vastoin uhrin tahtoa. Nykyaikana raiskauksen uhriksi voidaan määritellä myös mies tai poika ja tekijäksi myös nainen tai tyttö. Myöskään tekijän ja uhrin ei tarvitse olla eri sukupuolta, vaan myös homoraiskaajia on olemassa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Raiskaus

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
Tecno~cat

Tuohon on hankala selittää.... Mutta jos miehet olisivat rohkeampia/suorempia etsimään seuraa... Onhan malli että "mies hakee seuraa" aika voimakas (ainakin täällä päässä missä asustelen).

Se on aivan luonnollinen tilastollinen seuraus siitä, että nuorilla miehillä on keskimäärin kovempi halu parisuhteeseen. Vaikka ero ei välttämättä ole suuri, se takaa, että naisten ei tarvitse aloitteita tehdä. Asiaa vielä pahentaa sukupuolten erilaiset suhteenmuodostusstrategiat, nainen haluaa nähdä miehen käytöksen ja olemuksen kun tämä tulee tekemään aloitteen. Ne kertovat paljon enemmän hänen statuksestaan ja siten viehätyksestä kuin sanat. Sosiaalisesti huonoimmat miehet taas ottavat surutta sen kenelle kelpaavat, vaikka sitten pelkän teksitn välityksellä, jos vaan jostain naisen löytävät (ei tietysti sekään mikään hyvä lähtökohta terveelle suhteelle).

Kyllä tuo tuosta vielä muuttuu. Kuusikymppisenä tilanne tuntuu olevan aivan päinvastainen. Siinä vaiheessa miesten korkeampi kuolleisuus alkaa vääristää sukupuolijakaumia, ja tilanne kääntyy nopeasti päälaelleen. Kuusikymppiset naislesket tekevät aloitteet ja vapailla miehillä on varaa valita mistä ottaa.

Nuorempikin saa kyllä vastauksia, jos vain osaa runoilla erottuvan ilmoituksen. Jos lähipiirissä on kirjailijoita tai vastaavia, kannattaa yrittää hyödyntää. Joskus todistin sellaista koetta, joskin se kaveri oli reaalimaailmassakin sellainen naistennaurattaja ettei kirjeitse tarviunnut seuraa anella.

Vierailija
Abdul Az
[Ei kun raiskaaminen tarkoittaa nimenomaan väkisin makaamista.

Raiskaus tarkoittaa väkisin suoritettua yhdyntää tai sen yritystä.

http://www.tohtori.fi/?page=9172918&id=595999
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raiskaus

Ok. Olin suunnilleen vuonna -96 tutustumassa Tampereen poliisiopistoon ja sielä oppilaitosta esittelevä poliisi, kertoi että raiskauksessa ja väkisinmakuussa olisi nimenomaan erona se, että raiskaus sisältää seksualisen häpäisyn. No ehkäpä poliisi oli väärässä, tai sitten siihen aikaan rikoslaissa oli eroiteltu väkisinmakuu ja raiskaus toisistaan.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
Syfilis
Abdul Az

...

Abdul Az:n ja muiden trollien kommentteihin en enää reagoi ...enhän?

Tässä on nyt havaittavissa hieman ristiriitaisuutta.

Vierailija
Neutroni
Syfilis
Abdul Az

...

Abdul Az:n ja muiden trollien kommentteihin en enää reagoi ...enhän?

Tässä on nyt havaittavissa hieman ristiriitaisuutta.

Itseasiassa Abdul on nykyään ollut varsin fiksu kaveri, vois melkeenpä poistaa ton allekirjoituksen. Kaveri laitto nytkin viitteen ja vielä fiksun sellaisen.

Mutta joo otin hieman selvää siitä rikoslaista, eli ysikyt luvulla on rikoslaki muuttunut jolloin aikaisempi väkisimakaaminen on muutettu niin että nykyään on kolme eri rangaistusluokkaa:
Sukupuoliyhteyteen pakottaminen, raiskaus ja törkeä raiskaus.
(Lähde: http://www.optula.om.fi/uploads/9nxs74gyc9bq.pdf ,sivu 13)

Eli siis naisen on erittäin vaikea pakoittaa miestä sukupuoliyhteytteen, mutta raiskaus kyllä onnistuu ja kuten sanottua raiskauksen tekiänä voi olla yhtä hyvin mies, kuin nainenkin.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Tecno~cat
Jaa... Aika hauska:)

Ei mulla ole teorioita tähän.

Vierailija
tiäremiäs
kirjoitin kesällä, noin 2 kk sitten deittipalstalle 2 kpl hakemuksia.

Toinen oli naisen nimellä ja toinen oli miehen nimellä. En kirjoittanut kuvauksiin mitään kummoista ihan normaalit selitykset. Samanlaiset selitykset molempiin, toinen oli kirjoitettu naisten ja toinen miesten näkökulmasta.

Naishahmolle tuli 371 vastausta 2 kk, kun mieshahmolle ei tullut yhtään vastausta 2kk aikana.

Usein miesten "kerjääminen" naisilta koetaan lähes vastenmielisenä ja myös nuo deitti-ilmoitukset menevät samaan kastiin. Itse en koskaan harkitsisikaan deitti-ilmoituksiin vastaamista. Miehiltä toivotaan enemmän aloitteellisuutta ja suorapuheisuutta kuin naisilta. Deitti-ilmoituksella jätetään varsinaisen yhteyden luominen sen toisen osapuolen harteille. Miehen toivotaan edelleenkin olevan se aloitteentekijä. Naiset ovat yleisesti ottaen paljon ujompia tässä asiassa vai liekö se vain sitä, että tilanne nyt sattuu vaan meitä miellyttämään, joten parannusta ei ole luvassa!

Uusimmat

Suosituimmat